szkolenia2b.jpg

Zarządzanie zmianą w placówkach oświatowych

Dyrektorami szkół zostają często doświadczeni nauczyciele, którzy muszą stać się managerami budującymi wizję i na jej podstawie działać strategicznie z całym zespołem. Już to znacznie odbiega od zadań nauczyciela, a kiedy dochodzi konieczność wprowadzenia zmiany w placówce to pojawiają się także nowe obowiązki. Dużą rolę w owym procesie odgrywają emocje, a o niepowodzeniu może decydować niezrozumienie oporu w załodze i wadliwa komunikacja.   

Cele szkolenia

  • Wyposażenie dyrektorów w narzędzia i kompetencje do płynnego zarządzania zmianą wprowadzaną w placówce oświatowej. 

Dlaczego warto

"Warsztat jest bardzo dynamiczny, zakłada, że dopiero doświadczając w pełni rozumiemy dane zagadnienie zatem nie tylko będzie pracować na case study, ale sami się w nich zanurzymy analizując własne zachowania w konkretnych sytuacjach. Nauka wynikająca z doświadczenia pomoże z większym zrozumieniem pracować z zespołem". 

Małgorzata Chełkowska-Dorna

Trener, Twórca szkolenia

 Korzyści dla uczestnika

  • Czerpanie z doświadczenia innych dyrektorów

  • Spojrzenie na proces zmiany z perspektywy zespołu

  • Poznanie mocnych i słabych stron swoich zespołów i wypracowanie sposobu na wykorzystanie ich potencjału

  • Ćwiczenia z komunikacji pod okiem doświadczonego coacha i trenera kompetencji miękkich

 Czas trwania

  • Szkolenie trwa 7h 

 Cena

    • 420 zł

 Termin

    • 27.04.2018

 Miejsce

  • Collegium Da Vinci
    ul. Kutrzeby 10
    61-719 Poznań

 

Progran szkolenia

  • Czym jest zmiana
  • Jak zmianę postrzegają pracownicy
  • Jak komunikować zmianę
  • Jak przeprowadzać zmianę
  • Postawy wobec zmiany
  • Role zespołowe, a proces zarządzania zmianą
  • Model Blancharda w procesie zmiany
  • Role liderów w cyklu akceptowania zmiany
  • Podejście coachingowe w procesie zarządzania zmianą