edukacja_1.jpg

Zarządzanie sobą w czasie

DLA KOGO?
  • Osób, zainteresowanych praktycznym działaniem systemów zarządzania sobą w czasie oraz chcące praktycznie przećwiczyć najpopularniejsze metody i techniki.
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą na:

  • zwiększenie efektywności pracy własnej,
  • zwiększenie skuteczności realizacji zadań i ustalania priorytetów,
  • umiejętność harmonijnego zarządzania obowiązkami w pracy i życiu osobistym,
  • mniej stresu i więcej komfortu na co dzień.
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 22.02.2017r.
  • 16.03.2017r.
  • 5.04.2017r.
  • 12.05.2017r.
  • 14.06.2017r.
CZAS TRWANIA: 8h/1 DZIEŃ
CENA: 470 zł brutto

  1. Efektywność w planowaniu i realizacji zadań. Korzyści wynikające z lepszej organizacji czasu pracy.
  • Czynnościowa i efektywnościowa orientacja w działaniu.
  • Czym jest i co wpływa na efektywność?
  • Korzyści wynikające z lepszej organizacji czasu pracy.

        2. Diagnoza podstawowych barier w zarządzaniu sobą w czasie.

  • Rozpoznanie swoich mocnych i słabych stron w organizacji czasu.
  • Filozofia zarządzania czasem – małe kroki w kierunku rozwoju metody pracy nad zmianą nawyków.

         3. Kontrola czasu i identyfikacja przyczyn jego strat.

  • Dzienniki aktywności – na co tracisz czas.
  • Złodzieje czasu, czyli kto i co kradnie nam czas?
  • Zarządzanie czasem a organizacja przestrzeni.

        4. Reguły zarządzania sobą w czasie.

  • Formułowanie celów i Techniki planowana czasu.
  • Kryteria, elementy i rodzaje planowania.
  • Ustalanie terminów i ram czasowych planowanych działań ograniczanie zakresu i kontrola swoich zadań.
  • Priorytety – sprawy ważne i pilne, określenie zadań pilnych, ważnych i mniej istotnych.
  • Określanie priorytetów według celów.
  • Program  – kolekcjonowanie, analizowanie, porządkowanie, przeglądanie i realizacja.

        5. Narzędzia planowania czasu.

  • Zasada 80/20 Vilfredo Pareto.
  • Analiza ABC.
  • Macierz gen. Dwighta Eisenhower’a.
  • Reguła Parkinsona.
  • Pułapki przy ustalaniu priorytetów, czyli zwycięstwo postawy nad logiką.

         6. Asertywność a zarządzanie czasem.

  • Pojęcie asertywności – typy zachowań.
  • Umiejętność wyrażania „nie” – obrona granic psychologicznych. Umiejętność ustalania własnych wartości i priorytetów.
  • Lepsze poznanie własnego sposobu myślenia o czasie.
  • Poznanie własnych mocnych stron jak i pułapek, w które wpadamy w zmaganiach z czasem.
  • Poznanie prostych i skutecznych technik planowania działań.
  • Praca nad własną motywacją.
WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749