edukacja.jpg

Wykorzystanie narzędzi coachingowych w pracy managera

DLA KOGO?
  • Managerów,
  • Dyrektorów,
  • Doświadczonej kadry firm i instytucji,
  • Przyszłych managerów,
  • Osób zarzadzających ludzmi.
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • Poznać korzyści płynące ze stosowania coachingu w pracy menedżera.
  • Poznać w jaki  sposób wyznaczać cele rozwojowe pracowników.
  • Wykorzystać techniki i narzędzia przeprowadzania skutecznych rozmów coachingowych.
  • Zdobyć wiedzę jak zwiększyć efektywność i motywację do pracy pracowników. 
  • Nabyć wiedzę jak konstruktywnie udzielać informacji zwrotnej swoim pracownikom i przełożonym.
  • Rozwinąć umiejętności  jak najskuteczniej rozwiązywać problemy i radzić sobie z różnymi postawamipracowników.
  • Poszerzyć umiejętności aktywnego słuchania, zadawania pytań sięgających sedna i bezpośredniej komunikacji.
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 15.02.2017r.
  • 14.03.2017r.
  • 20.04.2017r.
  • 22.05.2017r.
  • 15.06.2017r.
CZAS TRWANIA: 8h/1 DZIEŃ
CENA: 680 zł brutto

1. Coaching jako proces:

  • Dlaczego coaching jest skutecznym narzędziem pracy w zarządzaniu zespołem?
  • Korzyści z zastosowania coachingu dla pracownika, przełożonego oraz organizacji.
  • Jak pogodzić rolę przełożonego i coacha?

2. Style przywództwa:

  • Autodiagnoza własnego stylu przywództwa - kwestionariusz autodiagnozy.
  • Style przywództwa w pracy z zespołem.

3. Osobisty potencjał coachingowi:

  • Świadomość siebie i zarządzanie sobą w relacji coachingowej.
  • Jaki wpływ chcę mieć na organizację, w której pracuję, na swoich pracowników.
  • Co mnie powstrzymuje przed działaniem ?

4. Kompetencje coacha:

  • Zaciekawienie rozmówcą.
  • Pytania – rozwijające, mocne, budujące samoświadomość.
  • Słuchanie na kilku poziomach.
  • Konstruktywna informacja zwrotna.
  • Metoda – GROW.

5. Relacja coachingowa:

  • Zasady budowania relacji coachingowej, która uwzględnia interesy organizacji, pracownika, przełożonego oraz  co motywuje do działania.
  • Jak z sukcesem zawrzeć kontrakt coachingowy: odpowiedzialności przełożonego i odpowiedzialności coachowanego pracownika.

 

 

 

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749