edukacja_1.jpg

Up-selling i cross-seling w praktyce

DLA KOGO?
  • Sprzedawców, Handlowców
  • Koordynatorów sprzedaży
  • Pracowników działów obsługi klienta 
  • Osób, które przygotowują się do pracy w sprzedaży
  • Pracowników działu marketingu
  • Pracowników firmy, którzy chcieliby zastosować techniki podtrzymywania długotrwałych relacji biznesowych z kllientami
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • na maksymalizację zysku z  istniejącego już portfela klientów
  • budować biznesową satysfakcję obu stron sprzedaży
  • wypracować wartość dodaną dla rozwoju już istniejącego biznesu
  • uruchomić działania, decyzje oraz inne aktywności doprowadzające do zwiększania istniejącego potencjału klienta



MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 7-8.12.2016r.
  • 23-24.01.2017r.
  • 13-14.02.2017r.
  • 13-14.03.2017r.
CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 950 zł brutto

1. UP-SELLING i CROSS-SELLING
  • Definicja i zastosowanie w praktyce
  • Przykłady w praktyce
  • Przeszkody i trudności biznesowe i psychologiczne w rozmowie z klientem.
2. Mechanizmy psychologiczne i warunki biznesowe w procesie zwiększania sprzedaży
  • Nachalność a autentyczność
  • Impulsywność a racjonalność w procesie podejmowania decyzji
  • Argumentacja sprzedawcy nowej propozycji dla klienta
  • Najczęstsze czynniki powodujące opór u klienta przed zwiększeniem zamówienia
  • Dopasowanie argumentacji do czynników oporu.
3. Algorytm WIZYTY HANDLOWEJ z nastawieniem na zwiększanie zakupów
  • Planowanie działań zwiększania sprzedaży
  • Wybór najważniejszych zalet i korzyści z nowej oferty
  • Symulacja prowadzenia spotkania
WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749