edukacja.jpg

Telefoniczna sprzedaż usług i obsługa klienta

DLA KOGO?
  • Handlowców,
  • Telemarketerów i pracowników callcenter,
  • Pracowników działów obsługi klienta i działu sprzedaży,
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • prowadzić i kontrolować rozmowy z klientami,
  • budować długotrwałe relacje z rozmówcą,
  • świadomie używać narzędzi komunikacyjnych wspierających budowanie relacji z klientami,
  • efektywnie przekształcać cele strategiczne na konkretne cele do osiągnięcia,
  • umiejętnie zaprezentować firmę w relacjach z klientem,
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY: 

Nowe terminy szkoleń są w trakcie opracowywania.

 

CENA: 750 zł brutto

               1. BUDOWANIE AUTORYTETU W TELEFONICZNYM KONTAKCIE Z KLIENTEM

              < określenie obszarów do rozwoju i mocnych stron w podejściu do klienta,

             < autodiagnoza stylu prowadzenia  rozmów telefonicznych świadoma i podświadoma warstwa rozmowy                   telefonicznej,

              < postawa na drodze do sukcesu w sprzedaży telefonicznej.

               2. BŁĘDY W ROZMOWACH TELEFONICZNYCH

              < Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż?

              < Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon,

              < Jak i dlaczego powstają oraz jak sobie z nimi radzić?

                3. CO MA WPŁYW NA PROCES SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON

              < Jak Cię słyszą tak Cię widzą czyli dlaczego pierwsze wrażenie jest takie ważne?

              < Ile trwa chwila przez telefon – czyli standard określania czasu w rozmowie telefonicznej,

              <  Zachowania pożądane i niepożądane w rozmowie telefonicznej,

              <  Działania po rozmowie telefonicznej, co wysłać klientowi po rozmowie?

               4. UMIEJĘTNIE ZDOBYWAJ INFORMACJE PODCZAS ROZMOWY Z KLIENTEM

              < Techniki zadawania pytań handlowych,

              <  Techniki słuchania wypowiedzi klienta,

              <  Techniki odkrywania potrzeb klientów,

              < Opracowanie skryptu z pytaniami,

               5. OCZEKIWANIA KLIENTÓW WOBEC OBSŁUGI TELEFONICZNEJ

               < Typologia klientów - jak znaleźć klucz do klienta,

               <  Potrzeby psychologiczne i merytoryczne każdego z typów,

               < Przebieg rozmowy z Klientem,

               < Techniki angażowania rozmówcy,

               < Moja rola w kontaktach z każdym typem Klienta,

               6. KIM JEST TRUDNY KLIENT, SPOSOBY REAGOWANIA

               <  Oddziel fakty od emocji – kluczowa zasada w trudnych sytuacjach,  

               < Interpretacja zachowań klientów na różnych etapach procesu obsługi,

              < Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami i zachowaniami klientów,  

                7. PREZENTOWANIE OFERT HANDLOWYCH

               <  Sekwencje ułatwiające prezentowanie korzyści,

               <  Zasady dopasowania argumentów do potrzeb klientów,

               <  Zasady prezentacji oferty handlowej,

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY

e-mail: rekrutacja@cdv.pl
tel. 61 27 11 100