edukacja_1.jpg

Techniki zdobywania i utrzymywania klientów B2B

DLA KOGO?
  • Sprzedawców, Handlowców
  • Koordynatorów sprzedaży
  • Pracowników działów obsługi klienta 
  • Osób, które przygotowują się do pracy w sprzedaży
  • Pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z klientem
     
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • przygotować listę sposobów pozyskiwania klientów
  • przygotować konspekt rozmowy z potencjalnymi i obecnymi klientami
  • budować relacje
  • zrozumieć potrzeby klienta i przygotować ofertę „uszytą na miarę”
     
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 5.12.1016r.
  • 16.01.2017r.
  • 6.02.2017r.
  • 6.03.2017r.
CZAS TRWANIA: 8h/1 DZIEŃ
CENA: 420 zł brutto

Zakres tematyczny:

1.  Jak pozyskać nowego klienta: metody, przygotowanie, techniki, kanały dotarcia, itp.

2. Jak komunikować się, żeby zechciał poprosić o ofertę. Potencjał sprzedażowy i komunikacyjny witryny www.

3. Jak rozwijać klienta obecnego: metody, narzędzia, na co zwracać uwagę, co podkreślać, jak się z nim komunikować.  Relacyjność kontaktów.

4. Opracowanie katalogu działań i narzędzi w komunikacji z klientami  z uwzględnieniem specyfiki klienta potencjalnego i aktualnego.

5.  Przygotowanie konspektu rozmowy zgodnie z modelem AIDA i wiedzą o procesie poszukiwania dostawców lub  produktów.

6. Analiza procesu sprzedażowego w podziale na poszczególne etapy.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749

http://www.cdv.pl/szkolenia.html