edukacja_1.jpg

Techniki sprzedaży 2.0

DLA KOGO? 

  • Sprzedawców, Handlowców, 
  • Doradców Klienta, 
  • Koordynatorów sprzedaży, 
  • Osób, które przygotowują się do pracy w sprzedaży,
  • Managerów sprzedaży,

JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • Wzmocnić umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych,

  • Zwiększyć osobistą skuteczność w interakcji z innymi ludźmi,

  • Nabyć profesjonalizm w obszarze budowania długotrwałych pozytywnych relacji z otoczeniem,

  • Poznać nowe umiejętności świadomego stosowania strategicznych i intelektualnych technik wpływu społecznego,

  • Rozpoznawać i wykorzystywać różne strategie i taktyki w celu obrony przed grami klientów.

 

 

MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
Nowe terminy szkoleń są w trakcie opracowywania.
CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 750 zł brutto

 

 

 

       1. Psychologia Sprzedaży:

  • Wiedza, umiejętności, postawa na drodze do sukcesu,
  • Motywacja w pracy handlowca jako kluczowy element w pracy z klientem,
  • Samoświadomość - podstawa skutecznego działania i silnej motywacji,
  • Diagnoza osobistych wartości i potrzeb oraz wykorzystanie ich w motywowaniu siebie 
    na drodze do realizacji celów,
  • Dyscyplina wewnętrzna i zmiana nawyków sprzedażowych,
  • Profesjonalizm sprzedawcy a sukces zawodowy.

      2. Komunikacja z klientem, która wspomaga sprzedaż i buduje relacje: 

  • Proces komunikacji w kontakcie z klientem,
  • Bariery i zakłócenia w komunikacji z klientem,
  • Na co klienci zwracają uwagę w rozmowie z handlowcem?
  • Koło i kwadrat komunikacji, komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • Słowa, które blokują sprzedaż i zachęcają klienta do rozmowy z handlowcem,
  • Trudny klient czy trudne sytuacje? - jak sobie z tym poradzić?

     3. Identyfikacja i analiza potrzeb klientów:

  • Jak rozmawiać z klientem o jego potrzebach i problemach?
  • Rola pytań w procesie sprzedaży,
  • Pytania przyspieszające sprzedaż,
  • Techniki zadawania pytań,
  • Techniki aktywnego słuchania.

      4. Skuteczna prezentacja oferty i firmy:

  • Formy prezentacji oferty – rozwiązań dla klienta,
  • Jak mówić  językiem korzyści?
  • Właściwa prezentacja firmy,
  • Matryca korzyści dla klienta,
  • Jak mówić o cenie?

      5. Gry handlowe klientów i odpowiadanie na zastrzeżenia klientów:

  • Kiedy klienci zgłaszają swoje obawy?
  • Dlaczego klienci odmawiają?
  • Dlaczego klienci grają z handlowcami?
  • Zagrywki stosowane przez klientów,
  • Metody radzenia sobie z zagrywkami i zastrzeżeniami klientów?
  • Jak być asertywnym w kontakcie z klientem?
  • Typologia klientów a sukces w sprzedaży.

 

 

 

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY

e-mail: rekrutacja@cdv.pl

tel. 61 27 11 100