edukacja.jpg

Szef jako coach-techniki budowania i wzmacniania zespołu

DLA KOGO?
  • Świadomych siebie menadżerów, którzy chcą rozwijać siebie oraz wykorzystywać potencjał swoich pracowników za pomocą nowoczesnych narzędzi. 
  • Osób, które potrzebują konkretnych rozwiązań dla swoich problemów zarządczych i nie boją się pytać i doświadczać.
  • Wszystkich tych, którzy poszukują zupełnie nowego spojrzenia na kwestię budowania i wzmacniania zespołu.
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • motywować pracowników do osiągania konkretnych celów i przekraczania wymagań, rozwijania ich potencjału,
  • budować zaangażowanie i identyfikację zarówno w ramach zespołu, jak i całej organizacji budowania partnerskich relacji, 
  • osiągać efektywność swojej organizacji i przewagę konkurencyjną na rynku.
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ

TERMIN: 
  • 13-14.02.2017r.
  • 15-16.03.2017r.
  • 24-25.04.2017r.
  • 22-23.05.2017r.
  • 14-15.06.2017r.

CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 750 zł 

 

1. Co to jest coaching?

  • Czym jest coaching – definicja.
  • Cechy dobrego coacha.
  • Korzyści ze stosowania coachingu dla pracownika i organizacji. 

2. Misja Szefa jako Coacha:          

  • Coachingowe procesy uczenia jednostek i zespołów nowych kompetencji.
  • Myślenie coachingowe a myślenie menedżerskie Szefa.   
  • Twórcze myślenie i kreatywność zespołów i jednostek.
  • Szef jako Coach w obliczu wydobywania zasobów potrzebnych organizacji.

3. Zasady skutecznego coachingu:

  • Gotowość służenia pomocą - Ty jako menedżer-coach.
  • Stała współpraca z zespołem.
  • Narzędzie kontroli-tak myślą pracownicy.
  • Wiara w możliwości zespołu-zaufanie do ludzi.

4. Motywacja i zaangażowanie w działanie:

  • Szef jako Coach to skuteczny motywator.
  • Pojęcie motywacji w praktyce - kiedy chętnie się uczymy?
  • Auto motywacja a efektywność osobista.
  • Skuteczna autoprezentacja i autorytet szefa.

5. Efektywność w roli szefa jako coacha narzędziowego:

  • Pracuj z ludźmi czyli „miękkie prawa zarządzania”.
  • Praca z wartościami własnymi i zespołu vs. cele i zadania.
  • Ścieżki rozwoju własnego i zespołów.
  • Algorytmy w zarządzaniu - trening nowych umiejętności.

 

         

 

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749