Studio fokusowe

Studio fokusowe

Jesteśmy jedną  z nielicznych uczelni w kraju, która dysponuje nowoczesnym studiem badań rynkowych emotionsLAB. Studio przystosowane jest do prowadzenia rozmów fokusowych FGI, wywiadów indywidulanych IDI, a także badań okulograficznych (eye-tracking) i elektroencefalograficznych (EEG).  Ze studia korzystają studenci wszystkich kierunków, w ramach zajęć oraz realizowanych projektów. W studiu realizujemy także badania rynkowe w ramach współpracy naszej uczelni z biznesem.


Przykłady badań, jakie możemy zrealizować:

  • ergonomia produktów, standaryzacja norm ergonomicznych,
  • doświadczenia użytkownika (user experience) oraz użyteczność stron internetowych i aplikacji mobilnych (usability),
  • postrzeganie marek i produktów, branding,
  • zawansowane badania shopperowe – motywy i emocje konsumenta, decyzje zakupowe,
  • visual merchandising, badania najlepszej ekspozycji produktów,
  • postrzeganie opakowania (umiejscowienia logotypu, informacji o produkcie, ceny, itp.),
  • pomiar zaangażowania i zadowolenia użytkowników,
  • projekty materiałów reklamowych i koncepcje kampanii marketingowych,
  • przekaz/komunikat w każdej formie (badania mogą być prowadzane od fazy konceptu po ewaluację gotowego przekazu).


Kontakt:

Tomasz Włodarczyk – menedżer emotionsLAB
e-mail: tomasz.wlodarczyk@cdv.pl
tel.: 61 271 10 39
www.emotionsLAB.pl