Marketing i Technologia 2014
Data
27.11.2014
Godzina
08:30 - 18:00
Miejsce
Collegium Da Vinci
Bilety
Bezpłatne
O wydarzeniu
Marketing i technologia, technologia i marketing. Tak różne i tak nierozerwalne. Technologie rozwijają się i zmieniają naszą rzeczywistość. Mają też duży wpływ na marketing i sposób, w jaki marki komunikują się z klientami. Doświadczeniami w tym obszarze chcemy się z Wami ponownie podzielić.
27 listopada 2014 roku odbędzie się 3. edycja konferencji Marketing i Technologia, organizowanej przez WSNHiD (CDV) oraz SpeedUp Group.
Poprzednie edycje zgromadziły setki fanów marketingu i nowoczesnych technologii wykorzystywanych w budowaniu strategii marki. W tym roku zmieniamy nieco formułę spotkania. Poza inspirującymi wystąpieniami, przestrzenią networkingową, w której będzie można zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi wspierającymi marketing, planujemy poszerzyć konferencję o TechZone i StartUpMixer.
Prelegenci
Romek Łoziński
Dyrektor strategii w Ars Thanea
Zawodowo związany z reklamą, zajmuje się myśleniem out of the box. Idealista gawędziarz, wirtuoz flip charta i minister PowerPointa. W wolnych chwilach myśli nad rzeczami, na które nie szkoda czasu tylko dzieciom i wariatom. Wykładowca podyplomowych studiów Psychologia Reklamy na Uniwersytecie Warszawskim, Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.
Marta Siembab i Maciej Kawecki
Marta Siembab
Jedyny w Polsce senselier, niezależny ekspert w dziedzinie zmysłu węchu i zjawiska zapachu. Autorka pierwszych niezależnych warsztatów zapachowych, założycielka pracowni sensorycznej Senselier. Konsultant prasy publicystycznej, lifestylowej i branżowej. Jako certyfikowany trener biznesu współpracuje z globalnymi brandami (Dior, Douglas, Sephora, Estēe Lauder, L’Oréal, Procter and Gamble, Unilever), jak również firmami rodzinnymi i start-upami. Ekspert festiwali modowych i konferencji poświęconych designowi (Niewidzialny Dizajn, Gdynia Design Days, Wroclove Design, Dutch Design Week, The Spirit of Poland), aktywna uczestniczka projektów artystycznych i naukowych (Malta Festival, Centrum Nauki Kopernik), dwukrotna prelegentka prestiżowego wydarzenia medialnego TEDx Conference. W zakres jej szerokich kompetencji wchodzą szkolenia, eventy, imprezy, wyjazdy integracyjne, konferencje prasowe, wykłady i warsztaty związane z zapachem. Jest prekursorką w dziedzinie wykorzystania zapachu w projektowaniu przestrzeni. Współwórca nowatorskiego programu włączenia zapachu do tworzenia tożsamości marek, produktów i usług.
Maciej Kawecki
Właściciel i Creative Director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg. Zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek. Łączy myślenie strategiczne o marce (Service Design) z grafiką. Współtwórca unikalnej na polskim rynku oferty sense brandingu łączącej tożsamość wizualną marki z jej wymiarem sensorycznym. Współpracuje z Instytutem Adama Mickiewicza w Warszawie w ramach tworzenia i promowania polskiego designu podczas międzynarodowych wystaw takich jak Polish Job, Meet My Project. Prelegent festiwali artystycznych, współautor tożsamości sensorycznej wystaw polskich projektantów (Dutch Design Week, The Spirit of Poland). Autor identyfikacji innowacyjnych start-upów (Wine Coach, e-24 Cloud), niezależnych inicjatyw artystycznych i społecznych, eventów i organizacji (Festiwal Akademii Gitary, Spływacy, Kinokawiarnia Raj), centrów promujących design i działania kreatywne (Concordia Design). Jego znaki regularnie pojawiają się w biblii grafików – Logo Lounge. W swojej pracy buduje multidyscyplinarne zespoły łączące kreatywne kompetencje z różnych obszarów designu. Prowadzi interaktywne warsztaty poświęcone sense brandingowi i visual thinking.
Kamil Dziadkiewicz
Technology Evangelist w Omni3D
Kamil kocha wszystko, co ma związek z technologią, choć z wykształcenia jest polonistą. Zafascynowany rewolucją związaną z drukiem 3D, może mówić na ten temat godzinami. Z tego właśnie powodu, opowiadanie innym o tej technologii należy do jego obowiązków. Zdobywał doświadczenie w największych stacjach telewizjinych oraz w agencjach reklamowych. Prelegent tegorocznego TEDx Poznań. W wolnych chwilach jest współprowadzącym podcast Webskie Chłopaki i tworzy vlog o druku 3D Reality Maker.
Jacek Kotarbiński
Marketer i praktyk, wiecznie kreatywny, niespokojny duch. Specjalizuje się w strategicznym i operacyjnym marketingu. Realizuje projekty racjonalizacji procesów marketingu i sprzedaży, marketing ROI (ROMI) i controllingu, zarządzania markami i projektami marketingowymi oraz rozwijania strategii innowacyjnych. Zajmuje się od wielu lat problematyką efektywnego zarządzania kosztami marketingu oraz metodami poprawy ich wpływu na wartość i zyskowność przedsiębiorstw. Pasjonat marketingu terytorialnego oraz marketingu wewnętrznego.
Piotr Chmielewski
Założyciel Social Media Now
Przedsiębiorca, doradca, szkoleniowiec. Działalność w branży e-marketingowej i szkoleniowej prowadzi od 2007 roku. W liczbie przeprowadzonych zajęć, seminariów i spotkań doradczych już jakiś czas temu stracił rachubę (na pewno więcej niż 350 dni w ciągu minionych 3 lat), ale sprawiają mu one tak dużą przyjemność, że prawdopodobnie o wiele więcej przed nim. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL. Obowiązkowo na Facebooku, Google Plus, LinkedIn, Goldenline.
Filip Beźnicki
NEXT Agency
Od 8 lat związany z branżą reklamową. Zaangażowany w tworzenie wielu zintegrowanych kampanii dla największych polskich klientów. Całościowe spojrzenie na zagadnienie komunikacji reklamowej: od strategii komunikacji, przez koncepty kreatywne do tego jak najlepiej zaangażować w nie konsumenta. Od początku pasjonat mediów społecznościowych i wyszukiwania nowych sposobów jak zaangażować konsumenta w tych kanałach. Autor wielu kampanii nagrodzonych na wielu konkursach: między innymi nagrody Effie, Media Trendy, Golden Arrow dla kampanii dla P&G czy Coca-Coli.
Mateusz Puszczyński
Allegro.pl, WSNHiD (CDV)
Przez 4 lata odpowiedzialny za całościową obecność allegro.pl w mediach społecznościowych. Na początku jako specjalista, potem jako lider zespołu social media. W wolnych chwilach zwolennik wyższości Europy Środkowej i Wschodniej nad Zachodnią i bloger – nawschod.eu. Specjalista od polityki w social media – socjokracja.pl. Wykładowca na kierunku Mediaworking w WSNHID (CDV).
Joanna Nagadowska
Export Industry Manager Google Polska
Dołączyła do Google w 2008 r., do działu sprzedaży, w którym była odpowiedzialna za rozwój rynków niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria), następnie zajmowała się rozwojem i planowaniem strategii polskiej branży turystycznej online. Aktualnie wspiera polskie przedsiębiorstwa w budowaniu strategii globalnej. W swojej googlowej karierze pracowała we Wrocławiu, HQ w Dublinie oraz aktualnie w Warszawie.
Absolwentka International Marketing na Uniwersytecie Wiedeńskim, International Business Administration na Europejskim Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie nad Odrą i Uniwersytecie Montevideo w Urugwaju.
Mieszkała w USA, Niemczech, Austrii, Grecji, Urugwaju i Irlandii.
Karolina Liberka
Marketing w Praktyce
Karolina Liberka od 6 lat pełni funkcje zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika Marketing w Praktyce. Odpowiedzialna jest za dobór kontentu do miesięcznika, zawartość tematyczną oraz działania promocyjne. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Mocno związana z tematyką kobiecej przedsiębiorczości, kilka lat działała w Stowarzyszeniu Aktywne Kobiety, gdzie pomagała rozwinąć skrzydła małym firmom. Fanka tematyki insightów konsumenckich, wyróżniających się opakowań i hummusu. Po godzinach biega, podróżuje i czyta… niezliczone ilości prasy i książek.
Karol Wyszyński
LifeTube
PR Manager w LifeTube, największej sieci partnerskiej YouTube w Polsce. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku stosunki międzynarodowe oraz London School of PR. Pracował m.in. dla Przeznaczeni.pl i RTB House. Konsultant w start-upach i organizacjach pozarządowych. Prowadzi szkolenia w zakresie innowacyjnych rozwiązań w biznesie. W LifeTube odpowiedzialny za komunikację i networking. Posiada certyfikat YouTube w zakresie Audience Growth.
Program
-
27 listopada 2014
Rejestracja uczestników
08:30 – 09:30
O druku 3d w marketingu
Kamil Dziadkiewicz
9:30 – 10:00
Budowa zaangażowania klienta - technologia czy coś więcej?
Jacek Kotarbiński
10:00 – 10:30
Komunikacja sensoryczna marki
Marta Siembab i Maciej Kawecki
10:30 – 11:00
Świat jest płaski - czyli jak dotrzeć do globalnego klienta za pomocą narzędzi Google?
Joanna Nagadowska
11:00 – 11:30
przerwa kawowa
11:30 – 12:00
Tradycyjnie temat poznamy w dniu konferencji ;)
Roman Łoziński
12:00 – 12:30
Dlaczego w technologii najważniejsi są ludzie?
Filip Beźnicki
12:30 – 13:00
Ekosystem YouTube - jak marka może w nim zaistnieć?
Karol Wyszyński
13:00 – 13:30
przerwa kawowa
13:30 – 14:00
Czy reklama na Facebooku to strata pieniędzy? Pułapki i podpowiedzi do kampanii reklamowych na FB.
Piotr Chmielewski
14:00 – 14:30
Twitter w biznesie
Mateusz Puszczyński
14:30 – 15:00
Co Ci pomoże, to Cię... zabije. Jak automatyzacja obsługi klienta może zabić biznes?
Karolina Liberka
15:00 – 15:30
koniec konferencji
15:30
rozpoczęcie konkursu StartUp Mixer
16:00
prezentacje StartUp'ów
16:00 – 17:00
obrady jury
17:00-17:30
wyniki konkursu StartUp Mixer
17:30 – 18.00
TechZone
Drukarka 3D, Oculus, interaktywny przystanek, drony – to, i wiele innych atrakcji, do przetestowania podczas konferencji Marketing i Technologia, której towarzyszyć będzie wystawa TechZone.
W jednym miejscu zaprezentowane zostaną nowinki technologiczne, obok których nie da się przejść obojętnie. Możliwość przetestowania najnowszych aplikacji mobilnych czy trójwymiarowych wydruków to prawdziwa gratka nie tylko dla zagorzałych fanów technologii, ale także dla osób na co dzień stroniących od smartfonów i komputerów.
Wśród firm prezentujących swoje produkty znajdziemy:
Wystawa ma przybliżyć uczestnikom nieustannie pędzący postęp technologiczny i kreatywność (często zadziwiającą!) twórców. Oczywiście wszystko wymyślone po to, by ułatwić codzienne życie. Czy tak jest naprawdę? Przyjdź, zobacz, wypróbuj podczas konferencji Marketing i technologia 2014!
StartUp Mixer
Poza inspirującymi wystąpieniami specjalistów z branży marketingu, po zakończeniu konferencji odbędzie się konkurs StartUp Mixer przeznaczony dla startupów działających w obszarze marketingu i marketingowego wsparcia sprzedaży. Każdy z nich w ciągu 5 minut będzie miał okazję zaprezentować swój projekt na scenie. Prezentacje oceni jury złożone z inwestorów i przedstawicieli świata biznesu.
StartUp Mixer to seria wydarzeń informacyjno-promocyjnych i edukacyjnych, organizowanych przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Celem spotkań z cyklu StartUp Mixer jest budowanie społeczności startup’ów oraz integrowanie środowiska młodych, zdolnych, polskich przedsiębiorców.
Celem StartUp Mixerów jest:
- wybór najlepszego pomysłu biznesowego wśród obecnie działających firm
- doskonalenie i wymiana doświadczeń
- networking
Spotkanie rozpocznie się od prezentacji zaproszonych specjalistów. Opowiedzą oni o swoich działalnościach: ich początkach, rozwoju i stanie obecnym. Zgromadzeni goście oraz uczestnicy spotkania, będą zadawać pytania ekspertom, aby dowiedzieć się więcej na interesujące ich tematy.
Następnie firmy zaprezentują się kolejno przed panelem specjalistów. Każda firma dostanie na to 5 minut. Panel ocenia firmy i daje im dobre rady dotyczące możliwości rozwoju, po czym wybiera jedną, najlepszą. Spośród wszystkich uczestników programu wybrane zostaną trzy najlepsze firmy. Zwycięzca programu otrzyma Voucher na korzystanie z Programu AIP na okres jednego miesiąca. Profil każdej zwycięskiej firmy umieszczony zostanie również na stronie domowej projektu.