edukacja.jpg

Rozwój Działu Eksportu

DLA KOGO? 

  •  Dyrektorów sprzedaży
  •  Koordynatorów eksportu 
  •  Menedżerów eksportu 

JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • Poznać koncepcje działań marketingowych na rynkach eksportowych.

  • Poznać zasady kształtowania polityki produktu i jego promocji.

  • Poznć zasady obsługi klientów podczas imprez targowych.

  • Nabyć umiejętność tworzenia budżetu imprezy targowej oraz oceny efektywności zainwestowanych środków,

  • Poznać zasady prowadzenia negocjacji oraz główne strategie negocjacyjne w eksporcie.

 

 

MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 12-13.12.2016r.
  • 23-24.01.2017r.
  • 13-14.02.2017r.
  • 20-21.03.2017r.
CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 750 zł brutto

1. Marketing i promocja produktu na rynakch zagranicznych:

‣ Strategie produktu na rynkach zagranicznych.

‣ Kształtowanie marki produktu w marketingu międzynarodowym.

‣ Międzynarodowy cykl życia produktu - aspekty marketingowe.

‣ Czynniki kulturowe a promocja międzynarodowa.

‣ Zintegrowany system komunikacji w marketingu międzynarodowym.

2. Marketing wystawienniczy:

‣ Wybór właściwej imprezy wystawienniczej,

‣ Tworzenie budżetu i zarządzanie finansami.

‣ Budowa stoiska targowego - zagadnienia praktyczne.

‣ Działania promocyjne przed rozpoczęciem targów,

‣ Public relations w trakcie imprez wystawienniczych.

‣ Efektywna prezentacja na stoisku i prowadzenie rozmów z klientami,

‣ Kontakty z potencjalnymi klientami po zakończeniu targów (follow up).

 3. Negocjacje handlowe w eksporcie:

‣ Poszukiwanie i utrzymanie kontrahenta - strategie nawiązywania kontaktów,

‣ Proces negocjacji w handlu zagranicznym - cel i etapy,

‣ Strategie i taktyki negocjacyjne,

‣ Techniki negocjacji handlowych.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749