edukacja_1.jpg

Psychologia reklamy

DLA KOGO?
  • Specjaliści marketingu oraz Public Relations
  • Osoby odpowiedzialne za konstruowanie przekazów promocyjnych
  • Menedżerowie oraz przedsiębiorcy decydujący o formie działań marketingowych
  • Osoby zainteresowane rozszerzeniem wiedzy z zakresu psychologii reklamy
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • Poznać mechanizmy mające wpływ na sposób postrzegania komunikatów marketingowych i decyzyjności klienta.
  • Skutecznie projektować przekazy marketingowe oraz promocyjne.
  • Efektywnie planować działania marketingowe oraz zakres i sposób dotarcia do odbiorców

 

 

MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 1-2.12.2016r.
  • 25-26.01.2017r.
  • 15-16.02.2017r.
  • 15-16.03.2017r.
CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 750 zł brutto

1. Emocje w reklamie:
  • Jak wykorzystać pozytywne emocje w marketingu?
  • Negatywny przekaz - kiedy jest skuteczny.
  • Zwierzęta, dzieci, seks - czy rzeczywiście sa skuteczne w reklamie?
  • Kampanie społeczne - specyfika, wyzwania.
2. Zrozumieć odbiorcę:
  • Kim oni są? Psychografia odbiorców przekazu.
  • Zachowania, nawyki, przyzwyczajenia, znaczenie dla działań marketingowych.
  • Reguły poznawcze i walka o uwagę odbiorcy.
3. Zrozumiec przekaz:
  • Obraz, kolor, muzyka - znaczenie.
  • Tekst co warto uwzględnić?
  • Forma - która jest najskuteczniejsza?
  • Analiza case studies przekazów reklamowych.
4. Projektowanie przekazów reklamowych:
  • Cel i koncepcja przekazu marketingowego.
  • Persona.
  • Model AIDA w planowaniu działań marketingowych. 
  • Narzędzia preswazyjne w projektowaniu działań marketingowych.
4. Warsztat:
  • Wykorzystanie mechanizmów psychologicznych w praktyce projektowania przekazów reklamowych.
WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749