Projekty zakończone

Visual Merchandising jako skuteczne narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej wielkopolskiej branży handlowej

Tytuł projektu:

,,Visual Merchandising jako skuteczne narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej wielkopolskiej branży handlowej"

Okres realizacji:

1.09.2012 r. – 30.09.2013 r.

Całkowita wartość projektu:

258 975,28 zł

Wartość dofinansowania:

258 975,28 zł

Poziom dofinansowania:

100%

Beneficjent projektu:

Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa

O projekcie:

Celem głównym projektu jest poprawa do 30.09.2013 konkurencyjności 53 MMŚP z województwa wielkopolskiego z branży handlowej poprzez rozwój kompetencji 53 pracowników/pracowniczek  ww. firm w zakresie stosowania Visual Merchandisingu.
Uczestnicy/Uczestniczki  projektu otrzymają wsparcie w postaci szkoleń i doradztwa związanego ze szkoleniami.

Szkolenie ma na celu przekazanie Uczestnikom/Uczestniczkom wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • efektywnego zarządzania asortymentem,
  • znaczenia aranżacji przestrzeni sklepowych i właściwej ekspozycji asortymentu,
  • elementów psychologii w Visual Merchandisingu,
  • obserwowania trendów i szybkiego reagowania na zmiany zachodzące na rynku,
  • rozpoznawania potrzeb klientów oraz odpowiadania na nie.

Korzyści ze szkolenia

  • dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik/Uczestniczka dowie się:
    • jak efektywnie zarządzać powierzchną sklepową, towarem i polityką cenową,
    • jak dobierać asortyment do aktualnych trendów i potrzeb klienta,
    • jakie można podjąć dodatkowe działania specjalne w Visual Merchandisingu,
    • jakie są kluczowe kompetencje niezbędne do wzrostu obrotów i popytu,
    • jak sprawnie poruszać się na konkurencyjnym rynku, jak pozyskać nowego i utrzymać stałego klienta
  • dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik/Uczestniczka będzie potrafił:
    • profesjonalnie stworzyć swobodną/przyjazną atmosferę ułatwiającą podejmowanie decyzji zakupowych,
    • zastosować w praktyce nowe sposoby zwiększania obrotów w handlu,
    • trafnie i skutecznie odpowiedzieć na potrzeby klientów.

Dzięki wzmocnieniu potencjału pracowników firmy je delegujące pozyskają wiedzę i wykwalifikowanych specjalistów z nowoczesnej metody zwiększania obrotów w handlu, co przyczyni się do większych zysków firm, wzrostu ich konkurencyjności oraz budowy wizerunku innowacyjnego przedsiębiorstwa.

Kto może wziąć udział w projekcie

  • osoby prowadzące własną działalność gospodarczą lub pracownicy/pracowniczki mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branży handlowej zatrudnieni na umowę o pracę na terenie województwa wielkopolskiego
  • osoby w dwóch grupa wiekowych: do 25 i powyżej 50 roku życia



Strony: 1 

Powrót do listy