Program

 27 listopada

czasprelegencitemat
9.30 - 10.00 rejestracja uczestników
10.00 - 10.10 powitanie uczestników
10.10 - 10.50 Romek Łoziński, Agencja K2 "Dlaczego innowacja nie jeździ na wakacje"
10.50 - 11.30 Wojciech Rutkowski, iTraff Technology "Zrób zdjęcie i....... kup to co widzisz. Rozpoznawanie zdjęć w marketingu"
11.30 - 12.10 Krzysztof Kwacz, Get More Social
i Dominik Wartecki, dotPR
"Social Media - Zabawa czy Biznes?"
12.10 - 12.40 przerwa
12.40 - 13.30 Mariusz Wesołowski, Raben Management Services
i Sławomir Rajch, srajch.pl
"Pryzmat projektu. O różnicach intencji, oczekiwań i wyobrażeń"
13.30 - 14.10 Piotr Biegun, Whalla Labs "The rise of the mobile born - o czym warto pamiętać w trakcie projektowania aplikacji mobilnych"
14.10 - 14.40 Judyta Adamczak i Artur Brzyski, Insys "Strategia marketingu wielokanałowego, czyli jak dobierać technologię do marki"

28 listopada

czasprelegencitemat
9.30 - 10.00 rejestracja uczestników
10.00 - 10.10 powitanie uczestników
10.10 - 10.50 dr Wojciech Janicki, WSNHiD, "Tożsamość w świecie kontrastów" - identyfikacja (marki / konsumenta) w obliczu postępu technologicznego i zmian obyczajowych.
10.50 - 11.30 dr Karolina Janiszewska "Siła marki, siła zmysłów" (o koncepcji brand sense i brand experience we współczesnych działaniach marketingowych)
11.30 - 12.10 Wojtek Hołysz, Filmpoint "Obraz zysku - dlaczego reklama w Youtube jest lepsza niż w telewizji i jak to wykorzystać?"
12.10 - 12.40 przerwa
12.40 - 13.30 Natalia Hatalska "Trendy 2014"
13.30 - 14.10 Adam Kośny, IKEA Poznań "IKEA w ekosystemie digital"
14.10 - 14.40 dr inż. Robert J. Tomczak, WSNHiD, "Odbiorca kontra reklamodawca - walka technologiczna o przyzwyczajenia"

 

Szczegółowe informacje od 23 października 2013.