Program

Poprzednie edycje zgromadziły setki fanów marketingu i nowoczesnych technologii wykorzystywanych w komunikacji z klientem.

W tym roku zmieniamy nieco formułę spotkania. Poza inspirującymi wystąpieniami, przygotwaliśmy dla uczestników coś extra - Business Speed Dating, podczas którego chętni będą mogli zaprezentować swój biznes, swoje umiejętności, swój pomysl na zbicie fortuny. Będzie okazja wymienić się wizytówkami, nawiązać nowe kontakty i odnowić stare. Jedyne ograniczenie - nie będą o tym mogli mówić dłużej niż 60 sekund jednej osobie!

Konferencja Marketing i technologia 2015
27.11.2015, Aula Artis
Collegium Da Vinci
czas

prelegenci

temat
08:30 - 09:30

Rejestracja uczestników

09:30 - 10:00

Szeran Millo, Agencja UX Symetria

Czy UX to nowy marketing?

10:00 - 10:30 Marcin Chłodnicki, Collegium Da Vinci

Mobile Etnography - komunikacja doświadczeń klientów w procesie usługowym.

10:30 - 11:00

Szymon Kubicki, kilohertz.io

Internet of Things.
11:00 - 11:30

Business Speed Dating/Przerwa kawowa

11:30 - 12:00

Hubert Tworkowski, Sotrender

Jak wiele o zachowaniach konsumentów wiemy dzięki social media.

12:00 - 12:30 Mateusz Paszkiewicz

Interakcja, treści, dystrybucja - jak budować społeczność na Snapchacie.

12:30 - 13:00 Bartłomiej Rak, Socjomania Kto dba o komunikację w Polsce i na jakich warunkach - czyli pomiędzy agencjami, a klientami.
13:00 - 13:30

Przerwa kawowa

13:30 - 14:00 Romek Łoziński, Ars Thanea Jak zwykle wielki znak zapytania :)
14:00 - 14:30

Karolina Liberka, Marketing w praktyce

Konsument 50+.
14:30 - 15:00

Marcin Pyszora, VML

How consumer intelligence influence communication relevance.
15:00 

Koniec konferencji

*Program Konferencji może ulec zmianom