Program

Poprzednie edycje zgromadziły setki fanów marketingu i nowoczesnych technologii wykorzystywanych w budowaniu strategii marki. W tym roku zmieniamy nieco formułę spotkania. Poza inspirującymi wystąpieniami, przestrzenią networkingową, w której będzie można zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi wspierającymi marketing, planujemy poszerzyć konferencję o StartUp Mixer i TechZone

StartUp Mixer to konkurs organizowany przez Akademickie Inkubatory Przedsiebiorczości, który ma na celu wsparcie merytoryczne biorących w nim starupów. Uczestnicy mogą liczyć na fachową ocenę pomysłu biznesowego, rady dotyczące rozwoju biznesu oraz wsparcie merytoryczne. Zwycięzcy otrzymają miesięczny Voucher na korzystanie z Programu AIP Light. Profil każdej zwycięskiej firmy umieszczony zostanie również na stronie domowej projektu.

TechZone to towarzysząca konferencji wystawa nowinek technologicznych, obok których nie da się przejść obojętnie. Uczestnicy spotkania będą mieli możliwość sprawdzenia najnowszych aplikacji mobilnych, czy przetestowania drukarek 3D. TechZone to miejsce, gdzie każdy marketingowiec znajdzie cos ciekawego!

 

Konferencja Marketing i technologia 2014
27.11.2014, Aula Artis
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa 
czas

prelegenci

temat
08:30 - 09:30

Rejestracja uczestników

09:30 - 10:00

Kamil Dziadkiewicz, Omni3dD

O druku 3d w marketingu.

10:00 - 10:30 Jacek Kotarbiński Budowa zaangażowania klienta - technologia czy coś więcej.
10:30 - 11:00

Marta Siembab i Maciej Kawecki, Senselier/Brandburg

Komunikacja sensoryczna marki.
11:00 - 11:30 Joanna Nagadowska, Google Świat jest płaski - czyli jak dotrzeć do globalnego klienta za pomocą narzędzi Google?
11:30 - 12:00

Przerwa kawowa

12:00 - 12:30

Roman Łoziński, Ars Thanea

 
12:30 - 13:00 Filip Beźnicki, Agencja Next Dlaczego w technologii najważniejsi są ludzie?
13:00 - 13:30 Karol Wyszyński, LifeTube Ekosystem YouTube. Jak marka może w nim zaistnieć?
13:30 - 14:00

Przerwa kawowa

14:00 - 14:30 Piotr Chmielewski, Social Media Now Czy reklama na Facebooku to strata pieniędzy? Pułapki i podpowiedzi do kampanii reklamowych na FB.
14:30 - 15:00

Mateusz Puszczyński, WSNHID/Allegro

Twitter w biznesie.
15:00 - 15:30

Karolina Liberka, Marketing w Praktyce

 Co Ci pomoże, to Cię... zabije. Jak automatyzacja obsługi klienta może zabić biznes.
15:30 

Koniec konferencji

16:00

Rozpoczęcie konkursu StartUp Mixer

16:00-17:00

Prezentacje StarUp'ów

17:00 -17:30

Obrady jury

17:30 - 18:00

Wyniki konkursu StarUp Mixer