Prelegenci

  • Natalia Hatalska

Autorka bloga hatalska.com

Chief Inspiration Officer Universal McCann

W branży mediowo-reklamowej funkcjonuje od 2000 roku. Specjalizuje się przede wszystkim w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej (głównie ambient media, szeroko pojęty internet oraz wykorzystanie nowych technologii w komunikacji). Doświadczenie zawodowe zdobywała w Young Digital Planet, NIVEA Polska (jako menedżer ds. PR) oraz w Wirtualnej Polsce, gdzie w latach 2005-2009 byłam szefem działu komunikacji. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer przy projektach z zakresu niestandardowych form komunikacji marketingowej (ambient, mobile, internet). Autorka uznanego w branży i wydawanego cyklicznie TrendBooka – publikacji na temat najważniejszych trendów w danym roku. 


  • dr Karolina Janiszewska

Wykładowca w Katedrze Handlu i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing na Wydziale Zarządzania, pracownik Katedry Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współautorka książek: „Zarządzanie marką”, „Wiedza o reklamie”, „Strategia reklamowa”, „Marketing w działalności gospodarczej” i artykułów naukowych polsko i anglojęzycznych dotyczących zastosowania brandingu w różnych typach przedsiębiorstw oraz w instytucjach non-profit i  w jednostkach terytorialnych. Specjalizuje się w: zarządzaniu marką, metodach i strategiach pozycjonowania marek, projektowaniu tożsamości marek, architekturze marki, zachowaniach nabywców oraz strategiach reklamowych. Wieloletni pracownik i współpracownik agencji reklamowych: JUST oraz MEN AT WORK. 


  • Piotr Biegun

Założyciel Whalla Labs

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego na kierunku Informatyka i Ekonometria na Wydziale Informatyki i Gospodarki Elektronicznej. Swoją przygodę z budowaniem produktów internetowych zaczął od Siepomaga.pl - największej polskiej platformy wspierającej charytatywność w Polsce, w której odpowiadał za rozwój biznesowy i technologiczny. Ponad półtora roku temu dołączył do akceleratora biznesowego Huge Thing, gdzie zafascynował się startupami. Obecnie prowadzi Whalla Labs - mobile software house specjalizujący się w budowaniu aplikacji mobilnych na platformy Windows Phone i Windows 8. W wolnym czasie zapalony żeglarz oraz fan psychologi i jej wykorzystania w budowaniu usług i produktów związanych z technologią.


  • Wojtek Hołysz

CEO Filmpoint, Co-Founder Whalla

W roku 2006 zaczął swoją przygodę z rynkiem e-commerce, w którym w 2009 postanowił testować skuteczność różnych form treści video w angażowaniu klienta w markę oraz wspieraniu sprzedaży sklepu. Od 2010 roku współprowadzi Filmpoint Videomarketing, firmę specjalizującą się w interaktywnych i multimedialnych narzędziach wykorzystywanych do budowania wizerunku i poprawiania wyników sprzedaży takim markom jak Google, VOX czy Stary Browar. Pasjonat i praktyk otwartej edukacji i wykorzystania jej w PR i marketingu. Aktywny działacz poznańskiego środowiska startupowego. 


  • dr Wojciech Janicki

Wykładowca w Katedrze Grafiki Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa.

Specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej firm i produktów. Jest autorem wielu znaków i opracowań corporate / brand identity w Polsce i za granicą. Laureat nagród i wyróżnień w krajowych i międzynarodowych konkursach grafiki użytkowej. Działa w obszarze projektów komercyjnych - kreowania marki, konsultacji wizerunkowej, a także badań na rzecz nowatorskich rozwiązań w dziedzinie komunikacji wizualnej. Prowadzi interdyscyplinarne studio projektowe Brandhills. 


  • Roman Łoziński

Head of Business Innovation K2

Od 2010 roku związany ze Strategią K2, gdzie zawodowo zajmuje się myśleniem out of the box. Stojąc w rozkroku między światem nowych technologii a psychologią, sieje zamęt i innowacje. Idealista gawędziarz, wirtuoz flip charta i minister PowerPointa. W wolnych chwilach myśli nad rzeczami, na które nie szkoda czasu tylko dzieciom i wariatom. 


  • Sławomir Rajch

srajch.pl

Powszechnie znany jako srajchpeel. Historyk literatury średniowiecza. Uzależniony od e-commerce ambasador zakupów w Sieci. Współtworzył strategię edukacyjną Grupy Allegro. Prowadzi szkolenia dla największych firm internetowych w kraju. Ma już ponad 20000 „wychowanków”. W wolnych chwilach zajmuje się poprawianiem tekstów reklamowych i funkcjonalnością ofert sprzedaży w Internecie. Prywatnie eukariota w podtypie skorupiaka. Fan Alicji Majewskiej i wielbiciel średniowiecznych kazań łacińskich. W hotelach spędza 250 dni w roku, nadal narzeka, marudzi i zrzędzi. Wymaga jeszcze więcej, niż wymagał. I o tym także opowiada na szkoleniach.  


  • Wojciech Rutkowski

Partnership Manager iTraff Technology

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, od 3 lat związany z iTraff Technology wspiera sprzedaż i wszystkie działania marketingowe firmy niosąc w świat informacje o technologii rozpoznawania obrazu i jej zastosowaniach. Działając w startupie dostosował się do ciągłych zmian i poszukiwania swojego miejsca na rynku. 


  •  dr inż. Robert J. Tomczak

Dziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

Jego zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia związane z sztuczną inteligencją, sieciami neuronowymi i ich praktycznym wykorzystaniem oraz efektywnym wykorzystaniem nowoczesnych technik informacyjnych. Poza nauką, zajmuje się wdrażaniem systemów bezpieczeństwa oraz zarządzaniem systemami i sieciami komputerowymi. Fascynat Wolnego Oprogramowania i twórczości na otwartych licencjach. Wolne chwile poświęca fotografii, mechanice pojazdowej i analizom bezpieczeństwa sieci i systemów sieciowych. 


  • Mariusz Wesołowski

Ekspert i doradca e-commerce

Współautor „Małej encyklopedii obciachu”, a także „Tomów kultury” (lata 70. & 80.). Przez pięć lat pracował w Grupie Allegro, między wieloma innymi sprawami (prowadzeniem samochodu, roznoszeniem mleka, przekładaniem kartonów, prostowaniem spinaczy), zajmując się strategią edukacyjną. Powołał do życia projekt Edukacyjnych Spotkań Allegro. Jako wyrodny ojciec porzucił i projekt, i serwis. Zdarza mu się wykładać e-marketing oraz e-biznes w ramach studiów podyplomowych na kilku wyższych uczelniach w Polsce. Dorobił się swojej kolumny w Proseed Magazynie, z czego jest niesłychanie dumny. Pisuje regularnie w natemat.pl. Na co dzień prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą, aktywnie poszukując nowych rozwiązań biznesowych dla swoich klientów. 


  • Adam Kośny 

IKEA Poznań

Od 8 lat aktywny w marketingu, pracował dla agencji reklamowej TLS, Opoczno S.A., Drzwi i podłogi VOX.
Od blisko roku odpowiedzialny za marketing IKEA Poznań. Wyglądający na studenta ojciec 2 dzieci w wieku szkolnym. Nowoczesny człowiek renesansu – tysiące zainteresowań każdego dnia. Uzależniony od smartfona. Największy koszmar to rozładowany akumulator.


  • Krzysztof Kwacz

Partner Zarządzający Get More Social

Partner zarządzający w Agencji Get More Social. Spędził ponad pięć lat w strukturach Grupy Allegro gdzie odpowiedzialny był za strategię i rozwój wszystkich kanałów Social Media. Współorganizator Konferencji Internet Trends 2008/2009 oraz Konferencji E-nnovation 2010/2011/2012. Mentor Startup Weekend, DemoCamp i Startup Sprint. Fan alternatywnej muzyki elektronicznej.


  • Dominik Wartecki, dotPR

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 10 lat stale związany z branżą public relations. Doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi firmami jak Centra SA, Press-Service Monitoring Mediów, Agencja Reklamowa FRESH, czy Janmedia Interactive, gdzie odpowiadał za stworzenie działu e-PR. Jego specjalnością jest kreowanie szeroko rozumianego wizerunku w Internecie. Współorganizator cyklu seminariów „Rewolucja w Komunikacji”, a także autor wielu szkoleń i publikacji z zakresu internetowego PR. Obecnie jest współwłaścicielem agencji PR – www.dotPR.pl oraz wykładowcą na Politechnice Gdańskiej i WSE w Krakowie. Od początku 2012 roku współtworzy także agencję zajmującą się komunikacją w mediach społecznościowych -www.getmoresocial.pl. Pracował lub pracuje dla takich marek jak: HBO, Amica, Orange, Inea, John Deere, Grupa Żywiec, ING Bank, Google.


  •  Judyta Adamczak

Insys

Pasjonatka nowych mediów i wielokanałowej komunikacji. Wierzy w siłę internetowego video i potencjał „connected world”. W Insys zajmuje się strategią, e-marketingiem i działaniami public relations. Jako brand manager, rozwija platformę video InsysPlay, dzięki której video trafia na każdy ekran. Po godzinach tańczy zumbę.


  •  Artur Brzyski

Insys

Projektant modeli biznesowych i strategii marketingowych. Od 8 lat prowadzi projekty na styku mediów, marketingu i nowych technologii. Zwolennik idei Big Data, SOA i Design Management. Opowie o tym, jak przestać marnować pieniądze w nietrafione kampanie na facebooku, dlaczego youtube to nie social media oraz kiedy aplikacja mobilna spełni cele z briefu.