Prelegenci

    • Tytus Klepacz 

Tytus Klepacz

U Ogilvy’ego jest od października 2016 roku. Wcześniej pracował u Bernbacha i w kilku niezależnych agencjach. W sumie uzbierało się tego z 10 lat w branży, która wciąż nie pozwala Tytusowi porządnie się wyspać.

Stara się być szczery w reklamie, kłamstwa zostawia politykom. Wciąż wierzy, że kreatywność sprzedaje. Lubi eksperymenty w reklamie, które stają się codziennością; prawie tak samo jak codzienność, która staje się eksperymentem. Lub odwrotnie.

Bardzo bliski jest mu taki oto cytat z Davida: “I know absolutely zero about finance.”



            • Karolina Kałużna

Karolina Kałużna

Od września Senior copywriter w Saatchi&Saatchi IS; wcześniej Associate Creative Director w VML. Jak twierdzi, może pisać o wszystkim, tylko nie o sobie, dlatego o notkę poprosiła kolegę. 


"Kałużna jest typem osoby, która wchodząc na imprezę wbije od razu do kuchni i błyskawicznie ogarnie sałatkę. Przestawi przy tym miski i sztućce w nowe, nieoczywiste dla gospodarzy miejsca. Ale nikt jej tego nie ma za złe. Po części dlatego, że sałatka jest naprawdę dobra, a po części dlatego, że w sumie te nowe miejsca są faktycznie bardziej rozsądne."



            • Aleksandra Przegalińska

Aleksandra Przegalińska

Polska filozofka, badaczka rozwoju nowych technologii, zwłaszcza technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych. Doktoryzowała się w Zakładzie Filozofii Kultury Instytutu Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego w roku 2014 rozprawą pod tytułem Fenomenologia istot wirtualnych. Obecnie adiunkt w Center for Research on Organizations and Workplaces w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie[3]. Visiting scholar w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie, w MIT Center for Collective Intelligence.

 

 


    • Marek Broda  

Marek Broda

Dyrektor Operacyjny i członek zarządu SALESmanago. Absolwent Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. 

Swoją przygodę z Benhauer rozpoczął w 2012 roku, jako sprzedawca. Dzięki ciekawym zbiegom okoliczności, zajął się marketingiem, a w efekcie, z pozycji Dyrektora Marketingu, został w maju 2015 r. Dyrektorem Operacyjnym. Po godzinach wpada w panikę, gdy naprawione auto działa bez zarzutu, a w garażu nie została ani jedna wolna śrubka.

 



            • Tomek Włodarczyk

Włodarczyk

Studia kończył w czasach, gdy cały świat żył tematem pluskwy milenijnej. Manager emotionsLAB w Collegium Da Vinci odpowiedzialny za proces badawczy od momentu powstania koncepcji badania, aż do raportu końcowego. Przede wszystkim praktyk z wieloletnim doświadczeniem w realizacji badań rynku z zastosowaniem metod jakościowych i ilościowych, szczególnie w badaniach branży edukacyjnej i usługowej Skupiony na socjologii obrazu, marketingu usług, doświadczeniach użytkownika (user experience). 




    • Anna Kuropatwa  

Kuropatwa

Data & Insight Director Havas Media Group. Socjolog z 12 letnim doświadczeniem w badaniu mediów i reklamy. Odpowiedzialna za obszar badań i narzędzi w grupie Havas. Od pięciu lat zajmuje się współtworzeniem strategii mediowych dla klientów grupy.

 





    • Dawid Papież  

Papież

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zanim trafił do Google pracował w branży technologii mobilnych. W Google od 2010 roku. Przez blisko 6 lat był częścią zespołu wspierającego graczy branży Retail. Od roku kieruje jednym z zespołów, który wspiera polskie firmy działające regionalnie lub globalnie. Na co dzień doradza jak skalować swój biznes w oparciu o rozwiązania Google.  
Prywatnie fan wędkarstwa muchowego :)

 


 

    • Amalia Agathou  

Amalia Agathou

Amalia is currently the Innovation Manager for XVIII, Havas’ innovation hub that looks 18 months ahead of the curve at emerging trends across media, tech, culture and data science. It serves as the bridge connecting Havas and its clients with the dynamic start-up ecosystem.
Amalia has worked with EDF Energy, O2 and supported other Havas teams in various client projects. An Information & Communication Systems Engineering and Fine Arts graduate, Amalia has co-founded e-skafos.gr, worked for Conde Nast, The Next Web, London College of Fashion, Studio XO, Innovate UK, VC firm Dawn Capital and more.

 

 


    • Agnieszka Stelmaszczyk  

Stelmasczyk

Od 18 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Połowę tego okresu poświęciła na wnikliwe poznanie rynku mediów tradycyjnych, a kolejną na zostanie digitalową ewangelistką. Dzięki tym doświadczeniom potrafi zbudować most między „starym” a „nowym”  marketingiem i  holistycznie podchodzić do wyzwań komunikacyjnych. Wierzy, że zadaniem agencji nie jest tylko dostarczanie innowacyjnych i kreatywnych koncepcji, ale bycie katalizatorem zmian w biznesie.

 

 


    • Roman Łoziński  

Łoziński

Założyciel pracowni inżynierii marketingowej Think ECO. Doświadczony strateg i wykładowca. Uczy m.in. w Szkole Strategii Marki przy SAR. Współautor takich kampanii jak: „Dziękujemy, że tworzysz Dom!” dla Black Red White, „Gratulujemy odważnym!” dla Pracuj i „Wolność zaczyna się w domu” dla VOX. Laureat i juror Effie Awards, przyznawanych za efektywność w marketingu, finalista Cannes Lions w kategorii Innowacje. Wierzy, że kiedy wszyscy patrzą w jedną stronę, najciekawiej jest popatrzeć w drugą.