Prelegenci

Dyrektor strategii w Ars Thanea 

Zawodowo związany z reklamą, zajmuje się myśleniem out of the box. Idealista gawędziarz, wirtuoz flip charta i minister PowerPointa. W wolnych chwilach myśli nad rzeczami, na które nie szkoda czasu tylko dzieciom i wariatom. Wykładowca podyplomowych studiów "Psychologia Reklamy" na Uniwersytecie Warszawskim, Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych. 

Senselier/Brandburg 

Marta Siembab

Jedyny w Polsce senselier, niezależny ekspert w dziedzinie zmysłu węchu i zjawiska zapachu. Autorka pierwszych niezależnych warsztatów zapachowych, założycielka pracowni sensorycznej Senselier. Konsultant prasy publicystycznej, lifestylowej i branżowej. Jako certyfikowany trener biznesu współpracuje z globalnymi brandami (Dior, Douglas, Sephora, Estēe Lauder, L’Oréal, Procter and Gamble, Unilever), jak również firmami rodzinnymi i start-upami. Ekspert festiwali modowych i konferencji poświęconych designowi (Niewidzialny Dizajn, Gdynia Design Days, Wroclove Design, Dutch Design Week, The Spirit of Poland), aktywna uczestniczka projektów artystycznych i naukowych (Malta Festival, Centrum Nauki Kopernik), dwukrotna prelegentka prestiżowego wydarzenia medialnego TEDx Conference. W zakres jej szerokich kompetencji wchodzą szkolenia, eventy, imprezy, wyjazdy integracyjne, konferencje prasowe, wykłady i warsztaty związane z zapachem. Jest prekursorką w dziedzinie wykorzystania zapachu w projektowaniu przestrzeni. Współwórca nowatorskiego programu włączenia zapachu do tworzenia tożsamości marek, produktów i usług.

Maciej Kawecki

Właściciel i Creative Director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg. Zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek. Łączy myślenie strategiczne o marce (Service Design) z grafiką. Współtwórca unikalnej na polskim rynku oferty sense brandingu łączącej tożsamość wizualną marki z jej wymiarem sensorycznym. Współpracuje z Instytutem Adama Mickiewicza w Warszawie w ramach tworzenia i promowania polskiego designu podczas międzynarodowych wystaw takich jak Polish Job, Meet My Project. Prelegent festiwali artystycznych, współautor tożsamości sensorycznej wystaw polskich projektantów (Dutch Design Week, The Spirit of Poland). Autor identyfikacji innowacyjnych start-upów (Wine Coach, e-24 Cloud), niezależnych inicjatyw artystycznych i społecznych, eventów i organizacji  (Festiwal Akademii Gitary, Spływacy, Kinokawiarnia Raj), centrów promujących design i działania kreatywne (Concordia Design). Jego znaki regularnie pojawiają się w biblii grafików – Logo Lounge. W swojej pracy buduje multidyscyplinarne zespoły łączące kreatywne kompetencje z różnych obszarów designu. Prowadzi interaktywne warsztaty poświęcone sense brandingowi i visual thinking. 

Technology Evangelist w Omni3D

Kamil kocha wszystko, co ma związek z technologią chociaż z wykształcenia jest polonistą. Zafascynowany rewolucją  związaną z drukiem 3D, może mówić na ten temat godzinami. Z tego właśnie powodu, opowiadanie innym o tej technologii  należy do jego obowiązków. Zdobywał doświadczenie w największych stacjach telewizjinych oraz w agencjach reklamowych. Prelegent tegorocznego TEDx Poznań. W wolnych chwilach jest współprowadzącym podcast "Webskie Chłopaki"  i tworzy vlog o druku 3D "Reality Maker".  

 

Jacek Kotarbiński

Marketer i praktyk, wiecznie kreatywny, niespokojny duch. Specjalizuje się w strategicznym i operacyjnym marketingu. Realizuje projekty racjonalizacji procesów marketingu i sprzedaży, marketing ROI (ROMI) i controllingu, zarządzania markami i projektami marketingowymi oraz rozwijania strategii innowacyjnych. Zajmuje się od wielu lat problematyką efektywnego zarządzania kosztami marketingu oraz metodami poprawy ich wpływu na wartość i zyskowność przedsiębiorstw. Pasjonat marketingu terytorialnego oraz marketingu wewnętrznego. 

Założyciel Social Media Now

Przedsiębiorca, doradca, szkoleniowiec. Działalność w branży e-marketingowej i szkoleniowej prowadzi od 2007 roku. W liczbie przeprowadzonych zajęć, seminariów i spotkań doradczych już jakiś czas temu stracił rachubę (na pewno więcej niż 350 dni w ciągu minionych 3 lat), ale sprawiają mu one tak dużą przyjemność, że prawdopodobnie o wiele więcej przed nim. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL. Obowiązkowo na FacebookuGoogle PlusLinkedInGoldenline. 

NEXT Agency

Od 8 lat związany z branżą reklamową. Zaangażowany w tworzenie wielu zintegrowanych kampanii dla największych polskich klientów. Całościowe spojrzenie na zagadnienie komunikacji reklamowej: od strategii komunikacji, przez koncepty kreatywne do tego jak najlepiej zaangażować w nie konsumenta. Od początku pasjonat mediów społecznościowych i wyszukiwania nowych sposobów jak zaangażować konsumenta w tych kanałach. Autor wielu kampanii nagrodzonych na wielu konkursach: między innymi nagrody Effie, Media Trendy, czy Golden Arrow dla kampanii dla P&G, czy Coca-Coli.

Allegro.pl,  WSNHiD

Przez 4 lata odpowiedzialny za całościową obecność allegro.pl w mediach społecznościowych. Na początku jako specjalista, potem jako lider zespołu social media. W wolnych chwilach zwolennik wyższości Europy Środkowej i Wschodniej nad Zachodnią i bloger – nawschod.eu. Specjalista od polityki w social media – socjokracja.pl. Wykładowca na kierunku Mediaworking w WSNHID.

Export Industry Manager Google Polska

Dołączyła do Google w 2008 r., do działu sprzedaży, w którym była odpowiedzialna za rozwój rynków niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria), następnie zajmowała się rozwojem i planowaniem strategii polskiej branży turystycznej online. Aktualnie wspiera polskie przedsiębiorstwa w budowaniu strategii globalnej. W swojej Googlowej karierze pracowała we Wrocławiu, HQ w Dublinie oraz aktualnie w Warszawie. 
Absolwentka International Marketing na Uniwersytecie Wiedeńskim, International Business Administration na Europejskim Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie nad Odrą, oraz Uniwersytecie Montevideo w Urugwaju. 
Mieszkała w USA, Niemczech, Austrii, Grecji, Urugwaju i Irlandii.

Marketing w Praktyce

Karolina Liberka od 6 lat pełni funkcje zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika Marketing w Praktyce. Odpowiedzialna jest za dobór kontentu do miesięcznika, zawartość tematyczną, oraz działania promocyjne. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Mocno związana z tematyką kobiecej przedsiębiorczości, kilka lat działała w Stowarzyszeniu Aktywne Kobiety, gdzie pomagała  rozwinąć skrzydła małym firmom. Fanka tematyki insightów konsumenckich, wyróżniających się opakowań i hummusu.  Po godzinach biega, podróżuje i czyta...niezliczone ilości prasy i książek.

LifeTube

PR Manager w LifeTube, największej sieci partnerskiej YouTube w Polsce. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku stosunki międzynarodowe oraz London School of PR. Pracował dla m.in.: Przeznaczeni.pl i RTB House. Konsultant w start-upach i organizacjach pozarządowych. Prowadzi szkolenia w zakresie innowacyjnych rozwiązań w biznesie. W LifeTube odpowiedzialny za komunikację i networking. Posiada certyfikat YouTube w zakresie Audience Growth.