edukacja_1.jpg

Od produktu do sprzedaży - wprowadzenie nowych produktów na rynek

DLA KOGO?
  • Pracownicy działów marketingu
  • Pracownicy odpowiedzialni za strategię rozwoju produktu/sprzedaży
  • Przedsiębiorcy oraz osoby planujące działalnośc biznesową  
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • Ograniczyć ryzyko związane z wprowadzeniem nowego produktu.
  • Efektywnie zaplanować strategię rozwoju produktu na rynku.
  • Realizować spójne, planowe działania zwiększające szanse powodzenia wprowadzanego produktu.

 

 

MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 26-27.11.2016r.
  • 15-16.12.2016r.
  • 23-24.01.2017r.
  • 13-14.02.2017r.
  • 13-14.03.2017r.
CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 750 zł brutto

 

1. Od pomysłu do produktu:
  • Metody poszukiwania nisz rynkowych.
  • Analiza potencjału produktu i usług.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o wyróżnik. 
  • Strategia typu pull i push w procesie wprowadzania produktu na rynek.
  • Dobór narzędzi promocyjnych do rynku docelowego.
2. Narzędzia marketingowe:
  • Pozycjonowanie produktu/usługi.
  • Elementy marketing mix - jak je wykorzystywać?
  • Podstawowe narzędzia marketingowe - rola, funkcje, wykorzystanie.
  • Kanały wsparcia komunikacyjnego.
  • Pierwsza faza życia marki - wyzwania, narzędzia, rekomendacje.
3. Od marketingu do sprzedaży:
  • Strategie rozwoju produktu/rynku.
  • Zarządzanie głównymi parametrami produktu.
  • Budowanie doświadczeń klienta.
4. Identyfikacja czynników sukcesu:
  • Analiza case studies nowych produktów i usług.
WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749