edukacja_1.jpg

Obsługa reklamacji

DLA KOGO?

  • Pracowników obsługi klienta
  • Doradców handlowych
  • Sprzedawców
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • budować strategię reklamacyjną
  • radzić sobie z trudnymi klientami
  • odpowiadać na reklamacje pisemne

 

 

MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 7.12.2016r.
  • 13.01.2017.
  • 6.02.2017r.
  • 1.03.2017r.
CZAS TRWANIA: 8h/1 DZIEŃ
CENA: 550 zł brutto

1. Rozpoczęcie szkolenia - zapoznanie się z celami szkoleniowymi, agendą szkolenia, poznanie trenera i uczestników.

2. Reklamacja - zagrożenie czy szansa? Pokazanie pozytywnych aspektów otrzymywania reklamacji w firmach.

3. Co się dzieje w głowach klientów? Psychologiczne aspekty składania reklamacji.

4. Reklamacja, która zadowoli klienta - wypracowanie schematu osobistego przyjmowania reklamacji.

5. Siła reklamacji na piśmie - budowanie pozytywnych relacji z klientem przez zindywidualizowaną odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne.

6. Emocje nienajlepszym doradcą - wyjaśnienie roli emocji po stronie sprzedawcy i klienta.

7. Reklamacja ustna i pisemna w praktyce - ćwiczenia. 

8. Podsumowanie  i wskazanie obszarów do pracy. 

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749