edukacja_1.jpg

Obsługa klienta

DLA KOGO?
  • Pracowników obsługi klienta
  • Doradców handlowych
  • Sprzedawców
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • poznać oczekiwania klienta stosując odpowiednie pytania i aktywnie słuchając
  • doskonalić umiejętności właściwego zaprezentowania produktu/usługi w oparciu o język korzyści dostosowany do indywidualnego klienta
  • wypracować sposoby radzenia sobie ze stresem
  • wykształcić samoświadomość w zakresie kompetencji obsługi klienta
  • odkryć, że obsługa klienta jest doradztwem i działaniem na rzecz zadowolenia klienta
  • podnieść poziom motywacji do wykonywania zawodu sprzedawcy
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY: 
  • 13-14.12.2016r.
  • 16-17.01.2017r.
  • 13-14.02.2017r.
  • 1-2.03.2017r.
CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 840 zł brutto

 

 

 

Program szkolenia

1. Ja w roli klienta – odkrycie pozytywnych i negatywnych doświadczeń związanych z obsługą klienta. Zdefiniowanie na nowo obsługi klienta.

2. Komunikacja klient-sprzedawca - typologia pytań, aktywne słuchanie, style komunikacji.

3. Wizerunek sprzedawcy - magia pierwszego wrażenia, błędy poznawcze i stereotypy, mowa ciała, nastawienie.

4. Typologia klienta.

5. Proces obsługi klienta od A do Z. Powitanie, obserwacja, zainicjowanie kontaktu, analiza potrzeb, prezentacja oferty, podziękowanie i zaproszenie do ponownych zakupów.

6. Wykorzystanie potencjału klienta, czyli  język korzyści i reguły wpływu społecznego dla efektywnej dosprzedaży.

7. Rozwiązywanie problemów klientów - zagadnienia związane z asertywnością, radzeniem sobie ze stresem. Typy temperamentów.

8. Wypracowanie indywidualnego sposobu obsługi klienta - scenki. 

9. Podsumowanie  i wskazanie obszarów do pracy. 

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749