01_podyplomowe.png

Nowy marketing
Studia podyplomowe

Dlaczego warto?

To wyjątkowy kierunek studiów ze względu na program i kadrę (m.in Michał Sadowski, Monika Mikowska, Jan Zając, czy Chris Kwacz). Przez pryzmat doświadczenia widzę, że osobom działającym w social media często brakuje podstaw marketingu internetowego i innych dziedzin, a osobom działającym w marketingu internetowym - nowej, aktualnej wiedzy i świadomości szybkiego rozwoju narzędzi.
Nacisk położony jest na formę warsztatową, spotkania z ekspertami i pasjonatami, dodatkowe konsultacje online z wykładowcami
, a moim osobistym celem jest wykształcenie osób, które wniosą wiele do prężnie rozwijającej się branży nowego marketingu w Polsce.

Katarzyna Młynarczyk
Prezes Socjomanii
kierownik merytoryczny kierunku

Cel

Marketing internetowy dzisiaj to nie tylko tradycyjne już narzędzia SEO/SEM, PPC, Social Media Marketing, czy reklama display. Ewolucja Internetu niesie za sobą rosnącą siłę mediów społecznościowych oraz powstające i dochodzące do głosu nowe dziedziny: Content Marketing, Mobile Marketing, Marketing Automation, Lean Marketing, Growth Hacking, Video Marketing, Marketing 3.0 marketing społecznościowy.

Osoba pracująca w branży marketingowej powinna ponadto posiadać podstawowe umiejętności z zakresu projektowania graficznego, analizy danych w internecie, strategii marketingowej, programowania, analityki i komunikacji społecznej. Aby móc planować kampanię marketingową niezbędna jest również znajomość nowych technologii i ich wpływu na marketing. 

Często wielu spośród wymienionych kwestii, według badań i doświadczeń pracodawców, brakuje kandydatom na stanowiska specjalisty czy managera ds. marketingu online.
Atuty
  • duży nacisk na kierunku Nowy Marketing położyliśmy na takie dziedziny, jak social media, video i content marketing
  • będziesz miał możliwość poznania i obcowania z nowymi technologiami oraz ekspertami w branży w ramach spotkań i warsztatów
  • zajęcia mają interaktywną formę i prowadzone są przez znanych i cenionych w branży praktyków i szkoleniowców
  • kadra to najlepsi z najlepszych w branży m.in. Katarzyna Młynarczyk, Michał Sadowski, Bartłomiej Rak, Monika Mikowska, Paweł Zając, Chirs Kwacz.
  • uznany partner merytoryczny:

Uczestnicy
  • Absolwenci studiów w zakresie marketingu/PR/mediaworkingu.
  • Studia są też bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób pracujących już w branży marketingowej/PR, które potrzebują poznać/ugruntować wiedzę na temat nowych narzędzi marketingu online, strategii marketingowych, analizy danych w internecie oraz zbudować świadomość nowych technologii i spotkać ekspertów z branży.
  • Trzecią grupą docelową studiów są osoby, które ukończyły kierunki humanistyczne (polonistyka, edytorstwo, socjologia) z podstawami komunikacji społecznej oraz informatyczne, od których coraz częściej - na stanowiskach w agencjach interaktywnych lub w firmach IT oczekuje się kompleksowej wiedzy i świadomości przy budowaniu nowych aplikacji i usług w środowisku online (Social Media Marketing, Marketing 3.0, marketing społecznościowy).
Partnerzy kierunku

 

Sotrender
Brand24
Freshmail
Salesmanago
Press Service
LifeTube
Program
  1. Marketing internetowy (8 godz.)
    • realia rynkowe, narzędzia, obecna sytuacja i prognozy na przyszłość
  2. Tradycyjne formy marketingu internetowego (20 godz.)
    • SEO/SEM, PPC (warsztaty narzędziowe)
    • Display, E-mail Marketing
  3. Nowe technologie i nowe formy komunikacji (8 godz.)
    • zasady, formy, narzędzia (wykład połączony z prezentacją narzędzi i technologii takich jak Wearables, Virtual Reality, RFiD, Leap Motion, druk 3D, ibeacons)
  4. Analiza danych w Internecie (8 godz.)
    • wykorzystanie BIG DATA i narzędzi analitycznych
  5. Strategia marketingowa (18 godz.)
    • analityka i projektowanie grupy docelowej
    • cele,  budżetowanie
  6. Najpopularniejsze techniki programowania (18 godz.)
    • język środowiska online, interfejsy aplikacji
    • język środowiska mobile
  7. Projektowanie graficzne - niezbędnik marketingowca (10 godz.)

  8. Social Media Marketing (26 godz.)
    • narzędzia
    • projektowanie komunikacji
    • reklama w mediach społecznościowych
  9. Nowe formy marketingu internetowego (32 godz.)
    • Video Marketing
    • Content Marketing
    • Lean Marketing, Growth Hacking, Marketing Automation
  10. Mobile (10 godz.)

  11. Analiza case studies kampanii nowego marketingu (10 godz.)

  12. Egzamin i obrona pracy dyplomowej - projektu (16 godz.)
Organizacja nauki

Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 9-10 zjazdów i trwają od piątku (od godz. 16.00) do niedzieli (do godz. 16.00). Spotkania odbywają się średnio raz w miesiącu w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.

Czas trwania: 2 semestry, 184 godzin

Warunki zaliczenia
  • punkty za aktywność na zajęciach (na podstawie uczestnictwa w warsztatach i oceny wartości wykonywanych zadań i aktywności)
  • test końcowy
  • praca dyplomowa w formie projektu zaliczeniowego, polegającego na przygotowaniu strategii e-marketingu dla wybranego podmiotu

 

Wypełnij formularz i zagwarantuj sobie miejsce na studiach!

 

zapisz się

Katarzyna Młynarczyk

Prezes Socjomanii, Opiekun merytoryczny kierunku Nowy Marketing

Konsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii - firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji - marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant w Socjomanii

Od 8 lat związany zawodowo z obszarem nowych mediów. Pracował w Agencji 121PR oraz Socializer (obecnie Isobar Poland), gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook), analizami, raportami oraz kontaktem z liderami opinii. Pracował dla takich firm jak: TVN, Jantoń, Raiffeisen Bank, SGH, Macmillan, Coty, Ferrero, Lego, Fisher Price, PKO BP. Od 5 lat aktywny trener w tematyce social media, ma na swoim koncie ponad 600 godzin szkoleń. Aktualnie Digital Marketing Consultant w Socjomanii, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowego. Prowadzi również projekty dedykowane. W ostatnim czasie w ramach tego typu zadań szkolił zespoły m.in.: Shimano Polska, Dalkia Services, ITM Polska Sp. z o.o. (Grupa Muszkieterów). Autor bloga Infosocialmedia.pl, w którym porusza tematykę popularnych serwisów społecznościowych.

Bartłomiej Rak

Wiceprezes i założyciel Socjomanii

firmy konsultingowo-szkoleniowej. Jego doświadczenie to ponad 2500 godzin szkoleniowych i konsultingowych. W jego portfolio szkoleniowym są m.in. Bank BGŻ, Poczta Polska, Gazeta Wyborcza, Ministerstwo Gospodarki i wiele innych. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi i social media. Tworzy strategie i edukuje z zakresu działań w nowych mediach. Aktualnie na zlecenie Call Center Inter Galactica zarządza wdrożeniem rozwiązań Social Media Contact Center. Od lat prowadzi zajęcia z mediów społecznościowych na 6 uczelniach w Polsce. Autor artykułów o social media marketingu, które ukazały się w Marketingu w Praktyce, Hotelarzu oraz Marketerze+. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

Michał Sadowski

Założyciel i Prezes Brand24 S.A.

firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. W wolnym czasie gitarzysta w zespole Band24.

Krzysztof Kwacz

Digital Director w Agencji VMR

Spędził pięć lat w strukturach Grupy Allegro, gdzie odpowiedzialny był za strategię i rozwój wszystkich kanałów Social Media. Współtwórca Agencji Get More Social. Organizator Konferencji Internet Trends oraz trzech edycji Konferencji E-nnovation. Wielokrotny Mentor Startup Weekend, DemoCamp i Startup Sprint. Autor bloga o bieganiu - On The Move. Fan alternatywnej muzyki elektronicznej.

Monika Mikowska

Współwłaścicielka agencji mobee dick

projektującej rozwiązania mobilne, autorka bloga jestem.mobi. W branży interaktywnej od 10 lat. Zrealizowała projekty m.in. dla NIVEA Polska, Żabka Polska, Orange, Play, Meritum Bank, BZ WBK, Raiffeisen Bank Polska, ING Bank Polska, Wirtualna Polska, Pkt.pl, Nexto.pl, Answear.com, Mars, TUI, PKP. Specjalistka w zakresie mobile UX design i użyteczności aplikacji i stron mobilnych oraz strategiach obecności w kanałach mobilnych.

Karol Dziedzic

Director of Online Marketing w Brandman Agency

Certyfikowany specjalista Google Analytics oraz Google Adwords. Na co dzień realizuje się w szeroko zakrojonych działaniach e-commerce. Zajmuje się prowadzeniem działań SEO & SEM głównie w branży finansowej oraz FMCG. Dodatkowo pomaga startupom w wejściu na rynek globalny. Prelegent na licznych eventach związanych z branżą internetową. Aktywny szkoleniowiec z zakresu marketingu internetowego. Dzieli się również swoją wiedzą i doświadczeniem jako Pasjonat na forum Google dla Webmasterów oraz w społeczności SEO Poland na Google+. Jest również organizatorem Polskich SEO Hangout’ów, gdzie poruszana jest tematyka związana z reklamą w wyszukiwarkach, pozycjonowaniem oraz analityką internetową.

Piotr Grabski-Gradziński

Technology director w VML Poland

Manager, szkoleniowiec, programista. Na co dzień jako technology director w VML Poland zarządza zespołem specjalistów odpowiedzialnych za tworzenie, testowanie i wdrażanie projektów oraz przygotowuje rozwiązania technologiczne dla największych polskich i zagranicznych firm. Należą do nich m.in. PZU, Danone, Orange, Colgate-Palmolive. Od 2010 roku prowadzi w ALX szkolenia z zakresu technologii webowych, programowania i frontendu przygotowujące uczestników do pracy w zawodzie programisty. Absolwent informatyki stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz MBA na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Razem z żoną uwielbia gotować i spędzać wolny czas aktywnie - żeglując i nurkując.

Jan Zając

Współzałożyciel i prezes Sotrendera

jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Badacz i psycholog. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.

Jacek Kłosiński

Współzałożyciel i dyrektor kreatywny w agencji brandingowej ENGRAM

Współtwórca marki Pan Wizualny wyspecjalizowanej w tworzeniu infografik oraz pomysłodawca gdańskiego coworkingu O TU_ Autor bloga dla kreatywnych klosinski.net. Wykształcenie marketingowe łączy z pasją projektowania. Z branżą związany zawodowo od 2005 roku, początkowo jako freelancer. Jako projektant pracował nad wizerunkiem m.in. takich marek, jak: BP, Signal Iduna, Bank Ochrony Środowiska, SKOK, ERGO Hestia, ASSECO, PBS, Diverse, Blog Forum Gdańsk, Miasto Gdańsk czy Miasto Sosnowiec. Dwa lata z rzędu wyróżniony w konkursie graficznym Projekt Roku. Członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, opowiada na szkoleniach i branżowych konferencjach. Miłośnik piłki kopanej, gitarowej muzyki i Nowego Jorku.

Marek Broda

Senior Product Manager, SALESmanago

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W firmie Benhauer zajmuje się edukacją rynku w zakresie Marketing Automation oraz funkcjonalności systemu SALESmanago. W obszarze edukacji prowadzi szkolenia online, przygotowuje materiały i artykuły informacyjne oraz organizuje wydarzenia dotyczące Marketing Automation w Polsce.

Paweł Loedl

Strategy Director w krakowskim biurze VML Poland

Współpracował z takimi markami jak Philips, Żywiec, Warka, Johnnie Walker, Bacardi, TVN, Żywiec Zdrój, Unilever, Nutricia, ING, Danone. W agencji łączy kompetencje dotyczące tradycyjnej strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem (rozsądnym!) narzędzi digital. Bardziej niż w trendy i #nextbigthing wierzy w insighty, realne, ludzkie potrzeby i dostarczanie wartościowych, użytecznych rozwiązań.

Paweł Sala

Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad 60 000 marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 000 000 wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Co miesiąc publikuje także w takich czasopismach oraz serwisach branżowych. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.

Kamil Bolek

strategic planner w LifeTube

Tworzy strategie komunikacji, łączy PR, psychologię i nowe technologie. Pomaga opowiedzieć historie, zarazić innych ideą, przeprowadzić odbiorcę od zainteresowania – przez entuzjazm – do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Poza murami Psychologii UW, swoje badania dot. osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Oprócz wideo marketingu zajmuje się tworzeniem prezentacji – szkoli, tworzy, doradza. Na co dzień zasłuchany w muzykę Jacka Kaczmarskiego i planujący kolejną wyprawę w góry.

Warunki rekrutacji

Nabór na studia podyplomowe rozpocznie się w 18 kwietnia 2017 roku i będzie trwał do momentu wyczerpania limitu miejsc. Przyjęcie kandydatów na studia następuje na podstawie kolejności zgłoszeń.

Rekrutacja przedłużona do 20 października 2017 roku.

Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy wypełnić internetowy formularz rekrutacyjny oraz  złożyć następujące dokumenty:

  • podanie do JM Rektora CDV (wydrukowane z formularza rekrutacyjnego),
  • ankietę osobową (wydrukowaną z formularza rekrutacyjnego),
  • dwie podpisane kserokopie umowy (wydrukowane z formularza rekrutacyjnego),
  • dyplom ukończenia uczelni wyższej,
  • jedno zdjęcie,
  • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej.
Sposób składania dokumentów

Komplet dokumentów należy złożyć w Biurze Rekrutacji, ul. gen. T. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań (parter, pokój R034) najpóźniej w terminie 14 dni od momentu wypełnienia formularza rekrutacyjnego – osobiście, przez osoby trzecie lub wysłać pocztą.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń.

 

Wypełnij formularz i zagwarantuj sobie miejsce na studiach!

 

zapisz się

Opłata za studia składa się z jednokrotnej, bezzwrotnej opłaty rekrutacyjnej oraz czesnego. Czesne za studia można wpłacać jednorazowo oraz w 2 lub 10 ratach.

Opłaty rekrutacyjne:

  • do 31.07.2017 - 0 zł.
  • do 31.08.2017 - 100 zł.
  • do 20.10.2017 - 150 zł.

Absolwenci CDV:

  • zostają zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej,
  • otrzymują zniżkę w czesnym (wielkość pierwszej z dziesięciu rat).

Opłatę rekrutacyjną należy wnosić na konto:
Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
91 1750 1019 0000 0000 1284 1493
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

Wpłaty czesnego każdy słuchacz będzie dokonywał na indywidualne subkonto.
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informację dotyczącą pierwszego zjazdu oraz indywidualnego numeru subkonta do wpłat czesnego.

Opłaty za studia w roku akademickim 2016/2017
Nazwa kierunku1 rata2 raty10 rat
Nowy marketing 6 100 zł  3 050 zł   610 zł
Wypełnij formularz i zagwarantuj sobie miejsce na studiach!

 

zapisz się

Biuro Rekrutacji

Parter, pokój R034
tel.: 61 27 11 100/101/102
fax: 61 27 11 199
rekrutacja@cdv.pl

Wypełnij formularz i zagwarantuj sobie miejsce na studiach!

 

zapisz się