edukacja_1.jpg

Niezbędnik sprzedażowy skutecznego Przedstawiciela Handlowego

DLA KOGO?
  • Sprzedawców, Handlowców
  • Koordynatorów sprzedaży
  • Pracowników działów obsługi klienta 
  • Osób, które przygotowują się do pracy w sprzedaży
  • Pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z klientem
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • nawiązać kontakt z klientem, wprowadzić elementy rozmowy z klientem decydujące o skuteczności w sprzedaży
  • przekonać klientów, że najważniejsze korzyści z zakupu produktu lub usługi zaspokoją jego najważniejsze potrzeby
  • poznać techniki, które najczęściej przekonują klientów
  • radzić sobie z oporem i odmowami klientów
  • analizować własne mocne strony i obszary do poprawy
  • planować proces sprzedaży

 

 

MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY: 
  • 5-6.12.2016r.
  • 16-17.01.2017r.
  • 15-16.02.2017r.
  • 8-9.03.2017r.
CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 950 zł brutto

1. Przed spotkaniem:

  • Przygotowanie do pracy, czyli co warto wiedzieć zanim spotkamy klienta?
  • Przygotowanie i planowanie procesu sprzedaży
  • Pozyskiwanie informacji w kontakcie bezpośrednim i nie tylko
  • Co składa się na atrakcyjność naszej propozycji handlowej?
  • Techniki kreatywne w procesie tworzenia oferty i jej prezentacji
2. Spotkania handlowe:
  • Analiza potencjału klienta
  • Planowanie i umawianie spotkań
  • Standard rozmowy handlowej z naciskiem na:
    - analizę potrzeb klienta
    - prezentację oferty pod klienta
    - najczęstsze przeszkody podczas spotkań
    - zamykanie sprzedaży – budowanie pozytywnych relacji z klientem
  • Jak wyróżnić oferty na tle konkurencji?
  • Podstawy lejka sprzedaży
WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749