edukacja.jpg

Negocjacje handlowe

DLA KOGO?
  • Sprzedawców, Handlowców,
  • Doradców Klienta,
  • Koordynatorów sprzedaży, 
  • Osób, które przygotowują się do pracy w sprzedaży,
  • Pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z klientem,
     
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • skutecznie przygotowywać się do negocjacji,
  • dowiedzieć się kiedy, gdzie, i jak rozpocząć negocjacje,
  • nauczyć się przeciwdziałać próbą manipulacji,
  • poznać swój indywidualny styl negocjacji,
  • nauczyć się zamieniać spór o stanowiska w poszukiwanie  sposobów realizacji interesów drugiej strony,
  • dowiedzieć się jak uniknąć typowych błędów w negocjacjach,
  • poznać skuteczne sposoby negocjowania z trudnymi klientami,
  • poznać techniki jak prowadzić negocjacje partnerskie i budować wieloletnie relacje z klientami.
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY: 
  • 13-14.06.2017r.
  • 5-6.07.2017r.
  • 3-4.08.2017r.
  • 6-7.09.2017r.
CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 950 zł brutto

1. Dylemat negocjacyjny – jak negocjować?
  • Doświadczenie negocjacyjne,
  • Strategie w negocjacjach: wygrana czy przegrana?
  • Definicja sytuacji negocjacyjnych i świadomość pojęcia „pozycja negocjacyjna”
  • Świadomość różnych interesów jakie kierują osobami decyzyjnymi = droga do większej wyrozumiałości wobec różnych technik.
2. Ćwiczenia negocjacyjne
  • Rakieta tenisowa,
  • Opera,
  • Piłeczki dla syna,
3. Techniki negocjacji w odniesieniu do strategii i modelu zachowania
  • Techniki negocjacji: od manipulacji do współpracy,
  • Przykłady technik i ich zastosowanie w praktyce,
  • Symulacja sytuacji negocjacyjnej w realiach firmy (klienta),
4. BATNA – podstawowy element przygotowania PH
  • BATNA – przygotowanie się do rozmów,
  • Zasada ustępstw w negocjacjach,
  • Stawianie granic opłacalności,
5. Symulacje negocjacyjne na praktycznych sytuacjach
  • Zastosowanie technik i obrona przed nimi w modelu partnerskim,
  • Radzenie sobie z manipulacjami i blefem,
6. Podsumowanie projektu szkoleniowego
  • Ankiety,
  • Runda końcowa,
WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749