kierunki_covery_nagroda-02.jpg

Mediaworking
Pierwsze takie studia licencjackie w Polsce

Dlaczego warto?

Mediaworking to unikalne w skali kraju studia licencjackie z takich obszarów, jak marketing internetowy, media relations, dziennikarstwo i nowe media,  PR internetowy, czy budowanie marki, grafika reklamowa.

To 6 intensywnych semestrów, wypełnionych w 80% praktycznymi zajęciami, które prowadzą uznani w branży komunikacji marketingowej specjaliści.

Program studiów został opracowany i jest realizowany przez przedstawicieli takich firm, jak Press Service, Widzialni.pl, Verseo, TrafficTrends czy Brand24.

Specjalizacja:
    • Social Media Manager
      Jeśli myślisz o kompleksowym prowadzeniu komunikacji marketingowej dla firm, jeśli chcesz pracować jako projektant treści medialnej to specjalizacji dla Ciebie. Uzyskasz wszechstronną wiedzę i umiejętności, które przygotują Cię do pracy w agencjach reklamowych, interaktywnych, PR a także do prowadzenia własnej działalności w obszarze marketingu internetowego.

 

Jesteśmy organizatorem jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce!

Zobacz, jak to robimy - Marketing i Technologia no.4

 

Subskrybuj nasz kanał na YT
Znajdziesz nas na FB/Mediaworking 
 


 

 

 

Kierunek nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredydatycjnym „Studia z Przyszłością”. Zdaniem Komisji konkursowej kierunek jest prowadzony zgodnie z najwyższymi standardami jakościowymi obowiązującymi w szkolnictwie wyższym. Mediaworking to kierunek innowacyjny i dostosowany do potrzeb rynku pracy oraz przekazuje studentom aktualną wiedzę, jak również kreuje umiejętności i kompetencje społeczne poszukiwane przez pracodawców.


Z badań Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego wynika, że absolwenci Collegium Da Vinci znajdują pracę w niespełna miesiąc po zakończeniu studiów lub kontynuują pracę rozpoczęta w trakcie nauki.

Partnerzy kierunku:
B2 net
Mediaworking w CDV to:
  • 80% zajęć ma wymiar praktyczny. Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów, ćwiczeń, dodatkowych spotkań z praktykami oraz w ramach projektów realizowanych zespołowo lub indywidualnie.

  • Specjalizacja dająca konkretny zawód! Zdobywasz wszechstronne umiejętności z zakresu projektowania, wdrażania i prowadzenia komunikacji dla marek w internecie. Od praktycznej strony poznajesz: nowe dziennikarstwo, buzz marketing, marketingowe public relations, czy przedsiębiorcze dziennikarstwo.

  • Elastyczna ścieżka kształcenia: możesz wybrać konkretną specjalizację i dobrać kilka interesujących Cię modułów (np. sztuka reportażu, buzz marketing, budowanie marki), które poszerzą Twoje kompetencje w wybranym przez Ciebie zakresie.

  • Rozbudowany program praktyk i staży w kilkunastu firmach, zajmujących się na co dzień marketingiem on-line, pozycjonowaniem, e-PR, monitoringiem mediów, prowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych oraz w mediach tradycyjnych.

  • Możliwość udziału i współtworzenia ciekawych imprez branżowych odbywających się cyklicznie na Uczelni m.in. konferencja Marketing i Technologia czy Aula Polska Poznań 

  • Już w trakcie studiów możesz budować swoje portfolio zawodowe zdobywając w ramach zaliczeń nie tylko oceny, ale certyfikaty wystawiane przez partnerów biznesowych, potwierdzające zdobyte umiejętności.

Twoja wiedza:
  • Umiejętności korzystania z takich narzędzi marketingu internetowego, jak Google AdWords, Google Analytics czy Brand24.
  • Wiedza z zakresu pozycjonowania stron (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM).
  • Umiejętności efektywnego zarządzania społecznością internetową, projektowania i realizacji kampanii reklamowych oraz planowania startegii komunikacji dla marek. 
  • Praktycznie umiejętności pozyskiwania i analizy informacji, budowania baz danych i zarządzania nimi.
  • Znajomość najnowszych trendów w digital marketingu i e-PR.
  • Znajomość technik kreatywnych przydatnych w projektowaniu treści i copywritingu.
Ponad 80% zajęć ma formę warsztatów, ćwiczeń oraz projektów zespołowych i indywidualnych, które realizowane są pod okiem profesjonalistów. Oto kilka przykładów tego, jak uczymy na Mediaworkingu:
  • W ramach modułu Infobrokering i zarządzanie bazami danych studenci we współpracy z Press-Service Monitoring Mediów przygotowywali bazy danych oraz tworzyli raporty medialne przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi monitoringu internetu.

  • W ramach modułu Socialmedia i blogging prowadzonego przez Macieja Mazurka (Zuchrysuje.pl), jednym z elementów zaliczenia jest stworzenie projektu bloga eksperckiego promującego wybrane produkty lub usługi.

  • Podczas zajęć z Komunikowania i PRu  studenci poznają warsztat rzecznika prasowego: przygotowują informacje prasowe, jak również oceniają własne występy przed kamerą.

  • Na zajęciach Kreowanie marki i wizerunku studenci przygotowują projekty strategii wprowadzenia marki na rynek w oparciu o konkretne case’y.

  • Zajęcia Analiza działań konkurencji to praca zespołowa polegająca na badaniu obecności i działań konkurencji pośredniej i bezpośredniej konkretnych produktów i usług. Zajęcia pod opieką przedstawicieli agencji Kids&Young.

  • Socjologia i antropologia kultury to przedmiot w ramach, którego studenci tworzą remiksy audiowizualne i dźwiękowe, przygotowują reportaże z życia wybranych grup społecznych i zjawisk kultury współczesnej.

Będąc absolwentem kierunku mediaworking, możesz podjąć pracę w:

agencjach reklamowych i public relations, agencjach kreatywnych, firmach konsultingowych, redakcjach portali internetowych, agencjach interaktywnych, instytucjach kulturalnych, ośrodkach badawczych, firmach monitorujących media, własna działalność

Zarobki w branży:
  • osoby prowadzące fan page zarabiają średnio od 1500 do 3000 zł netto (pracuj.pl)
  • wynagrodzenie dla specjalisty ds. marketingu internetowego to średnio 4000 zł netto (pracuj.pl)
  • kierownik zespołu ds. social media zarabia średnio 5000 zł netto (finanse.wp.pl)
  • account executive - 6000-7000 netto (finanse.wp.pl)
  • szef średniej agencji social mediowej - 11000 netto (finanse.wp.pl)
Zdaniem praktyka

Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist, Brand24

"Objęliśmy patronatem merytorycznym kierunek mediaworking ponieważ uważamy, że Internet tworzony przez użytkowników i dla użytkowników to przyszłość. Staramy się wspierać każdą inicjatywę, która pozwala zwiększyć świadomość internautów oraz pozwoli studentom na bycie przygotowanym do pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu marketingowym".

Specjalizacja, która da Ci zawód!

Social Media Manager

Jeśli myślisz o kompleksowym prowadzeniu komunikacji marketingowej dla firm to specjalizacja dla Ciebie. Uzyskasz wszechstronną wiedzę i umiejętności, które przygotują Cię do pracy w agencjach reklamowych, interaktywnych, PR a także do prowadzenia własnej działalności w obszarze marketingu internetowego.

Wybrane przedmioty:

Budowanie marki i zarys psychologii reklamy, Reklama prasowa w sieci, Buzz marketing, Współpraca z blogosferą i przedsiebiorcze dziennikarstwo, Grafika reklamowa, Media relations, Nowe dziennikarstwo, PR internetowy.

Dodatkowo, do wyboru masz kilka modułów, które uzupełnią wiedzę w interesującym Cię obszarze:

MODUŁ 1: PRZEDSIĘBIORCZE DZIENNIKARSTWO

- Podstawy ekonomiki mediów
- Proces koncesyjny i zasady rejestracji prasy
- Monetyzacja internetu
- Sponsoring i lokowanie produktu

MODUŁ 2: BUDOWANIE MARKI

- Podstawy brandingu
- Pozycjonowanie i osobowość marki
- Personal branding
- City & nation branding

MODUŁ 3: SZTUKA REPORTAŻU

- Warsztat reportera
- Reportaż społeczny i interwencyjny
- Reportaż podróżniczy, wojenny i fotoreportaż
- Reportaż radiowy i literacki, czyli opowieść bez obrazu

MODUŁ 4: STRATEGIE DZIAŁAŃ W OPARCIU O NARZĘDZIA GOOGLE

- Dostępne narzędzia i rozwiązania Google
- Analiza firmy i branży oraz tworzenie strategii marketingowej
- Wdrożenie strategii marketingowej
- Analiza efektów strategii marketingowej oraz jej optymalizacja
- Studium przypadku - omówienie wybranych strategii marketingowych na wybranych przykładach

MODUŁ 5: ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ WEWNĘTRZNĄ

- Badanie satysfakcji personelu
- Soft skills i rozwiązywanie sytuacji kryzysowych
- Team buliding
- Intranet i wydawnictwa wewnętrzne

Zdaniem praktyka

Maciej "Zuch" Mazurek, Zuchrysuje.pl, Zuchpisze.pl
wykładowca CDV

„Media społecznościowe i blogosfera przeżywają swój złoty wiek. Niezależnie od tego czy je lubimy czy nie - jako mediaworkerzy nie możemy tego ignorować. Na moich zajęciach przedstawiam ogólny, szeroki obraz tematu, a następnie szczegółowo analizujemy mechanizmy kierujące tymi mediami, jak i ludźmi, którzy te media tworzą. Wiedza poparta praktyką, know-how i zgłębienie tematu od kuchni, zakończone samodzielnym przygotowaniem kampanii i prezentacją przez studentów.”

Posłuchaj inspirującego wystąpienia Romka Łozińskiego (Ars Thanea) podczas konferencji Marketing i Technologia no.3

Studia stacjonarne:


Semestr Igodziny
Moduł ogólny I 20
Wychowanie fizyczne 20
Społeczno-psychologiczne podstawy planowania działań 50
Socialmedia i blogging 60
Marketingowe public relations 50
Marketing i techniki sprzedaży 50
Systemy medialne - historia i współczesność 50
Wprowadzenie do mediaworkingu 30
Semestr IIgodziny
Wychowanie fizyczne 20
Infobrokering i zarządzanie bazami danych 50
Prawo mediów 50
Narzędzia informatyczne w reklamie sieciowej 100
Realizacja projektów audiowizualnych 50
Moduł językowy 40
Moduł technologiczny 15
Semestr IIIgodziny
Warsztat kreatywności i twórczego myślenia 50
Metody analizy rynku 70
Media relations 50
Moduł do wyboru 50
Moduł językowy 40
Moduł technologiczny 15
Praktyki zawodowe 120
Semestr IVgodziny
Gatunki medialne 60
Projektowanie i realizacja kampanii w mediach 2.0 80
Moduł do wyboru 50
Moduł językowy 40
Praktyki zawodowe 120
Semestr Vgodziny
Moduł specjalnościowy 100
Moduł specjalnościowy 100
Projekt zespołowy I 10
Praktyki zawodowe 120
Semestr VIgodziny
Moduł specjalnościowy 100
Projekt zespołowy II 10
Moduł do wyboru 50

Przykładowe moduły

semestr letnigodziny
Cyberprzestrzeń a kultura 50
Marketing i doradztwo polityczne 50
Nowe media w coachingu 50
Filozofia i tożsamość jednostki 50
Sztuka mówienia 50
Kształtowanie wizerunku firm i instytucji w środkach masowego przekazu 50
Współczesny konsument jako źródło wyzwań dla biznesu 50
Tworzenie strategii nowego biznesu/nowej marki 50
semestr zimowygodziny
Coaching zdrowia 50
Kobieta w biznesie 50
Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie 50
Zarządzanie sobą 50
Przywództwo w biznesie 50
Nagrywanie i obróbka dźwięku 50
Zaawansowana analiza danych 50
Social Media Managergodziny
Kampanie promocyjne w internecie 100
Reklama internetowa 100
Public relations w dobie internetu 100
 

Studia niestacjonarne:


Semestr Igodziny
Moduł ogólny I 20
Wychowanie fizyczne 10
Społeczno-psychologiczne podstawy planowania działań 30
Socialmedia i blogging 40
Marketingowe public relations 30
Marketing i techniki sprzedaży 30
Systemy medialne - historia i współczesność 30
Wprowadzenie do mediaworkingu 30
Semestr IIgodziny
Infobrokering i zarządzanie bazami danych 30
Prawo mediów 30
Narzędzia informatyczne w reklamie sieciowej 60
Realizacja projektów audiowizualnych 30
Moduł językowy 30
Moduł technologiczny 15
Semestr IIIgodziny
Warsztat kreatywności i twórczego myślenia 30
Metody analizy rynku 30
Media relations 30
Moduł do wyboru 30
Moduł językowy 30
Moduł technologiczny 15
Praktyki zawodowe 120
Semestr IVgodziny
Gatunki medialne 30
Projektowanie i realizacja kampanii w mediach 2.0 50
Moduł do wyboru 30
Moduł językowy 30
Praktyki zawodowe 120
Semestr Vgodziny
Moduł specjalnościowy 60
Moduł specjalnościowy 60
Projekt zespołowy I 10
Praktyki zawodowe 120
Semestr VIgodziny
Moduł specjalnościowy 60
Projekt zespołowy II 10
Moduł do wyboru 30

Przykładowe moduły

semestr letnigodziny
Cyberprzestrzeń a kultura 30
Marketing i doradztwo polityczne 30
Nowe media w coachingu 30
Filozofia i tożsamość jednostki 30
Sztuka mówienia 30
Kształtowanie wizerunku firm i instytucji w środkach masowego przekazu 30
Współczesny konsument jako źródło wyzwań dla biznesu 30
Tworzenie strategii nowego biznesu/nowej marki 30
semestr zimowygodziny
Coaching zdrowia 30
Kobieta w biznesie 30
Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie 30
Zarządzanie sobą 30
Przywództwo w biznesie 30
Nagrywanie i obróbka dźwięku 30
Zaawansowana analiza danych 30
Social Media Managergodziny
Kampanie promocyjne w internecie 60
Reklama internetowa 60
Public relations w dobie internetu 60
 

 

Zajmuje się komunikacją, content marketingiem oraz doradza startupom.Współtwórca i CEO PublishSoSimply – narzędzia online pomagającego marketingowcom tworzyć interaktywne i responsywne publikacje takie jak raporty, poradniki, ebooki. Współwłaściciel agencji public relations inACT. W Collegium Da Vinci wykłada Media Społecznościowe i Systemy Blogowe. Jest blogerem w INNPoland.
Uczestnik programów akceleracyjnych Start-Up Chile oraz 1440 w Nashville, USA. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny na specjalności Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations. Studiowiał również Music and Media Management w Jyvaskyla w Finlandii

 

Praktyk nastawiony na trenowanie umiejętności podczas warsztatów. Na co dzień dyrektor ds. rozwoju w Insys. Od lat zarządza projektami na styku marketingu, IT, mediów i big data. Wspomaga klientów w budowaniu strategii i modeli biznesowych, a także obecności marek w marketingu wielokanałowym. Zwolennik zarządzania opartego o design management i projektowania opartego o metody service design. Pracuje z takimi markami jak: nc+, Samsung, Lidl, Netia, NInA.

 

Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. 
Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów - ma ponad dwunastoletnie doświadczenie w tej dziedzinie. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. 
Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. 
Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta (przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej) opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

 

Kulturoznawca, manager projektów kulturalnych w kraju i za granicą. Przez pięć lat, jako najmłodszy dyrektor w Polsce, kierował samorządową instytucją kultury. Specjalizuje się w zakresie zarządzania projektami kulturalnymi oraz zdobywania środków zewnętrznych na działania związane z upowszechnianiem kultury, edukacją kulturalną i badaniami kultury. Prowadzi szkolenia w dziedzinie zarządzania i marketingu dla samorządowców i kadry kierowniczej ośrodków kultury oraz od 2010 roku wykłada w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Jest dyrektorem organizacyjnym Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej Poznańska Wiosna Muzyczna, jednego z najważniejszych festiwali muzyki współczesnej w Polsce. Producent oraz główny organizator największego w Polsce projektu „5 zmysłów”, który od 2011 roku upowszechnia kulturę i sztukę wśród osób niepełnosprawnych, nagrodzonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego nagrodą „Sybilla” w kategorii najważniejsze w Polsce wydarzenie w dziedzinie edukacji muzealnej oraz nagrodą Marszałka Województwa Wielkopolskiego Grand Prix „Izabella” w dziedzinie najważniejsze wydarzenie roku w dziedzinie edukacji muzealnej, marketingu i promocji. Realizował szereg wydarzeń kulturalnych towarzyszących Prezydencji Polski w UE, swoje projekty realizował w Chinach, Japonii, Boliwii, Rosji, Turcji, Niemczech, Czechach, na Ukrainie i Białorusi. W 2013 otrzymał nagrodę Starosty Powiatu Poznańskiego za działalność w dziedzinie upowszechniania kultury.

 

Absolwent kierunku Informatyka na Politechnice Poznańskiej, który ukończył w 2007 roku. Pasjonat i praktyk e-commerce. 
Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 3 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.
 

 

Dyrektor generalny K&Y Innovations Agency. Przez lata zdobywał doświadczenie, pracując zarówno dla polskich, jak i światowych marek. Może pochwalić się prowadzeniem projektów dla takich klientów jak m.in. Kinder, Nestle, Danone, Kubuś, Tic Tac, Barbie, Winterfresh, Airwaves, Orbit czy Plusssz. Współpracuje ze start up'ami, a także zajmuje się współtworzeniem i wprowadzaniem na rynek marek własnych.
Prowadzi konsultacje marketingowe dla małych i średnich firm. Z pasją bierze udział w tworzeniu nowych form komunikacji marketingowej.
Przygotowuje się do obrony doktoratu zatytułowanego "Wykorzystanie nowoczesnych form komunikacji marketingowej w procesie kreowania wizerunku marek”.

Prywatnie wielki fan nowych technologii, poznańskiego Lecha i FC Barcelony.

 

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie: pedagogika, specjalność: pedagogika medialna. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Nauczyciel akademicki, certyfikowany tutor, dziennikarz muzyczny i animator kultury. W latach 2005-2015 pracował w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, gdzie współtworzył pierwszą w Polsce specjalizację dziennikarską o profilu muzycznym oraz realizował badania naukowe w obszarze edukacyjnych zastosowań mediów. Aktualnie zatrudniony na stanowisku adiunkta w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów Collegium Da Vinci w Poznaniu. Jego zainteresowania badawcze obejmują m.in. psychologię i pedagogikę mediów, dziennikarstwo muzyczne, media i komunikację społeczną, e-learning, m-learning, b-learning, u-learning, nowe media, media interaktywne i społecznościowe, kulturę popularną, PR i kreowanie wizerunku, organizację i zarządzanie mediami.
Jest autorem licznych publikacji naukowych oraz monografii pt. „E-learning. Kultura studiowania w przestrzeni sieci” i ponad 1000-ca godzin audycji radiowych.

 

Absolwent Wydziału Historii poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicz. Jednak już w trakcie studiów przygodę zawodową zaczął rozwijać w kierunku sprzedaży. Od samego początku istnienia Traffic Trends, poznańskiej agencji marketingu internetowego, odpowiada za rozwój sprzedaży i obsługi klienta. Dodatkowo spełnia się jako trener marketingu, czego co roku dowód dostają nasi studenci.

 

Autor blogów: ZuchRysuje.pl i ZuchPisze.pl.

Czterokrotnie (2011 – 2014) uznany przez Kominka za jednego z najbardziej wpływowych blogerów w Polsce. Trzykrotny finalista Blogu Roku, zwycięzca kategorii ArtBlogi (2012) oraz zdobywca wyróżnienia głównego Blog Roku 2012. Na swoim blogu ZuchRysuje.pl pokazuje za pomocą komiksowych pasków biurowe życie w krzywym zwierciadle. Na drugim, dużo młodszym blogu pisze o życiu, byciu tatą, książkach, muzyce, reklamie i grafice.

Stara się promować blogosferę. Jest współorganizatorem spotkań integrujących i edukujących środowisko poznańskich blogerów – BLOGtej. Zawodowo od zawsze związany z grafiką i reklamą. Obronił pracę magisterską (filozofia, UAM) na temat etyki reklamy w Polsce.

Pracował jako grafik w agencjach reklamowych oraz po stronie klienta. Doświadczenie zbudowane przy współpracy ze znanymi markami oraz z tymi dopiero wchodzącymi na rynek, pozwoliło mu otworzyć własne studio – Zuchowe Studio. Od stycznia 2012 roku pracuje dla siebie samego.

Często bywa zapraszany na imprezy Startup’owe (Startup Weekend, Startup Sprint, Hack Fest) gdzie występuje w roli mentora. Doradza w kwestiach grafiki i promocji w blogosferze. Jest też gościem konferencji gdzie prowadzi prelekcję o blogach, marketingu w blogosferze, czy budowaniu własnej marki poprzez blog. Dobrym słowem wspiera też organizacje charytatywne i pozarządowe (Now Go Onlie, Onlie4ever). Pomysłodawca akcji „Blogerzy dla WOŚP”.

Prywatnie mąż i tata. Uzależniony od kawy, którą próbuje zastąpić yerbą, w wyniku czego pije jedno i drugie. Uważa, że świat bez Pink Floydów byłby bardzo smutny.

Wykładowca na kierunku Mediaworking

Absolwent LO św. Marii Magdaleny i AWF Poznań (Wydział Turystyki i Rekreacji). Fotoreporter Polskiej Agencji Prasowej 2005-2012 (obsługa Mistrzostw Świata w lekkiej atletyce w Berlinie 2009, Mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012 oraz Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012). Od 2013 roku oficjalny fotoreporter KKS Lech Poznań.

 

 

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej - kierunek „Marketing”. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami Key account managera oraz zarządzania działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

 

Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, politolog, medioznawca, członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, International Communication Association, Visiting Scholar w University of Florida (2014). W latach 2008-2016 pracował jako adiunkt na Wydziale Nauk Społecznych i Dziennikarstwa Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, gdzie pełnił między innymi funkcję Kierownika Pracowni Badań Medioznawczych i Społecznych oraz promotora pierwszej w Polsce specjalności dziennikarskiej o profilu motoryzacyjnym.

Autor badań empirycznych i publikacji w obszarze mediów masowych, w tym mediów internetowych. Swoje zainteresowania naukowe koncentruje głównie na problematyce zjawiska agenda-setting i rozwoju nowych technologii komunikowania. Organizator i współorganizator krajowych i zagranicznych konferencji medioznawczych. Kompetencje zawodowe nabywał między innymi w Niemczech, Portugalii, Estonii i Stanach Zjednoczonych. Były stypendysta Presse Club Dresden i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Dwukrotnie nagrodzony jako ekspert medialny (DSW). Wyróżniony także w plebiscycie Radia LUZ „Kubek dla Wykładowcy” na najsympatyczniejszego prowadzącego we Wrocławiu. 

 

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika, specjalność: pedagogika medialna. Adiunkt w Collegium Da Vinci w Poznaniu, koordynator do spraw praktyk na kierunku Mediaworking.

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany tutor, trener, metodyk szkoleń e-learningowych. Wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, kierownik Zakładu Edukacyjnych Zastosowań Mediów DSW.

Jej zainteresowania badawcze oscylują wokół edukacji medialnej, edukacyjnych zastosowań mediów, psychologii nowych mediów, technologii ICT, e-learningu, marketingu internetowego, public relations, social mediów, dziennikarstwa online oraz problematyki społeczeństwa sieci.

 

Autorka wielu artykułów naukowych, a także monografii „Media studenckie w Polsce – geneza, ewolucja, rzeczywistość”.

 

Social Media Manager w Traffic Trends. Swoją przygodę z internetem rozpoczął w roli blogera w 2009 roku. Przy tej okazji pierwszy raz zetknął się z promocją w mediach społecznościowych i zaczął budować pierwsze społeczności. Doświadczenia wyniesione z tego okresu dały podwaliny pod pracę w Traffic Trends, gdzie od początku istnienia agencji rozwijał skrzydło social media - przez pierwszy okres będąc jedynym pracownikiem tego działu, a następnie budując wieloosobowy zespół. Tworzenie społeczności oraz aktywne zarządzanie nimi jest przedmiotem jego zawodowych działań już 6. rok i przez ten okres miał okazję pracować nad projektami komercyjnymi, ale także nad inicjatywami społecznymi, kulturalnymi oraz charytatywnymi. Tak różna specyfika odbiorców każdego z tych projektów pozwoliła na lepsze poznanie tego, co nazywać można społecznym kapitałem sieci. Głównym obszarem jego zainteresowań jest tworzenie strategii obecności i komunikacji w mediach społecznościowych, a także wykorzystywanie nowych narzędzi w promocji różnego rodzaju inicjatyw. Wykładowca na CDV od roku akademickiego 2015/2016.

 
 

REKRUTACJA KROK PO KROKU

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • dostarczyć do Biura Rekrutacji niezbędne dokumenty.

formularz

Rekrutacja w 3 krokach

KROK 1

Przygotuj potrzebne dokumenty:

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne
  • zdjęcie w wersji cyfrowej

KROK 2

Wypełnij formularz rekrutacyjny. Po wypełnieniu formularza, w KROKU 2, otrzymasz dostęp do wszystkich wymaganych dokumentów.

KROK 3

Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji:

A) osobiście

Wówczas wszystkie formularze i umowa o kształceniu zostaną wydrukowane przez pracownika biura.

Pamiętaj zabierz ze sobą:  

  • dowód osobisty
  • kserokopię świadectwa dojrzałości oraz oryginał lub oryginalny odpis świadectwa dojrzałości do wglądu
  • kserokopię dowodu wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 17175010190000000013034303)

B) przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem biuro rekrutacji)

UWAGA! Decyduje data wpłynięcia dokumentów. Pamiętaj aby podpisać dokumenty!


Sprawdź, czy skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopia dowodu osobistego
  • kserokopia świadectwa dojrzałości (UWAGA! oryginał lub oryginalny odpis wydawany przez szkołę średnią musisz dostarczyć do wglądu lub przesłać pocztą. Oryginały dokumentów są zwracane przez biuro rekrutacji.)
  • podpisane podanie do Rektora – do pobrania w formularzu rekrutacyjnym
  • podpisaną ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów) - do pobrania w formularzu rekrutacyjnym
  • kserokopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 17175010190000000013034303)
  • dwa podpisane egzemplarze Umowy o kształcenie wraz z załącznikami podpisane na każdej stronie - do pobrania w formularzu rekrutacyjnym

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ LUB NAPISZ!

tel.: 61 27 11 100/101/102
rekrutacja@cdv.pl

Oliwia Gondor
Studentka II roku

„Głównym atutem kierunku mediaworking są wykładowcy, którzy przekazują nam wiedzę praktyczną, co łączą z kreatywnym prowadzeniem zajęć. Dzięki organizowanym konferencjom i wydarzeniom mamy też możliwość poznania ciekawych gości, ekspertów, ludzi branży czy show-biznesu. Ten kierunek umożliwia zdobycie wiedzy z szerokiego zakresu, którą studenci wykorzystują na swoich pierwszych stanowiskach pracy. Mediaworking umożliwia nam aktywny rozwój! Dąży do tego, abyśmy robili to, co kochamy, bo przecież o to tu chodzi!”

Błażej Czarnecki
Student I roku

„Mediaworking to przede wszystkim świetna kadra naukowa, innowacyjny program zajęć oraz szansa na poznanie inspirujących ludzi. Oprócz wiedzy uczelnia oferuje liczne praktyki, staże, darmowe warsztaty i konferencje, ułatwiając studentowi wejście w świat biznesu”.

Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist, Brand24

"Objęliśmy patronatem merytorycznym kierunek mediaworking ponieważ uważamy, że Internet tworzony przez użytkowników i dla użytkowników to przyszłość. Staramy się wspierać każdą inicjatywę, która pozwala zwiększyć świadomość internautów oraz pozwoli studentom na bycie przygotowanym do pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu marketingowym".

Marcin Szczupak
Kierownik Działu Raportów Medialnych,
Press-Service Monitoring Mediów

„Dynamicznie zmieniający się krajobraz medialny w naszych czasach brzmi jak truizm. Social media na dobre wbiły się w ten obszar, nie tyle zmieniając go, co raczej wywracając do góry nogami. W takich realiach pracują dziś wszyscy, a szczególnie mocno wszelkie zmiany odczuwają osoby odpowiedzialne za szeroko rozumianą komunikację. Mediaworking to idealnie skrojona dawka wiedzy pozwalająca na czerpanie pełnymi garściami z możliwości, jakie dają nam nowe media, przy jednoczesnym wystrzeganiu się błędów najczęściej popełnianych.”

 

Judyta Adamczak
PR & marketing manager, Insys

„Rewolucjonizujący się rynek medialny potrzebuje osób, które potrafią myśleć wielokanałowo, przewidywać trendy i wykorzystywać tę wiedzę w praktyce. Kreatywny strateg, twórca mediów 2.0, mediaworker to profile absolwentów tego kierunku. Branża czeka na takich pracowników.”

 

Ceny studiów obowiązujące w roku akademickim 2016/2017

Rekrutacja trwa! Skontaktuj się z Biurem Rekrutacji!

KierunekForma studiówCzas trwania w latachTrybCzesne płatne za rok z góryCzesne płatne za semestrCzesne płatne w 12 ratach
MEDIAWORKING Studia I stopnia 3 Stacjonarny/
Niestacjonarny
5880 2940 490

Zdobądź stypendium Piotra Voelkela.
Założyciel Collegium Da Vinci kolejny raz przyzna stypendia - 700 złotych miesięcznie dla nowych studentów CDV!

formularz

Za co płacisz:
  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach
  • certyfikaty potwierdzające zdobyte w toku studiów kompetencje
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania
  • nad Twoim rozwojem czuwa mentor - opiekun kierunku
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów: KOMPAS, AULA POZNAŃ, Konferencja Marketing i Technologia
  • udział w projektach biznesowych