Marketing i technologia 2017

24 listopada Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group zapraszają na 6 edycję konferencji Marketing i technologia!

W tym roku stawiamy na zaangażowanie! Temat tegorocznej edycji to PICK ME! Czyli o walce o zaangażowanie użytkowników.

grafika 

Marketing i Technologia to cykl konferencji, skierowanych do osób, na co dzień odpowiadających za marketing i komunikację marek, pasjonatów nowoczesnych technologii, obserwatorów zmieniających się trendów i innowatorów. Podczas konferencji uczestnicy dowiadują się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Grabowska, Michał Sadowski, Roman Łoziński, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski.

 

W tym roku na scenie równie imponujące osoby: Aleksandra Przegalińska, Amalia Agathou, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz, Tomasz Włodarczyk oraz niezmiennie od lat Roman Łoziński. 

Każdego roku wejściówki rozchodziły się w błyskawicznym tempie. Niestety część osób pomimo rezerwacji bezpłatnego biletu nie pojawiała się na wydarzeniu, a tym samym blokowała możliwość uczestnictwa osobom faktycznie zainteresowanym.  W związku z tym, w tym roku wprowadziliśmy symboliczną (mobilizującą) opłatę. Ceny wejściówek zostały ustalone na podstawie ankiety przeprowadzonej przy współpracy z Agencją Badawczą Indago wśród uczestników poprzedniej edycji wydarzenia.

Zachęcamy do szybkiej rezerwacji.

  • 69 zł od 1 października
  • 49 zł do 30 września
  • 19 zł studenci (również studiów podyplomowych) Collegium Da Vinci*

*legitymacja studencka będzie weryfikowana przy rejestracji w dniu konferencji