Marketing i Technologia 2016

25 listopada 2016 roku odbędzie się 5. edycja konferencji Marketing i Technologia, organizowanej przez Collegium Da Vinci i SpeedUp Group.

W tym roku skupimy się na zachowaniach konsumenta, na które mają wpływ nowe technologie. Podkreślimy, że mimo nowych kanałów i sposobów dotarcia, pewne zasady od lat się nie zmieniają. Krótko mówiąc NOWE vs STARE.

mit grafika 2016

Marketing i Technologia to cykl bezpłatnych konferencji, skierowanych do osób, na co dzień odpowiadających za marketing i komunikację marek, pasjonatów nowoczesnych technologii, obserwatorów zmieniających się trendów i innowatorów. Podczas konferencji uczestnicy dowiadują się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się takie cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, jak: Natalia Hatalska, Michał Sadowski, Roman Łoziński, Maciej BudzichJacek Kotarbiński czy Mariusz Wesołowski.

 

W tym roku wśrod wykładowców znaleźli się: Zuch, Agata Grabowska, Romek Łoziński, Wojtek Ławniczak, Karolina Majewska, Paweł Loedl, Albert Stęclik, Dominik Komar, Izabela Stachurska.

MIT 2015