Marketing i technologia 2015

Marketing i Technologia - Komunikacja!

Nie jest łatwo skutecznie komunikować się z klientem. Szybki rozwój mediów masowych umożliwił zaawansowaną personalizację przekazów w czasie rzeczywistym a Internet oferuje wiele efektywnych form komunikacji z klientem. Mamy coraz więcej narzędzi do tego stworzonych, mamy coraz nowsze platformy komunikacji, wiemy dlaczego i jak, ale kiedy przychodzi do skutecznej komunikacji z klientem, pojawiają się problemy.

MiT 2015 podejmuje temat komunikacji. Komunikacji za pomocą najnowszych (i tych starszych również) technologii tak, aby skutecznie nawiązać relacje z klientem. Doświadczeniami w tym obszarze podzielą się z Wami nasi goście.

27 listopada 2015 roku odbędzie się 4. edycja konferencji Marketing i Technologia,
organizowanej przez Collegium Da Vinci i SpeedUp Group.

Marketing i Technologia to cykl bezpłatnych konferencji, skierowanych do osób, na co dzień odpowiadających za marketing i komunikację marek, pasjonatów nowoczesnych technologii, obserwatorów zmieniających się trendów i innowatorów. Podczas konferencji uczestnicy dowiadują się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się takie cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, jak: Natalia Hatalska, Michał Sadowski, Roman Łoziński, Maciej BudzichJacek Kotarbiński czy Mariusz Wesołowski.

MIT 2014

MIT 2013