Marketing i technologia 2014

Marketing i Technologia, Technologia i Marketing. Tak różne i tak nierozerwalne. Technologie rozwijają się i zmieniają naszą rzeczywistość. Mają też duży wpływ na marketing i sposób w jaki marki komunikują się z klientami. Doświadczeniami w tym obszarze chcemy się z Wami ponownie podzielić.

27 listopada 2014 roku odbędzie się 3. edycja konferencji Marketing i Technologia,
organizowanej przez WSNHiD i SpeedUp Group
.

Nie może Was na niej zabraknąć!

Marketing i Technologia to cykl bezpłatnych konferencji, skierowanych do osób, na co dzień odpowiadających za marketing i komunikację marek, pasjonatów nowoczesnych technologii, obserwatorów zmieniających się trendów i innowatorów. Podczas konferencji uczestnicy dowiadują się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się takie cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, jak: Natalia Hatalska, Michał Sadowski, Roman Łoziński, Maciej Budzich, Monika Mikowska czy Mariusz Wesołowski.

Sprawdź, kto w tym roku podzieli się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem PRELEGENCI MIT 2014

27 listopada 2014 roku spotkamy się ponownie w WSNHiD, aby wspólnie dyskutować o kierunkach rozwoju marketingu, najnowszych trendach i pojawiających się nowych możliwościach w branży. Jesteśmy przekonani, że również tym razem uda nam się przygotować przestrzeń sprzyjającą nawiązywaniu inspirujących kontaktów i wymianie doświadczeń.

W tym roku konferencja zostaal poszerzona o dwa nowe działania:

 

Organizatorzy:

Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa: 

Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa to jedna z najszybciej rozwijających się uczelni w Polsce. Swoją dzisiejszą, silną pozycję na rynku edukacyjnym zawdzięczamy ponad 18-letniej działalności, opartej na innowacyjności, współpracy z biznesem przy opracowywaniu programów zajęć, oraz dbałości o najwyższy komfort studiowania. Stabilność WSNHiD zapewnia bogata oferta studiów I stopnia, II stopnia oraz podyplomowych.


SpeedUp:

SpeedUp Venture Capital Group to wiodąca polska grupa funduszy wczesnej fazy inwestujących na wszystkich etapach rozwoju nowych przedsiębiorstw. W skład grupy wchodzą cztery fundusze: SpeedUp Investments, SpeedUp IQbator, LMS Invest oraz SpeedUp Innovation. Wszystkie różnią się pod względem źródeł kapitału, którym dysponują oraz stopniem rozwoju projektów, które pozostają w obszarze ich zainteresowania. W portfolion grupy znajdują sie takie spółki, jak Booklikes, Okazjum.pl, Legimi, Omni3d, Zencard, Paymento czy mustache.pl


Partner Strategiczny:

Dark Stork Studios

Dark Stork is a team of creative people who are passionate about creating amazing AAA games. Our people are convinced that they are involved in something unique and they are a part of something special.


Partner:

 Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

Inkubatory to miejsce, które promuje młodych przedsiębiorców. Staramy się, aby wiedza o przedsiębiorczości była rozpowszechniana o wiele szerzej. W ramach naszych inicjatyw staramy się docierać do jak największej liczby młodych osób, m.in. poprzez uczestnictwo w różnorodnych wydarzeniach, organizację otwartych warsztatów, prezentacji, szkoleń i konferencji.



Patron medialny:

Press:

"Press" prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, dostarczając fachowych analiz poszczególnych segmentów rynku mediów i reklamy. Piszemy z myślą o dziennikarzach, szefach i pracownikach działów marketingu, pracownikach sektora public relations, agencji reklamowych, media plannerach oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami.