Marketing i technologia 2012

Marketing i Technologia mogą się lubić. Mogą być nawet dobrymi przyjaciółmi. Wszystko jednak zależy od umiejętnego podejścia i dobrego wyważenia działań, które planujemy. O tym jak korzystać ze zdobyczy nowych technologii i jak mogą na tym zyskać konsumenci opowiedzą specjaliści podczas konferencji "Marketing i Technologia", która już 27 listopada odbędzie się w WSNHiD Poznaniu.

Zachowanie odpowiednich proporcji przekłada się na sukces podejmowanych działań i zadowolenie konsumentów. O tym, jak skutecznie wykorzystywać nowe technologie będą mówić ci, którzy mają z nimi do czynienia na co dzień. Nie będzie tu miejsca na teorię. Czysta praktyka i mnóstwo wskazówek. Będzie można dowiedzieć się jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowe technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskają konsumenci i marki, które reprezentujemy.

Listopadowa konferencja skupiona będzie wokół tematów związanych z aplikacjami mobilnymi, grami i grywalizacją, użytecznością, mailingiem a także zwyczajami współczesnych konsumentów. Wśród prelegentów znajdą się takie osoby, jak Jacek Jankowski (Nasza Klasa Sp. z o.o.), Maciej Budzich (Mediafun), Monika Mikowska (jestem.mobi, mobee dick), Michał Sadowski (Brand24) czy Roman Łoziński (K2). Dlaczego warto wziąć w niej udział? Choćby dla tego, aby dowiedzieć się z jakich narzędzi warto korzystać, jakich błędów unikać i jak walczyć z technologicznymi Talibami.

Konferencja kierowana jest do praktyków zajmujących się szeroko pojętą komunikacją - marketingiem i Public Relations oraz do studentów ostatnich lat studiów kierunkowych.

Program konferencji

  • 10.00 - 10.30: Maciej Budzich – przybliżenie tematu nowych technologii w marketingu
  • 10.45 - 11.15: Michał Sadowski, Trendy w monitoring internetu i interakcji z klientem w social media
  • 11.20 - 11.50: Roman Łoziński, Technologiczni talibowie są bliżej niż myślisz.
  • 11.55 - 12.25: Monika Mikowska, Czy aplikacje mobilne wciąż są sexy? Jak mądrze korzystać z dobrodziejstw technologii mobilnych, planując działania marketingowe.
  • 12.30 - 13.00: Kamil Brzeziński, Jakość ponad wszystko - aplikacje marketingu mobilnego też muszą być testowane
  • 13.00 - 14.00: Przerwa obiadowa
  • 14.15 - 14.45: Jacek Jankowski, - Gry - jak wykorzystać je jako narzedzie marketingowe.
  • 14.50 - 15.20: Bartosz Mozyrko – Poznaj swojego klienta - trendy w badaniach marketingowych
  • 15.25 - 16.00: Maciej Górski, Jak rozmawiać z klientami poprzez email. Skuteczne sposoby na budowanie relacji.
  • 16.05 - 16.35: Maciej Syroczyński, Newsletter - efektywna komunikacja w Internecie
  • 17.10: Zakończenie 

Prelegenci

Maciej Budzich

budzichFan mediów – mediafan. Uważa, że media są fun, dlatego powstał blog.mediafun.pl.
Jest pasjonatem, obserwatorem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocją firmy i przedsiębiorczością. Pojawia się często na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Szkole Mistrzów Reklamy, Collegium Civitas, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Akademii Sztuk Komunikacji. Organizuje inicjatywy związane z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje TUBA, MediafunLAB, debata ZapytajPremiera, popularyzuje idee barcampów, współorganizuje Aula Polska. Jest jurorem w konkursach branżowych (MediaTrendy, Blog Roku, StartupFest). Internet Standard uznał go za Człowieka Roku 2009, a Onet (organizator konkursu Blog Roku) przyznał mu specjalne wyróżnienie za popularyzację blogów. Przygląda się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropi nieetyczny marketing „szemrany", wykorzystuje i testuje większość dostępnych narzędzi społecznościowych. Nadal nie wie czy reklama kłamie.

 

 

Monika Mikowska


Monika-Mikowska profile-picAbsolwentka poznańskiej Akademii Ekonomicznej, na której ukończyła publicystykę ekonomiczną i public relations. Manager sprzedaży, konsultantka, blogerka. W branży interaktywnej od 9 lat. Prowadzi własną agencję marketingu mobilnego, mobee dick, która skupia się na projektach mobile web i mobile commerce. Wcześniej pracowała w międzynarodowej agencji technologicznej Janmedia. Współpracowała m.in. z NIVEA Polska, Orange, Raiffeisen Bank Polska, Kredyt Bank, Pkt.pl, Lukas Bank, BZ WBK, Wp.pl, Nexto.pl, Masterfoods. Orędowniczka użytecznej bankowości mobilnej. Pomysłodawczyni i redaktorka pierwszego w Polsce raportu użyteczności mobilnych aplikacji bankowych. Prelegentka na konferencjach poświęconych tematyce rozwiązań mobilnych. Autorka bloga jestem.mobi, na którym popularyzuje wiedzę o rozwiązaniach mobilnych i przybliża ich rozwój czytelnikom spoza branży IT. Monika specjalizuje się w zagadnieniach użyteczności aplikacji i stron mobilnych oraz strategiach mobile marketingu.

 

 

 

Kamil Brzeziński

KamilBrzezinskiPhotoCzłowiek z pogranicza IT i biznesu. 

Współwłaściciel i członek zarządu w firmie Redexperts. Od wielu lat związany z rynkiem mobilnym. Pracował w takich firmach jak T-Mobile (sprzedaż i marketing), Motorola (testy), Alcatel-Lucent (dokumentacja), GG Network (programista aplikacji mobilnych i szef zespołu) oraz ostatnio w Grupie Allegro, gdzie odpowiadał za zbudowanie 40 osobowego zespołu mobilnego w trzech miastach. Od kilku lat prowadzi też własną działalność (szkolenia, kampanie marketingowe i tworzenie aplikacji mobilnych). Dzięki zdobytemu doświadczeniu zna praktycznie wszystkie platformy mobilne, ich interfejs użytkownika i przede wszystkim zalety oraz wady. Bierze udział w różnego typu konferencjach i spotkaniach dotyczących rynku mobilnego dzieląc się swoją ponad 10-letnią wiedzą i doświadczeniem w sprzedaży i technologiach. Uwielbia testować sprzęt, a jeszcze bardziej aplikacje.

 

 

Michał Sadowski

p-240-m-sadowskiZałożyciel i Prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów Aulerów 2012.

Współtwórca serwisów Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Finansosfera.pl - odwiedzanych każdego miesiąca przez ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Autor videocastu technologicznego Digerati.pl. Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Prywatnie fan sportów ekstremalnych, gier online i kebaba z frytkami.

 

 

 

 

Bartosz Mozyrko

Bartosz MozyrkoUser Experience Researcher i współzałożyciel Cogision.

Zajmuje się badaniem doświadczeń użytkowników w obszarze usług i produktów interaktywnych. Fan procesowego prowadzenia projektów. Swoją wiedzę i obserwacje stara się porządkować i przekuwać w praktyczne rozwiązania. Od dwóch lat pełni funkcję Product Ownera pierwszej polskiej platformy do zdalnych badań użyteczności - UsabilityTools.com.

 

 

 

 

Maciej Syroczyński

maciejEkspert z wieloletnim doświadczeniem biznesowym w dziedzinie e-marketingu i social marketingu.

Dla wielu sklepów internetowych zarządza bazami klientów oraz tworzy systemy komunikacji z klientami z wykorzystaniem newsletterów. W Meble Vox jest odpowiedzialny za kompleksowe działania w Internecie promujące innowacyjne kolekcje mebli. Członek zespołu zdobywców nagrody za na ogólnopolskim festiwalu reklamy Złote Orły 2011 (wprowadzenie produktu na rynek w dużej mierze z wykorzystaniem social media).

 

 

 

 

Roman Łoziński

Roman ŁozińskiHead of Business Innovation Agencja K2

Od 2010 roku związany ze Strategią K2, gdzie zawodowo zajmuje się myśleniem out of the box. Stojąc w rozkroku między światem nowych technologii a psychologią, sieje zamęt i innowacje. Idealista gawędziarz, wirtuoz flip charta i minister PowerPointa. W wolnych chwilach myśli nad rzeczami, na które nie szkoda czasu tylko dzieciom i wariatom.

 

 

 

 

 

Maciej Górski

mgorskiProfileBWEkspert ds. Edukacji GetResponse

Maciej odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami na rynku polskim i amerykańskim. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z takimi klientami jak: Mariott, Intercontinental, Carrefour, Cyfrowe.pl, czy Intymnie.com. Czynnie wspomaga klientów GetResponse w planowaniu kampanii email marketingowych, przeprowadza szkolenia z obsługi platformy oraz polityki email marketingu, kształcąc klientów z zakresu najlepszych praktyk w branży e-marketingu, komunikacji z klientem, budowania baz adresowych oraz przestrzegania przyjętych regulacji prawnych w komunikacji drogą elektroniczną. Maciej na co dzień jest częścią departamentu Edukacji, gdzie tworzy rozmaite materiały edukacyjne oraz tworzy kompleksowe strategie programów email marketingowych dla klientów GetResponse.

 

 

 

Jacek Jankowski

jankowskiGames and Applications Advisor w Nasza-Klasa Sp. z o.o.

Specjalizuje się w wykorzystaniu gier i aplikacji w działaniach marketingowych głownie na platformach społecznościowych. Jest związany z marketingiem internetowym od lat 90-tych. Od zawsze obecny w social media i grach reklamowych, Wprowadzał na rynek marki zajmujące się produkcją gier reklamowych i zastosowań gier w marketingu, zarządzał wykorzystaniem gier w portalach internetowych. Obecnie rozwija platformę gier i aplikacji w serwisie NK.pl oraz prowadzi zajęcia z wykorzystania gier w marketingu na uczelniach (m.in. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie, Collegium Civitas i Uczelnia Łazarskiego w Warszawie).

logotypy UE

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
DOTACJE NA INNOWACJE

 

Organizatorzy:

organizatorzy

 

Partnerzy:

partnerzy

 

Media: 

media