edukacja.jpg

Mapa doświadczeń klienta z elementami Design Thinking

DLA KOGO?
  • Dla tych co chcą usprawnić relację pomiedzy marką, a klientem.
  • Doradców Klienta.
  • Koordynatorów sprzedaży. 
  • Dla osób łączących wiedzę z różnych dziedzin: marketingu, sprzedaży, reklamy, IT.
  • Pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z klientem.
     
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • projektować produkty/usługi zgodnie z metodologią Design Thinking.
  • zdiagnozować kluczowe punkty styku klienta z marką w czasie „podróży zakupowej” i opracować plan poprawy doświadczenia zakupowego klienta.
 

 

 

 

MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY: 
  • 13-14.02.2017r.
  • 9-10.03.2017r.
  • 27-28.04.2017r.
  • 29-30.05.2017r.
  • 27-28.06.2017r.
CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 700 zł brutto


 

 

 

 

 

 

 

 

I. Klient w centrum uwagi.

1.  Potrzeby współczesnego nabywcy – podróż zakupowa pomiędzy światami off i on line. A co na to badania?

2.  Omnichannel jako trend wznoszący.

3.  Mapa doświadczeń klienta jako narzędzie diagnozujące wszystkie punkty styku z marką.

4.  Praktyczne tworzenie mapy doświadczeń  i diagnoza barier zakupowych.

II. Podstawy Design Thinking.

1. Projektowanie produktu/usługi zgodnie z wiedzą DT.

2. Tworzenie profilu Persony, diagnozowanie potrzeb, tworzenie ścieżki zakupowej i szerzej podróży zakupowej.

3. Jak sprawić, żeby klient zapamiętał markę/sklep i chciał do nich wracać? Jak utrwalić efekt WOW?

 

 

 

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749