Prelegenci

  • Karolina Liberka

Zastępca redaktora naczelnego Marketing w praktyce. 

Odpowiedzialna jest za dobór kontentu do miesięcznika, zawartość tematyczną, oraz działania promocyjne. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Mocno związana z tematyką kobiecej przedsiębiorczości, kilka lat działała w Stowarzyszeniu Aktywne Kobiety, gdzie pomagała rozwinąć skrzydła małym firmom. 
Regularna mentorka na warsztatach startupowych. Na których zajmuje się tematyka marketingu i komunikacji. Zaangażowana w temat działań marketingowych skierowanych do grupy 50 plus oraz seniorów. Prowadzi zajęcia z marketingu dla osób po 50 roku życia, które założyły własne firmy. Po godzinach biega, podróżuje i czyta...niezliczone ilości prasy i książek 

 

  • Szeran Millo

Operations Director, Agencja UX Symetria

Związany z Symetrią od 2004r., najpierw jako Senior Project Manager, by w roku 2005 objąć funkcję Dyrektora Marketingu. Obecnie zarządza Symetrią oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności firmy. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji badań usability, projektowaniu UX, planowaniu kampanii internetowych oraz tworzeniu kreacji reklamowych. Realizował projekty dla m.in. takich marek jak: Volkswagen, BZWBK, WN PWN, PGNiG, T-Mobile, Orange.  


  • dr Marcin Chłodnicki

Adiunkt Collegium Da Vinci, wykładowca na kierunku Zarządzanie Kreatywne, członek Service Design Network (SDN), European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska.

Twórca metodologii wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, członek jury konkursu Dobry Wzór. Autor kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek. Współpracuje z projektantami na całym świecie, przy tworzeniu banków, ubezpieczeń, sieci handlowych, salonów dla telekomów oraz kancelarii prawnych i podatkowych, poradni lekarskich. Inicjator projektu Global Service Jam w Polsce. 


  • Szymon Kubicki

 Inżynier który przekształcił się w przedsiębiorcę.

Pracując przez lata w przemyśle zdobył praktyczną wiedzę z zakresu elektroniki, układów zasilania, konstrukcji mechanicznych i całego procesu produkcyjnego hardwaru. Miał okazję pracować w międzynarodowym zespole z inżynierami Siemensa przy pociągu Inspiro dla Metra Warszawskiego. Praktyczna wiedza, umiejętność nawiązywania kontaktów i pozytywnych relacji z ludźmi z różnych branż sprawiła, że otworzył własne biuro projektowe Kilohertz.io. Z końcem zeszłego roku zajął się hardwarem w jednym najbardziej innowacyjnych polskich startupów IoT - Ifinity. W Ifinity odpowiada za całą linie produktów hardwarowych.

Prywatnie prowadzi bloga: AutoNaBaterie.pl 


  • Hubert Tworkowski

VP, Partner w Sotrender

Od ponad 7 lat związany z biznesami internetowymi. Zaczynał w GG Network jako wsparcie działu promocji i marketingu. Po drodze przeszedł przez kilka agencji reklamowych i wydawców. Na dłużej został w Sotrenderze gdzie od początku działalności firmy zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów i ich dalszą obsługą. W tej chwili odpowiedzialny za całościowy rozwój firmy ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych ze sprzedażą i marketingiem. 


  • Mateusz Paszkiewicz

Freelancer

Od ponad 7 lat zajmuje się marketingiem. Prowadził własne dwujęzyczne media skierowane do młodego odbiorcy. Był odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych dla marek obuwniczych, odzieżowych oraz brytyjskiej firmy IT. Miał przyjemność wdrażać Snapchata dla TVN24, którego aktualnie prowadzi (strategia i treści).
Jego snapowa przygoda rozpoczęła się na prywatnym koncie, gdzie dociera do 1500 osób (matpaszkiewicz).
Cyklicznie publikuje materiały o Snapchacie oraz tematach pokrewnych na swoim Linkedin oraz blogu 


  • Roman Łoziński

Dyrektor strategii w Ars Thanea.

Zawodowo związany z reklamą, zajmuje się myśleniem out of the box. Idealista gawędziarz, wirtuoz flip charta i minister PowerPointa. W wolnych chwilach myśli nad rzeczami, na które nie szkoda czasu tylko dzieciom i wariatom. Wykładowca podyplomowych studiów "Psychologia Reklamy" na Uniwersytecie Warszawskim, Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.  


  • Marcin Pyszora

Strategy Director VML Polska

Normalny chłopak z Grudziądza. Lubi słuchać ludzkich historii, dlatego gdyby nie był strategiem, jeździłby na taryfie. Od 9 lat robi Internety. Współtworzył kampanie dla marek: Tyskie, Żubr, Durex, Chivas Regal, Tymbark, Lidl, Axe, Activia, Żywiec Zdrój, mBank. Szczęśliwy posiadacz kilku branżowych nagród i wyróżnień, m. in. Grand Prix Effie 2013 za kampanię „5 Stadion” dla marki Tyskie. 


  • Bartłomiej Rak

The Vice @Socjomania

Człowiek zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem. Od najbliższego roku akademickiego również wykładowca na studiach podyplomowych na kierunku Nowy Marketing w naszej uczelni.
Zajmie się tematem komunikacji pomiędzy agencjami a klientem.