Kadra naukowa

Collegium Da Vinci zatrudnia ponad 250 pracowników naukowo-dydaktycznych, uczonych o międzynarodowej renomie i młodszych, obiecujących pracowników nauki: politologów, socjologów, historyków, kulturoznawców, prawników, pedagogów, psychologów, a także matematyków i informatyków. Kadrę Uczelni uzupełniają pracownicy naukowi z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Instytutu Zachodniego i Politechniki Poznańskiej. Wśród wykładowców mamy licznych praktyków, specjalizujących się w takich obszaracdh jak: IT, social media, zarządzanie zasobami ludzkimi, grafika, markettin, reklama i PR oraz przedstawicieli urzędów państwowych, fundacji, przedszkoli oraz instytucji kultury. Poznaj niektórych z nich!


Rektor Collegium Da Vinci

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu kierunku: technika rolnicza i leśna specjalności: informatyka w inżynierii. Doktorat na temat „Neuronowa identyfikacja wybranych mechanicznych uszkodzeń ziarniaków” obronił w 2007 roku z wyróżnieniem.

Zainteresowania naukowe skupione wokół zagadnień: sztucznej inteligencji, sztucznych sieci neuronowych, analizy obrazu, inżynierii systemów oraz programowania obiektowego. Dodatkowo jest specjalistą w dziedzinie ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnej. Z uczelnią związany od 2003 roku. Prowadzi zajęcia z Sztucznej Inteligencji, Inżynierii oprogramowania, Algorytmów i struktur danych oraz Technologii Informacyjnych.

W wolnym czasie realizuje dwie pasje: fotografię i wędrówki po górach.

Pełnomocnik Rektora ds. kierunku grafika

Kierownik Katedry Informatyki i Komunikacji Wizualnej

Kierownik Katedry Pedagogiki

Pedagożka, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Związana z tą Uczelnią do 2000 roku. W latach 2000-2015 pracowała w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu. Kierowała Zakładem Badań nad Rozwojem  Profesjonalnym Nauczycieli oraz Zakładem Pedeutologii (2005-2015). Pełniła funkcje  prorektora ds. nauki i współpracy z zagranicą (2003-2012) oraz prorektora ds. nauki (2012-2015). Uczestniczy w pracach programowych w zakresie europejskich doktoratów profesjonalnych dla nauczycieli (EDiTE/Horyzont 2020). Jest członkiem Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk. Brała udział w pracach Komitetu Rozwoju Polskiej Edukacji Narodowej PAN przy Wydziale I Nauk Humanistycznych i Społecznych Polskiej Akademii Nauk. Współpracuje z Polskim Towarzystwem Pedagogicznym. Od 2012 roku pełni funkcję redaktorki naczelnej wydawanego we współpracy Towarzystwa z DSW Forum Oświatowego. Jest także członkiem rad programowych kilku innych punktowanych czasopism pedagogicznych. Należy do ISCAR-a - międzynarodowego stowarzyszenia badaczy lokujących swe projekty w perspektywie społeczno-kulturowej. . Jest autorką wyróżnionych nagrodami ministrów podręczników akademickich, kilkudziesięciu artykułów naukowych oraz kilku ekspertyz w zakresie współpracy szkół z uczelniami w edukacji

Prorektor

Absolwent ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiował na specjalnościach: "Polityka gospodarcza i strategie przedsiębiorstw" na uczelni macierzystej oraz "Economie et Gestion des Entreprises" na Université de Rennes I. Rozprawa doktorska, napisana w Katedrze Polityki Gospodarczej i Planowania Rozwoju UE w Poznaniu, dotyczyła strategii przedsiębiorstw krajowych wobec ekspansji korporacji transnarodowych.

Zainteresowania badawcze obejmują problematykę polityki handlu zagranicznego, międzynarodowych stosunków gospodarczych, działalności korporacji transnarodowych i jej wpływu na gospodarkę światową, a także oddziaływania otoczenia regionalnego i lokalnego na strategie przedsiębiorstw. Badania z tego zakresu realizował w ramach stypendium badawczego Rządu Francuskiego na Université Aix-Marseille, a także w ramach projektów badawczych Centrum Badania Gospodarki Regionalnej Akademii Ekonomicznej w Poznaniu

Absolwentka psychologii na UAM w Poznaniu, podyplomowych studiów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania w firmie oraz studium trenerskiego. Certyfikowany Trener Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Przez ostatnich kilka lat poszerza swoją wiedzę i profesjonalny warsztat pod okiem coachów, trenerów i konsultantów, m.in. z Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Francji w nurcie Organizacyjnej Rozwojowej Analizy Transakcyjnej.

Posiada doświadczenie, jako HR Business Partner oraz menadżer w zakresie zarządzania zespołami sprzedażowymi.

W swojej pracy wykorzystuje głównie teoretyczne założenia Analizy Transakcyjnej w celu systemowej diagnozy procesów zachodzących na poziomie organizacji i jednostki.

Od prawie 8 lat specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń m.in. z zakresu psychologii sprzedaży i zarządzania, HRM, rozwoju umiejętności osobistych oraz coachingiem dla kadry menadżerskiej.

Zajmuje się również budowaniem strategii HR w organizacjach, a w tym procesami związanymi m.in. z: rekrutacją i selekcją, Assessment Centre/ Development Centre, tworzeniem: profili kompetencyjnych, SOOP, standardów obsługi klienta, systemami motywacyjnymi, ścieżkami rozwoju, zarządzaniem talentami, Employer Brending’iem.

Trener, coach, konsultant w organizacjach oraz wykładowca akademicki. Twórca wielu autorskich programów szkoleniowych i rozwojowych. Twórczo wykorzystuje różnorodne formy przekazu wiedzy i ćwiczenia umiejętności, aby warsztaty przez nią prowadzone były ciekawą podróżą w głąb siebie. 

Prywatnie fanka pracy z końmi, dobrej książki w szczególności twórczości Dostojewskiego, dobrego filmu. Ślad po sobie zostawia również pracując w projekcie aktywizacji zawodowej rodziców samotnie wychowujących dzieci.

Pasjonuje się tematyką przywództwa, wprowadzania zmiany w organizacjach oraz neuronauką. Relaksuje się uprawiając fitness.

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

Urodzony 15. 04. 1972 roku w Poznaniu. Od 2009 roku prowadzi  VI Pracownie Grafiki na Uniwersytecie Artystycznym. W 2005 roku zdobył główną nagrodę w konkursie Spojrzenia, Deutsche Banku organizowanym przez galerię Zachęta w Warszawie . W 2009 roku otrzymał Paszport Polityki - nagrodę tygodnika „Polityka”.

Członek grupy Wunderteam, wraz  z Maxem Skorwiderem od 2008 roku jest współtwórcą projektu „Galeria Niewielka” . Od wiele lat realizuje działania w przestrzeni zarówno prywatnej, jak i publicznej. Prace wykonuje zawsze do konkretnego miejsca, jednak wchodząc w dialog z przestrzenią, porusza różnorodne zagadnienia i problemy społeczne. Jest autorem wielu realizacji artystycznych w kraju jak i zagranicą.

Specjalizuje się w systemach baz danych, eksploracji danych, architekturze aplikacji internetowych, programowaniu Java, projektowaniu i implementacji systemów informatycznych, e-commerce, e-government, hurtowniach danych, analizie danych.

Prowadzi badania naukowe, projektuje i realizuje szkolenia IT, opracowuje strategie informatyzacji, kieruje projektami IT, organizuje konferencje IT.

Jest autorem ok. 100 publikacji, m.in. z zakresu odkrywania zbiorów częstych, przetwarzania zapytań eksploracyjnych, adaptatywnych serwerów WWW, technik indeksowania baz danych, strojenia systemów baz danych, standardów Java dla baz danych i dla aplikacji wielowarstwowych.

Obecnie realizuje doktorat z dziedzin sztucznej inteligencji.  Interesuje się sztuczną inteligencją (sztuczne sieci neuronowe, systemy ekspertowe), informatyką (m.in. projektowanie systemów informatycznych, projektowaniem witryn internetowych itp.), sieciami  bezprzewodowymi (stona praktyczna i teoretyczna, własne rozwiązania), tenisem ziemnym, piłką siatkową, motoryzacją.

W ramach doktoratu i pracy na Wyższej Szkole prowadzi następujące zajęcia: Metody Obliczeniowe, Algorytmy i Struktury Danych, Projektowanie Systemów Informatycznych, Podstawy Informatyki.

Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Adiunkt w Collegium Da Vinci w Poznaniu, koordynator do spraw praktyk na kierunku Pedagogika.

Ukończyła studia na kierunku Pedagogika, w zakresie pracy opiekuńczo-wychowawczej na Wydziale Nauk Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła kurs dla wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży, brała udział w szkoleniach z coachingu, diagnozy pedagogicznej, kompetencji miękkich, kinezjologii a także z efektywnego nauczania czy zarządzania czasem.

Praktykę zawodową zdobywała między innymi u pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i liceum, w Środowiskowym Domu Samopomocy jako wychowawca- opiekun, w świetlicy szkolnej jako wychowawca, na koloniach letnich i zimowiskach jako opiekun-wychowawcy, opiekunka dziecięca. Członek Stowarzyszenia Oświatowego im. D. Chłapowskiego w Kościanie i Polskiego Towarzystwa Gerontologicznego.

Zainteresowania naukowe oscylują wokół rodziny (życie rodzinne, funkcjonowanie rodziny, procesy zachodzące w rodzinie), ról rodzinnych (ojciec, matka, dziecko, dziadkowie), relacji rodzinnych, wsparciem, mentoringiem, tutoringiem i coachingiem rodzicielskim a także rozwojem człowieka w biegu życia, jego edukacji i wychowania, opieki rozwojowej i systemu opieki nad małym dzieckiem oraz problematyką aksjologiczną i etyczną w działalności pedagoga i psychologa.

Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu poradnictwa rodzinnego i edukacyjnego.

Autorka monografii pt. „Rola ojca w poglądach i planach życiowych młodych mężczyzn” oraz licznych publikacji o tematyce mieszczącej się w obszarze wyżej wymienionych zainteresowań.

Dr inż. Michał Sajkowski posiada stopień doktora nauk technicznych w dyscyplinie naukowej informatyka, w specjalności sieci komputerowe.

Jest adiunktem na Wydziale Informatyki. Prowadzi wykłady i laboratoria z sieci komputerowych.

Zainteresowania badawcze doktora Sajkowskiego dotyczą inżynierii protokołów sieci komputerowych.

Piotr C. Kowalski urodzony w1951 roku w Mieszkowie koło Jarocina. Dyplom z malarstwa w pracowni profesora Stanisława Teisseyre’a w PWSSP w Poznaniu w1978 roku. W latach 1993 – 1999 dziekan Wydziału Edukacji Artystycznej PWSSP w Poznaniu. Od 2000 roku prowadzi studencką galerię „Na Polskiej” w Poznaniu. Kurator I, II i III Kolekcji ASP w Poznaniu w latach 2003 – 2005. Obecnie Kierownik Katedry Malarstwa na  Wydziale Malarstwa i Nowych Mediów w Akademii Sztuki w Szczecinie.

Autor cykli obrazów realizowanych bezpośrednio w naturze pt. Żywa natura – Martwa natura, oraz obrazów Przejezdnych i Przejściowych będących zapisem życia miasta i powstających przy współudziale innych ludzi. Od 2004 roku wspólnie z Joanną Janiak realizuje cykle Megabajty malowania i Obrazy mroźne. piotrc.kowalski@gmail.com -   www.piotrc.kowalski.pl

Autor cykli obrazów realizowanych bezpośrednio w naturze pt. ŻYWA NATURA m in.: obrazów smacznych, bardzo smacznych i niesmacznych, obrazów przejściowych, przejezdnych i przelotnych; obrazów granicznych, przygranicznych i zagranicznych; obrazów grzecznych i grzesznych czyli niegrzecznych; obrazów przerżniętych oraz jeszcze nie przerżniętych; obrazów malowanych w pełnym słońcu, w cieniu, bez cienia i bez cienia wątpliwości; obrazów malowanych w schroniskach, na szlaku i takich które szlag by trafił; obrazów malowanych bez ram, w ramach i w ramach przyjaźni; obrazów malowanych na sztaludze, pod sztalugą i obok sztalugi; obrazów malowanych na wysokim i na niskim poziomie (Giewont i kopalnia miedzi Lubin); obrazów malowanych w pionie, w poziomie i na odpowiednim poziomie; obrazów malowanych na ogniu i obrazów malowanych na gazie; obrazów malowanych szybko oraz bardzo szybko; obrazów malowanych wolno i takich, których zdawać by się mogło że nie wolno ich malować

Dziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu kierunku: Technika Rolnicza i Leśna w specjalności: Informatyka w Inżynierii Rolniczej.

Doktorat poświęcony analizie złożonego sygnału akustycznego z wykorzystaniem sieci neuronowych obronił z wyróżnieniem w 2008 r. Jego zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia związane z sztuczną inteligencją, sieciami neuronowymi i ich praktycznym wykorzystaniem oraz efektywnym wykorzystaniem nowoczesnych technik informacyjnych.

Poza nauką, zajmuje się wdrażaniem systemów bezpieczeństwa oraz zarządzaniem systemami i sieciami komputerowymi. Fascynat Wolnego Oprogramowania i twórczości na otwartych licencjach. Wolne chwile poświęca fotografii, mechanice pojazdowej i analizom bezpieczeństwa sieci i systemów sieciowych.

Absolwent studiów magisterskich i doktoranckich w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego zainteresowania naukowe to głównie socjologia i antropologia popkultury oraz psychologia ewolucyjna i pozytywna. Prócz tekstów ściśle naukowych, zajmuje się również popularyzowaniem nauki. Pisał m.in. do „Dużego Formatu”, „Pressu”, „Logo”. Obecnie współpracuje z „Odrą” oraz „Charakterami”. Jest również stałym publicystą magazynu life-style "(Slow)".

Jest autorem książek „Kłamię, więc jestem”, pionierskiego na polskim gruncie opracowania poświęconego rozwojowi modułu teorii umysłu i jego wpływu na funkcjonowanie społeczne dzieci w wieku przedszkolnym oraz "Samotnego hulaki", pracy poświęconej funkcjonowaniu umysłu w popkulturze. Współautor „Nagiej małpy przed telewizorem”, odsłaniającej psycho-ewolucyjne kulisy funkcjonowania popkultury. Uczestnik kilku projektów badawczych, m.in. International Sexuality Description ProjectThe Poles’ image of Germany (PBS DGA), czy badań oferty kulturalnej w Toruniu.

Zajmował się również profesjonalną analizą mediów i sporządzaniem raportów wizerunkowych dla dużych podmiotów. Prywatnie bibliofil, meloman (fan Marthy Argerich i Jana Sebastiana Bacha), nie stroniący od jazzu i IDM. Wielbiciel prozy Kurta Vonneguta, Michela Houellebecq'a, Markiza de Sade oraz serialu „South Park”, koneser-amator piw pszenicznych i belgijskich lambików.

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki na UAM’e, Uzyskał doktorat z bezpieczeństwa danych.

Zainteresowania naukowe koncentrują się na bezpieczeństwie systemów komputerowych, szeroko rozumianej kryptologii, jak również programowaniu, algorytmice i złożoności obliczeniowej.

Zapalony audiofil i kolekcjoner płyt, maniakalnie ogląda filmy i zaczytuję się starą fantastyką.

Specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej firm i produktów. Jest autorem wielu znaków i opracowań corporate / brand identity. Działa w obszarze projektów komercyjnych - kreowania marki, konsultacji wizerunkowej, a także badań na rzecz nowatorskich rozwiązań w dziedzinie komunikacji wizualnej.

Prowadzi zajęcia z zakresu identyfikacji wizualnej obejmujące zasady projektowania znaków, tworzenie systemów CI, service design, a także trendy projektowe i inne.

Adam Zemełka – doktor nauk o zdrowiu, dyplomowany coach, adiunkt w Katedrze Coachingu i Politologii WSNHiD. Ukończył Międzywydziałowe Indywidualne Studia Humanistyczne (z elementami filologii polskiej, wiedzy o kulturze śródziemnomorskiej, hellenistyki), historię o specjalizacji pedagogicznej oraz filologię klasyczną na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, a także studia z zakresu coachingu. Doktorat z obszaru neuronauk przygotował na Wydziale Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Specjalizuje się w life-coachingu oraz  strategiach samorozwoju, inspirowanych koncepcją autoterapii Alberta Ellisa. Równocześnie z rozwojem kompetencji coachingowych podnosi swoje kwalifikacje w obszarze psychoterapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniu. Jego zainteresowania badawcze skupiają się wokół integratywnych form rozwoju osobistego człowieka, w tym profilaktyki zdrowia psychicznego. Drugą ważną płaszczyzną jego aktywności naukowej są badania z pogranicza historii, sztuki, antropologii i psychologii, skoncentrowane na identyfikacji psychologicznego znaczenia wytworów artystycznych cywilizacji antycznych (gł. hellenistycznej) i kultur pogranicza (gł. grecko-indyjskiego). W 2011 roku opublikował monografię naukową "Starożytny PR? Sztuka hellenistyczna i jej psychologiczne tło na przykładzie królestwa Pergamonu" (Toruń), poświęconą poszukiwaniu antycznych form propagandy politycznej i psychologicznego wymiaru architektury i rzeźby greckiej. Opiekun Koła Naukowego Studentów "Doradztwa i coachingu

Urodzona w Poznaniu. Profesor zwyczajny. Wykłada w Poznaniu na Uniwersytecie Artystycznym na Wydziale Komunikacji Multimedialnej – Pracownia Działań Performatywnych i Multimedialnych oraz w Collegium Da Vinci na kierunku Grafika. Mieszka i pracuje w Poznaniu. Realizuje prace w obszarze różnych mediów. Bierze udział w znaczących, międzynarodowych i polskich wystawach, a jej prace znajdują się w muzealnych, galeryjnych i prywatnych kolekcjach.

Praktyk nastawiony na trenowanie umiejętności podczas warsztatów. Na co dzień dyrektor ds. rozwoju w Insys. Od lat zarządza projektami na styku marketingu, IT, mediów i big data. Wspomaga klientów w budowaniu strategii i modeli biznesowych, a także obecności marek w marketingu wielokanałowym. Zwolennik zarządzania opartego o design management i projektowania opartego o metody service design. Pracuje z takimi markami jak: nc+, Samsung, Lidl, Netia, NInA.

Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. 
Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów - ma ponad dwunastoletnie doświadczenie w tej dziedzinie. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. 
Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. 
Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta (przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej) opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

Absolwent kierunku Informatyka na Politechnice Poznańskiej, który ukończył w 2007 roku. Pasjonat i praktyk e-commerce. 
Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 3 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w poznaniu na wydziale Grafiki. od 2004 roku prowadzi szkolenia z grafiki 3D i animacji dla przedsiębiorstw z branży grafiki, architektury, reklamy, wystawiennictwa. Wykładowca Akademicki w dziedzinie projektowania graficznego, oprogramowania 2D/3D, animacji i postprodukcji.

Pasjonuje się wszystkim co jest związane z grafiką 3D, kolekcjoner filmów i literatury związanej z produkcją filmową i tworzeniem efektów specjalnych.

Poza nauką interesuje się Fizyką teoretyczną, filozofią, religioznawstwem.

Zajmuje się komunikacją, content marketingiem oraz doradza startupom.Współtwórca i CEO PublishSoSimply – narzędzia online pomagającego marketingowcom tworzyć interaktywne i responsywne publikacje takie jak raporty, poradniki, ebooki. Współwłaściciel agencji public relations inACT. W Collegium Da Vinci wykłada Media Społecznościowe i Systemy Blogowe. Jest blogerem w INNPoland.
Uczestnik programów akceleracyjnych Start-Up Chile oraz 1440 w Nashville, USA. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny na specjalności Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations. Studiowiał również Music and Media Management w Jyvaskyla w Finlandii

Psycholog. Psychologię studiowała na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz na Universita di Pisa i Universita degli Studi di Torino we Włoszech. W ramach studiów międzyuczelnianych "Artes Liberales" uczestniczyła w zajęciach z psychologii sądowej, klinicznej i psychologii międzykulturowej na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła studia doktoranckie SWPS/PAN.

Przez 7 lat pracowała w biznesie, współpracując jako trener z firmą doradczą Values oraz współtworząc politykę szkoleniową dla największej polskiej firmy z branży e-commerce. Prowadziła coachingi dla liderów i tzw. "high potentials". Koordynował projekty związane z zarządzaniem talentami i zarządzaniem różnorodnością w organizacji.

Po odejściu z korporacji skupiła się na usługach indywidualnych. Założyła - wraz z Agnieszką Pawłowską - centrum psychologiczno-coachingowe inspeerio, gdzie nadzoruje formalnie i merytorycznie pracę współpracujących z nami coachów i psychoterapeutów. Prowadzi też psychoterapię indywidualną i terapię par. Współpracuje jako psycholog z kliniką leczenia niepłodności IVITA. Wspiera psychologicznie osoby chore onkologicznie w Fundacji Rak Off. Stażuje w Klinice Psychiatrii Dorosłych Uniwersytetu Medycznego.

Uczy psychologii na studiach magisterskich i podyplomowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i oczywiście Collegium da Vinci. Jej artykuły popularyzujące wiedzę psychologiczną ukazały się m.in. na portalach gazeta.plonet.pldziecko.pl, w Personel Plus. Pisze dla czasopisma HR-owego "Benefit HR", przez wiele lat publikowała z czasopiśmie dla nauczycieli "Uczyć lepiej".

Umiejętności psychoterapeutyczne pogłębia uczestnicząc w zaawansowanym szkoleniu w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej. Swoją pracę poddaje stałej superwizji psychoterapeutycznej i psychiatrycznej. Ma za sobą Kurs Podstawowy Analizy Transakcyjnej i pogłębiające szkolenia w tym nurcie. Ukończyła Studium Socjoterapii Krakowskiego Centrum Psychodynamicznego.

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu, na kierunku Grafika – Komunikacja Wizualna. Uzyskała stopień doktora sztuki w dziedzinie sztuk plastycznych, w dyscyplinie artystycznej sztuki piękne, realizując pracę pt. Polski System Medycznych Formularzy Zgody Pacjenta, wyróżnioną w konkursie Nagroda Miasta Poznania za wyróżniającą się pracę doktorską.

Obecnie jest adiunktem w Pracowni Grafiki Informacyjnej na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. W Collegium Da Vinci prowadzi zajęcia z Infografiki. Zajmuje się projektowaniem graficznym, ze szczególnym uwzględnieniem grafiki objaśniającej.

Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Poznaniu na Wydziale Komunikacji Multimedialnej na kierunku Realizacja obrazu filmowego, telewizyjnego i fotografia w zakresie fotografii i rysunku oraz Wydział Artystyczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowska  w Lublinie na kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych (Grafiki oraz Fotografii).

Artystka multimedialna, działa na polu wielu kreatywnych dyscyplin. Fotograf, grafik, performer, twórca video, pop-punkowa projektantka streetowych ubrań, akcesoriów modowych, wizerunków i brandów. Twórca lifestylowej wytwórnii Dizzylabel, w tym brandowych edytoriali oraz marek modowych m.in Fashion Victims Front (FVF), Voltage Bang. Współpracuje z artystami wizualnymi, muzykami, stylistami oraz fotografami w ramach artystycznych, muzycznych oraz modowych wydarzeń. Pomysłodawca, twórca i organizator wielu wydarzeń artystycznych, również kurator wystaw w tym marki wydarzenia rewitalizacyjnego "Sztuka w przerwie". Twórca i redaktor naczelny gazety kulturalno-artystycznej "Wytrzyj obuwie"oraz kanału filmowego Sticky Sweet Station. Pedagog, wykładowca, autorka kreatywnych programów edukacyjnych oraz prowadząca warsztaty dźwiękowe, wizualne oraz projektowe. Producentka muzyczna, wokalistka, gitarzystka basowa, realizator nagrań audialnych, twórca instalacji dźwiękowych, podcastów, słuchowisk, reportaży. Ma na koncie wiele indywidualnych muzycznych projektów, koncertów oraz liczne muzyczne kolaboracje z producentami międzynarodowej sceny elektronicznej.

Doktor nauk humanistycznych, coach, trenerka umiejętności psychospołecznych, entuzjastka Analizy Transakcyjnej i Non-Violent Communication.

Łączy przygotowanie akademickie z licznymi kursami i szkołami z zakresu psychologii, dzięki czemu prowadzi z powodzeniem różnorodne formy uczenia – od wykładów, poprzez konwersatoria i seminaria do warsztatów i treningów umiejętności interpersonalnych. Ukończyła Studium Umiejętności Osobistych Trenera i Lidera w Szkole Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii, Studium Trenerskie w Pracowni Psychologicznej Spotkanie, kurs Trener Zmian przygotowujący do przeprowadzania klientów indywidualnych i instytucjonalnych przez zmiany kompetencyjne i rozwojowe, Szkołę Analizy Transakcyjnej (zdała test 101), kurs Akredytowany Coach International Coach Federation, kurs Mindfulness Based Stress Reduction, jest certyfikowaną trenerką i facylitatorką DiSC. Uczestniczka zaawansowanego programu szkoleniowego Praktyk Analizy Transakcyjnej dla osób pracujących z organizacjami.

Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji psychospołecznych (specjalizuje się w komunikacji interpersonalnej, zarządzaniu stresem i asertywności) oraz sesje Assessment Center i Development Center. Szkoliła między innymi kadrę menadżerską Poczty Polskiej S.A., Ministerstwa Finansów, pracowników Urzędów Marszałkowskich w Kielcach i Katowicach, kadrę naukowo-dydaktyczną Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej oraz European University Viadrina Frankfurt, pracowników przedsiębiorstw oraz studentów. W ramach projektu Wielkopolska Akademia HR zrealizowała ponad 600 godzin doradczych w wielkopolskich małych i średnich przedsiębiorstwach, badając potrzeby rozwojowe tych organizacji oraz projektując działania szkoleniowe (badania fokusowe, badania kultury organizacyjnej, sesje DC, przegląd/przygotowanie opisów stanowisk i siatek kompetencji).

Na co dzień związana z Centrum Psychologiczno-Coachingowym inspeerio, gdzie prowadzi coachingi oraz warsztaty rozwoju kompetencji interpersonalnych, koordynuje projekty psychoedukacyjne, a także – na portalu inspeerio – publikuje artykuły popularyzujące psychologię, coaching i rozwój osobisty.

Skupia się na szukaniu zasobów. Wierzy, że zmiana przekonań zmienia rzeczywistość.

Dyrektor zarządzający agencji reklamowej K&Y oraz start up’u Elephant.

Absolwent kierunku Biznes Międzynarodowy na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów doktoranckich z zakresu marketingu międzynarodowego i tematyki wykorzystania innowacji w kampaniach marketingowych.

Związany z branżą marketingową od niemal 10 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w dziale marketingu firmy Wrigley, pracując przy markach Airwaves oraz Winterfresh. Od 2009 roku zatrudniony w agencji reklamowej K&Y (dawniej Kid & Young), pracującej dla największych marek w segmencie kid, young oraz family, a także tworzącej własne marki i aktywnie wspierającej startup’y. Swoją działalność w agencji rozpoczynał jako Interactive & Strategy Planner, obecnie pracuje na stanowisku dyrektora zarządzającego.

Podczas swojej kariery w agencji K&Y Brands, współtworzył liczne strategie oraz koordynował kampanie dla takich Klientów jak m.in. Kubuś, Bobo Frut, Hochland, Danone, Kinder (Bueno, Niespodzianka, Pingui, Mleczna Kanapka), Tic Tac, Barbie, Bobovita, Mokate czy Nestlé.

Od kilku lat pracuje nad rozwojem marki Elephant (Smart Security System). Jego głównym zadaniem jest współtworzenie strategii rozwoju i ekspansji firmy na rynki zachodnie. Przez cały czas razem z Project Managerami koordynuje działania zespołu inżynierów, sprzedawców i marketingowców.

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie: pedagogika, specjalność: pedagogika medialna. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Nauczyciel akademicki, certyfikowany tutor, dziennikarz muzyczny i animator kultury. W latach 2005-2015 pracował w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, gdzie współtworzył pierwszą w Polsce specjalizację dziennikarską o profilu muzycznym oraz realizował badania naukowe w obszarze edukacyjnych zastosowań mediów. Aktualnie zatrudniony na stanowisku adiunkta w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów Collegium Da Vinci w Poznaniu. Jego zainteresowania badawcze obejmują m.in. psychologię i pedagogikę mediów, dziennikarstwo muzyczne, media i komunikację społeczną, e-learning, m-learning, b-learning, u-learning, nowe media, media interaktywne i społecznościowe, kulturę popularną, PR i kreowanie wizerunku, organizację i zarządzanie mediami.
Jest autorem licznych publikacji naukowych oraz monografii pt. „E-learning. Kultura studiowania w przestrzeni sieci” i ponad 1000-ca godzin audycji radiowych.

Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i ekonomii na Uniwersytecie Burgundzkim we Francji. Prezes zarządu InnerSource, wiceprezes zarządu Fundacji na rzecz rozwoju Politechniki Poznańskiej.
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządczych. Akredytowany coach ICF, trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w tematyce przywództwa w biznesie i budowania zespołu. Prowadził z tego zakresu gościnne wykłady m.in. na ESCP Europe w Paryżu i UE w Poznaniu. Od lat uczy studentów Politechniki Poznańskiej komunikacji i przywództwa. Jako coach pracuje głównie z kadrą zarządzającą dużych przedsiębiorstw.

Executive Coach, od 11 lat wspierający kadrę menedżerską w rozwoju kompetencji liderskich, przywódczych i własnego potencjału. Prowadzi coachingi, dla kierowników, menedżerów regionalnych, dyrektorów i członków zarządu. Pracowała dla firm m.in. z branży farmaceutycznej, motoryzacyjnej, instalacyjnej, produkcyjnej i IT. Od 8 lat jest v-ce dyrektorem w firmie szkoleniowo – doradczej, w której odpowiada za sprzedaż i jakość programów rozwojowych, współtworzyła i kierowała projektami rozwojowymi dla kilku organizacji.

Psycholog, Certyfikowany Trener I° Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i konsultant w organizacjach oraz wykładowca akademicki.

Posiada praktyczne doświadczenie w diagnozowaniu potrzeb oraz opracowywaniu, wdrażaniu strategii zmian w organizacjach oraz interweniowaniu w zespołach i moderowaniu ich pracy. W swojej pracy indywidualnej oraz na rzecz organizacji, stosuje założenia i narzędzia z Analizy Transakcyjnej. Od 2007 roku poszerza swoją wiedzę i profesjonalny warsztat pod okiem coachów i konsultantów w organizacjach m.in. z Francji, Belgii, Wielkiej Brytanii, Francji, Węgier pracujących w nurcie Analizy Transakcyjnej.

Poza coachingami, prowadzi szkolenia i workshopy dla menedżerów, pracowników działów obsługi klienta oraz działów personalnych, warsztaty z Analizy Transakcyjnej oraz szkoli trenerów.

Wybrani klienci: Allegro, BIMs PLUS, BALMA Sp. z o. o., Galenica-Panax, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A., Hydrosolar Warszawa, INEA S.A., NOTI, Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Program Bell Szkoła Języków Obcych, Profutura, Ogólnopolska Fundacja Edukacji Komputerowej, Solar Company S.A., Wielkopolska Grupa Aptekarska, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Volkwagen Poznań.

Wykładowca na kierunku Mediaworking

Absolwent LO św. Marii Magdaleny i AWF Poznań (Wydział Turystyki i Rekreacji). Fotoreporter Polskiej Agencji Prasowej 2005-2012 (obsługa Mistrzostw Świata w lekkiej atletyce w Berlinie 2009, Mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012 oraz Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012). Od 2013 roku oficjalny fotoreporter KKS Lech Poznań.

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej - kierunek „Marketing”. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami Key account managera oraz zarządzania działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu.

Absolwent Wydziału Historii poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicz. Jednak już w trakcie studiów przygodę zawodową zaczął rozwijać w kierunku sprzedaży. Od samego początku istnienia Traffic Trends, poznańskiej agencji marketingu internetowego, odpowiada za rozwój sprzedaży i obsługi klienta. Dodatkowo spełnia się jako trener marketingu, czego co roku dowód dostają nasi studenci.

Autor blogów: ZuchRysuje.pl i ZuchPisze.pl.

Czterokrotnie (2011 – 2014) uznany przez Kominka za jednego z najbardziej wpływowych blogerów w Polsce. Trzykrotny finalista Blogu Roku, zwycięzca kategorii ArtBlogi (2012) oraz zdobywca wyróżnienia głównego Blog Roku 2012. Na swoim blogu ZuchRysuje.pl pokazuje za pomocą komiksowych pasków biurowe życie w krzywym zwierciadle. Na drugim, dużo młodszym blogu pisze o życiu, byciu tatą, książkach, muzyce, reklamie i grafice.

Stara się promować blogosferę. Jest współorganizatorem spotkań integrujących i edukujących środowisko poznańskich blogerów – BLOGtej. Zawodowo od zawsze związany z grafiką i reklamą. Obronił pracę magisterską (filozofia, UAM) na temat etyki reklamy w Polsce.

Pracował jako grafik w agencjach reklamowych oraz po stronie klienta. Doświadczenie zbudowane przy współpracy ze znanymi markami oraz z tymi dopiero wchodzącymi na rynek, pozwoliło mu otworzyć własne studio – Zuchowe Studio. Od stycznia 2012 roku pracuje dla siebie samego.

Często bywa zapraszany na imprezy Startup’owe (Startup Weekend, Startup Sprint, Hack Fest) gdzie występuje w roli mentora. Doradza w kwestiach grafiki i promocji w blogosferze. Jest też gościem konferencji gdzie prowadzi prelekcję o blogach, marketingu w blogosferze, czy budowaniu własnej marki poprzez blog. Dobrym słowem wspiera też organizacje charytatywne i pozarządowe (Now Go Onlie, Onlie4ever). Pomysłodawca akcji „Blogerzy dla WOŚP”.

Prywatnie mąż i tata. Uzależniony od kawy, którą próbuje zastąpić yerbą, w wyniku czego pije jedno i drugie. Uważa, że świat bez Pink Floydów byłby bardzo smutny.

Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiowała także zarządzanie i marketing na NHL Hogesschool w Holandii. W 2013 roku obroniła rozprawę doktorska, napisaną w Katedrze Pracy i Polityki Społecznej UE w Poznaniu, dotyczącą kompetencji menedżerów oraz ich wpływu na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw IT. Od 2004 roku jest wykładowcą akademickim, prowadząc zajęcia w Polsce i za granicą.

Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz rozwojem organizacji. W swoich publikacjach i wydanej w 2015 roku monografii porusza zagadnienia dotyczące kompetencji i kwalifikacji pracowników, ich rozwoju oraz wpływu czynnika ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw. Prowadzi także badania nad efektywnym zarządzaniem talentami. Była uczestnikiem i współorganizatorem wielu konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych.

Od kilkunastu lat związana z biznesem. Doświadczenie zawodowe zdobywała także prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie zarządzania, zarządzania ludźmi czy rozwojem talentów.

Prywatnie entuzjastka sportu, szczególnie tenisa ziemnego. W wolnej chwili lubi pograć w bridga z rodziną i przyjaciółmi.

Doktor habilitowany w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie ekonomia, nauczyciel akademicki. Absolwent Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, studiował na specjalności bankowość. Rozprawa doktorska dotyczyła oceny pracy oraz systemów motywowania stosowanych w sektorze bankowym. W pracy habilitacyjnej zajmował się analizą konkurencji na rynku usług bankowych w krajach transformujących się. W pracy dydaktycznej koncentruje się na zagadnieniach mikro- i makroekonomii oraz analizy ekonomicznej, ze szczególnym uwzględnieniem funkcjonowania rynków i procesu konkurencji. Autor i współautor licznych publikacji, w tym podręczników akademickich, m.in. Przewodnik po zadaniach z makroekonomii. W przeszłości pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i PWSZ im. Stanisława Staszica w Pile. Z zamiłowania podróżnik (głównie tramping), koniecznie z aparatem fotograficznym.

Absolwentka Collegium Da Vinci (kierunek Doradztwo i Coaching) oraz kursu akredytacyjnego ICF na ACC, WSG Coaching, WSB Zarządzanie, praktyk NLP oraz kilkudziesięciu kursów i warsztatów.
W ciągłym rozwoju szuka odpowiedzi na nurtujące pytania. 

Doświadczenie w sprzedaży, zarzadzaniu firmą, zarzadzaniu ZL, rekrutacji oraz coachingu managerskim i sprzedaży, prowadzeniu warsztatów, w ramach obowiązków służbowych zdobyła w ponad 20 firmach różnych branż  począwszy od akwizytora, agenta ubezpieczeniowego przez przedstawiciela handlowego, managera sprzedaży, KAM, kierownika działu, kierownika sieci sklepów, kierownika regionalnego, współwłaściciela firmy handlowej.

Obecnie freelancer, właściciel CST Coaching. Od 3 lat intensywnie zajmuje się coachingiem, szkoleniami w biznesie i z młodzieżą. Współpracuje w charakterze mentora z AIP Bydgoszcz. Po zrealizowanym rocznym projekcie „Coaching dla młodzieży” przy CEiPM OHP, została Partnerem na rzecz wypracowania rekomendacji w projekcie "Efektywnie dla młodzieży - nowe standardy na rynku pracy w województwie kujawsko-pomorskim". Wyniki prac trafią do Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej, WUP, OHP i regionalnych instytucji rynku pracy.

Ma silne poczucie celu i skupia się na rozwiązaniach, co bardzo pomogło jej w trudnych momentach życia osobistego jak i w rozwoju zawodowym.

Uwielbia prace z drugim człowiekiem. Patrzeć jak rozwija się, zmienia, nie ważne czy to dziecko, manager, zagubiony rodzic, pracownik poszukujący własnej drogi, nastolatek, prezes firmy szukający właściwej strategii.

Po pracy, uwielbia wielogodzinne ciche „grzebanie” w ziemi, bliskość z naturą, medytacje, czytanie książek albo odjechaną imprezę w stylu transowym, wspinaczkę górską, godzinne opowieści nastoletniej córki o problemach egzystencjonalnych, wygłupy z synem, wyjazdy turystyczne z mężem.

Absolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions. Autorka kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania, w ramach działalności marki Rewolucja stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych. Autorka Akademii Animatora, licznych projektów edukacyjnych, a także półkolonii fabularnych organizowanych Poznaniu od 7 lat obsługujących ponad 500 dzieci rocznie. Projektowała i realizowała warsztaty dla dzieci oraz rodziców  w wielu miejscach w Polsce.

Coach w procesie akredytacji International Coach Federation. Twórca cyklu spotkań coachingowych dla kobiet: Babki w proszku.

Wykładowca-praktyk Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej.
 
Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, podyplomowych studiów z zakresu projektowania systemów informatycznych.
 
Profesjonalista na styku IT i biznesu znający mechanizmy tworzenia dobrych relacji w zespole projektowym. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Centrali jednego z poznańskich Banków, gdzie nabierał doświadczenia do roli analityka procesów biznesowych oraz zarządzania projektami. Wyznaje zasadę, iż podstawowym krokiem na drodze prowadzącej do skutecznie funkcjonujących procesów jest ich analiza. Obecnie niezależny konsultant IT odpowiedzialny za realizację projektów w ujęciu całościowym.
 
Prywatnie wielki fan klubu piłkarskiego FC Barcelona oraz boksu amatorskiego.

Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, politolog, medioznawca, członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, International Communication Association, Visiting Scholar w University of Florida (2014). W latach 2008-2016 pracował jako adiunkt na Wydziale Nauk Społecznych i Dziennikarstwa Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, gdzie pełnił między innymi funkcję Kierownika Pracowni Badań Medioznawczych i Społecznych oraz promotora pierwszej w Polsce specjalności dziennikarskiej o profilu motoryzacyjnym.

Autor badań empirycznych i publikacji w obszarze mediów masowych, w tym mediów internetowych. Swoje zainteresowania naukowe koncentruje głównie na problematyce zjawiska agenda-setting i rozwoju nowych technologii komunikowania. Organizator i współorganizator krajowych i zagranicznych konferencji medioznawczych. Kompetencje zawodowe nabywał między innymi w Niemczech, Portugalii, Estonii i Stanach Zjednoczonych. Były stypendysta Presse Club Dresden i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Dwukrotnie nagrodzony jako ekspert medialny (DSW). Wyróżniony także w plebiscycie Radia LUZ „Kubek dla Wykładowcy” na najsympatyczniejszego prowadzącego we Wrocławiu. 

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika, specjalność: pedagogika medialna. Adiunkt w Collegium Da Vinci w Poznaniu, koordynator do spraw praktyk na kierunku Mediaworking.

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany tutor, trener, metodyk szkoleń e-learningowych. Wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, kierownik Zakładu Edukacyjnych Zastosowań Mediów DSW.

Jej zainteresowania badawcze oscylują wokół edukacji medialnej, edukacyjnych zastosowań mediów, psychologii nowych mediów, technologii ICT, e-learningu, marketingu internetowego, public relations, social mediów, dziennikarstwa online oraz problematyki społeczeństwa sieci.

 

Autorka wielu artykułów naukowych, a także monografii „Media studenckie w Polsce – geneza, ewolucja, rzeczywistość”.

Social Media Manager w Traffic Trends. Swoją przygodę z internetem rozpoczął w roli blogera w 2009 roku. Przy tej okazji pierwszy raz zetknął się z promocją w mediach społecznościowych i zaczął budować pierwsze społeczności. Doświadczenia wyniesione z tego okresu dały podwaliny pod pracę w Traffic Trends, gdzie od początku istnienia agencji rozwijał skrzydło social media - przez pierwszy okres będąc jedynym pracownikiem tego działu, a następnie budując wieloosobowy zespół. Tworzenie społeczności oraz aktywne zarządzanie nimi jest przedmiotem jego zawodowych działań już 6. rok i przez ten okres miał okazję pracować nad projektami komercyjnymi, ale także nad inicjatywami społecznymi, kulturalnymi oraz charytatywnymi. Tak różna specyfika odbiorców każdego z tych projektów pozwoliła na lepsze poznanie tego, co nazywać można społecznym kapitałem sieci. Głównym obszarem jego zainteresowań jest tworzenie strategii obecności i komunikacji w mediach społecznościowych, a także wykorzystywanie nowych narzędzi w promocji różnego rodzaju inicjatyw. Wykładowca na CDV od roku akademickiego 2015/2016.

HR Biznes Partner w Agencji Pracy Vector, który od 9 lat prowadzi procesy rekrutacji i selekcji na stanowiska średniego i wyższego szczebla z wykorzystaniem najnowszych technik pozyskiwania kandydatów oraz weryfikacji ich kompetencji. Ekspert HR przygotowujący i realizujący procesy Assessment i Developemnt Center dla firm w całej Polsce. Wykładowca akademicki w Collegium Da Vinci, gdzie opracowuje i realizuje moduły merytoryczne  z obszaru HR w tym m.in. rekrutacja i selekcja pracowników, AC/DC, coaching kariery. Trener HR,  rozwoju umiejętności osobistych i menedżerskich dla biznesu. Coach kariery, który poprzez konsultacje indywidualne wspiera swoich klientów w poszukiwaniu i zmiany kariery zawodowej.

Certyfikowany coach ACC ICF leadership&career coach, doradca zawodowy, doradca biznesu w ekonomi społecznej, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w pracy w obszarze marketingu i sprzedaży. Jest mentorem przygotowującym do egzaminu ACC w ramach ICF.

Współtwórczyni i właścicielka programu szkoleniowego dla coachów aprobowanego przez ICF Global - „Kluczowe kompetencje w praktyce profesjonalnego coacha (ACSTH)”. Dyrektor wielkopolskich struktur International Coaching Federation w latach 2012-2016, Członek Zarządu ICF od 2016 roku. 

Posiada doświadczenie w prowadzeniu sesji coachingowych indywidualnych, warsztatów dla firm handlowych i produkcyjnych, wyższych uczelni, organizacji pozarządowych oraz osób indywidualnych, bezrobotnych i niepełnosprawnych.

W swojej pracy coachingowej koncentruje się na ludzkich nawykach, przekonaniach i wartościach. Pracuje przede wszystkim w obszarach tj. rozwój kompetencji menedżerów, przywództwo, poszukiwanie własnego stylu lidera, wzrost efektywności pracy liderów, definiowanie i wykorzystywanie własnych talentów.

W ramach funkcji doradcy biznesowego współtworzy podmioty ekonomii społecznej m. in. spółdzielnie socjalne w subregionie pilskim.

Pedagożka, absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.
W latach 2000-2014 adiunkt w Zakładzie Pedeutologii w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.
Zajmuje się badaniami interwencyjnymi i rozwojowymi inspirowanymi teorią kulturowo-historyczną, teorią działalności, pedagogiką dialogiczną i filozofią dialogu. Od wielu lat współpracuje z nauczycielami w projektach rozwojowych, wspiera osoby związane z szeroko rozumianą edukacją we wzmacnianiu ich kompetencji do bycia Autorem własnej praktyki zawodowej oraz kreowania nowych sposobów działań.
Od 2008 roku współpracuje w sieci badaczy International Society for Cultural and Activity Research (ISCAR). W latach 2012-2014 sekretarz Forum Oświatowego.
Autorka i współautorka kilku książek i wielu artykułów naukowych.

Psycholog, coach, trener, konsultant.

Od 20 lat zajmuje się prowadzeniem szkoleń, a od 15 lat jako trener biznesu. Specjalizuje się w zagadnieniach praktyki menedżerskiej, zarządzania ludźmi, psychologicznych aspektów relacji interpersonalnych, wspierania procesu sprzedaży i obsługi klienta.

Posiada bogate i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i konsultacji również z zakresu: komunikacji interpersonalnej i usprawniania współpracy i komunikacji wewnątrz zespołów, wykorzystywania perswazyjnej komunikacji dla osiągania obustronnych korzyści, negocjacji w biznesie oraz negocjacji handlowych, a także radzenia sobie ze stresem, rozwijaniem asertywności  oraz organizacji siebie w czasie.

W obrębie jej zainteresowań jest także rozwijanie osobistych umiejętności pracowników wszystkich szczebli poprzez coaching, w tym  budowanie adekwatnej samooceny oraz rozwijanie sposobów motywowania klienta do osiągania celów zawodowych i osobistych.

Jej dużym atutem jest łatwość nawiązywania kontaktu i skuteczność w komunikacji, a także indywidualne podejście do każdego klienta.

Posiada liczne certyfikaty: Certyfikat Coacha  i Certyfikat Trenera Biznesu  (Polska Szkoła Trenerów  KONTRAKT OSH), Europejski  Certyfikat 101 z Analizy Transakcyjnej, tytuł Mistrza Praktyka w Neurolingwistycznym Programowaniu.

Jest akredytowanym konsultantem w zakresie Success Insights, także ukończyła Akademię Teorii Ograniczeń – wykorzytywaną w edukacji i terapii, jako narzędzie poprawy organizacji i planowania, nadaną przez TOC Consulting i Goldratt school, USA.

W pracy wykorzystuje także metody Miltona Eriksona, oraz  Non- Violent Communication (Marshall’a Rosenberg’a).

Aktualnie w trakcie szkoleń Analiza Transakcyjna w organizacji. Członek Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.

Absolwentka pedagogiki - nauczania początkowego (Wydz. Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet Śląski w Katowicach, 1985); doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, praca doktorska „Tożsamość biograficzna nauczycieli pogranicza” przygotowana pod kierunkiem dr hab. Prof. DSW Bogusławy Doroty  Gołębniak  (Wydział Nauk Pedagogicznych Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, 2006; recenzentami w przewodzie byli: prof. zw. dr hab. Maria Czerepaniak-Walczak oraz prof. zw. Zbigniew Kwieciński).

Zainteresowania badawcze: metodologia badań jakościowych, w tym w sposób szczególny wykorzystanie metody autobiograficznego wywiadu narracyjnego F. Schutzego w badaniach edukacyjnych, biograficzne, refleksyjne uczenie się w instytucjach edukacyjnych, rozwój profesjonalny nauczycieli, tutoring akademicki, szkoła w społeczności lokalnej, edukacja wobec migracji i wielokulturowości, inkluzja w edukacji. Jest autorką książki Biograficzna tożsamość nauczycieli (2009) oraz wielu artykułów z zakresu pedeutologii i socjologii edukacji wydanych w języku polskim i angielskim. Współrealizatorka międzynarodowych projektów, m.in.: EDiTE (European Doctorate in Teacher Education) LLL Erasmus Multilateral Project (2012-2014); PRILHE (Promoting Critical Autonomous Reflective Learning in Higher Education) Socrates (2004-6); Early language learning: meeting multicultural and multilingual Europe through national stories Comenius 2.1. (2003-6); Od 2006 r. współkoordynatorka międzynarodowych zespołów badawczych w ramach ESREA (European Society for Research on the Education of Adults): network Between Global and Local: Adult learning and Development oraz Migration, Ethnicity, Racism and Xenophobia, uczestniczka sekcji Badania biograficzne prowadzonej przez prof. Kaję Kaźmierską (Polskie Towarzystwie Socjologiczne). 

Ekspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.

Współautorka książek: Strategia reklamowa, Wiedza o reklamie, Zarządzanie marką oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku. Podpisuje się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzi z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Projektantka, inicjator Design Thinking Poznań, praktyk metodologii DT od 20 lat, wykładowca School of Form, właścicielka Pracowni Wizerunku Firm.

Twórca programu „Nowy Ład” dla przedsiębiorstw, który na bazie narzędzi DT współtworzy systemy komunikacji w polskich przedsiębiorstwach.

Absolwent ASP w Poznaniu. Zawodowo zajmuje się projektowaniem wzornictwa. 

Członek – założyciel Service Design Polska. Wykładowca Collegium Da Vinci i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska (Service Design Network Polish Chapter), jeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie.

Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.

Adiunkt w Katedrze Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (w latach 2006-2009 roku  asystent w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych). Absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Praktyk biznesu - od 2009 roku prowadzi własną działalność gospodarczą. Członek Dolnośląskiej Izby Gospodarczej.

Obszar specjalizacji naukowo-badawczej oraz dydaktycznej: zarządzanie marką, strategie marki, PR, marketing wirusowy, marketing międzynarodowy, negocjacje w biznesie

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją i kreatywnością. Ma doświadczenie w realizacji projektów w branżach: FMCG, spożywczej i  energetycznej.

Współwłaścicielka polskiego innowacyjnego startupu zajmującego się projektowaniem żywności funkcjonalnej. Doświadczony copywriter. Laureatka nagrody Polskiego Radia za kampanię reklamową w branży energetycznej.

Socjolog, badacz-analityk. Specjalizuje się w badaniach społecznych i rynkowych dla potrzeb sektora publicznego oraz biznesu. Od 2007 r. zawodowo związany głównie z tematyką rzemiosła i polskich realiów gospodarczych – w kontekście instytucjonalnym (samorząd gospodarczy pracodawców, kształcenie zawodowe) oraz społeczno-kulturowym (wartości, wizerunek, praca).

Jego doświadczenie obejmuje także m. in badania. marketingowe, organizacji czy jakości.

Socjolog, badacz, szkoleniowiec, doradca zawodowy i wykładowca z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów i badań dla firm, instytucji, NGO i urzędów. Realizował, koordynował i opracował dziesiątki projektów badawczych. Nie boi się stosować niekonwencjonalnych metod i narzędzi, ani konwencjonalnych metod i narzędzi w niekonwencjonalny sposób z zachowaniem metodologicznej poprawności (eyetracking, EEG).

Związany z Symetrią od 2004r., najpierw jako Senior Project Manager, by w roku 2005 objąć funkcję Dyrektora Marketingu. Obecnie zarządza Symetrią oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności firmy. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji badań usability, projektowaniu UX, planowaniu kampanii internetowych oraz tworzeniu kreacji reklamowych. Realizował projekty dla m.in. takich marek jak: Volkswagen, BZWBK, WN PWN, PGNiG, T-Mobile, Orange. 

Absolwent Politechniki Poznańskiej - kierunek Informatyka.
Od 2010 roku zdobywał doświadczenie w projektowaniu, programowaniu i testowaniu aplikacji webowych oraz mobilnych.
Na codzień wykorzystuje technologie: PHP, Ruby on Rails, JavaScript (ES2015, ES2016), NodeJS, TypeScript.
W wolnym czasie realizuje pasję związaną z projektowaniem i konstruowaniem robotów.

Pedagog, psycholog. Od pięciu lat pracuje jako nauczyciel i wykładowca. Jej główne zainteresowania naukowe to: nowe media, psychologia rozwojowa, proces nauczania - uczenia się, a także oddziaływanie mediów na człowieka.

Wykładowca-praktyk w Katedrze Edukacji i nowych mediów, magister pedagogiki (edukacja medialna i technologie informacyjne), nauczyciel posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w nauczaniu informatyki, fizyki, przyrody oraz wiedzy o społeczeństwie. Absolwent Akademii Trenera oraz Organizacji i Zarządzania Placówkami Oświatowymi. Jego zainteresowania naukowe oscylują wokół metodyk szczegółowych wspieranych technologiami.

Od kilku lat działa w branży medialnej i jako praktyk interesuje się zagadnieniem reklamy natywnej. Były członek redakcji n-magazynu telewizji N (dla ITI). Obecnie współpracuje  z agencją interaktywną Smart55 w ramach projektu innowacyjnej reklamy natywnej smart-link, wdrażanej m. In.  w serwisach polki.pl, wizaz.pl, se.pl, onet.pl, autocentrum.pl dla takich marek jak Zalando, Allegro, Empik,  Link4, DOZ.pl

Pasjonat sprzętu Apple, a prywatnie fan filmów Tarrantino.

Wie, że jutro musi wiedzieć więcej, niż dzisiaj.

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych, nauczyciel akademicki. Pasjonat informatyki, poezji i tańca towarzyskiego.

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

Wykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

Doświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

Działaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

Pasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

Przebieg pracy: Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu; w tymże uniwersytecie pracowała jako pracownik naukowo-dydaktyczny do uzyskania profesury. Wykładała równolegle na Uniwersytecie Warszawskim (1998-2001),  a jako visiting profesor, również we Francji (Paryż, Lyon, Saint Nazaire, Besancon) i w Rosji (Moskwa). W latach 2005-2017 pracowała w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, a od roku 2016 – w Colegium Da Vinci w Poznaniu.

Dokonania: w latach 90., w ramach prac ministerialnej komisji ds. reformy szkolnictwa wyższego ówczesnego MEN, współtworzyła nowy system edukacji dla uczelni wyższych (3+2).  Opublikowała ok 80 publikacji naukowych, w większości artykułów, w dziedzinach glottodydaktyki, lingwistyki stosowanej (do 1989) i nauk o komunikowaniu (od 1990); wypromowała 6 doktorów i 230 magistrów.  Przez 18 lat zarządzała strukturami uczelnianymi, głównie w Poznaniu i Wrocławiu. Kierowała zakładami naukowymi w UAM i DSW,  współkierowała dwoma  instytutami naukowymi UAM. Była też viceprzewodniczącym Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej oraz senatorem (DSW). W latach 1994-1997 pracowała w Paryżu jako vice dyrektor,  w Stacji Naukowej Polskiej Akademii Nauk;  promowała naukę polską we Francji oraz budowała zręby  współpracy pomiędzy uczelniami polskimi i francuskimi. W ramach projektu UE przez 12 lat współpracowała z francuską organizacją ARAPEN na rzecz integracji kulturowej młodzieży europejskiej i jej przygotowania do ochrony środowiska. 

Wiedza i zainteresowania naukowe – obszary: języki i ich funkcjonowanie, komunikowanie  językowe, wielojęzyczność i wielokulturowość, nowe media, komunikacja wizualna,  zmiany zachowań językowych zachodzące pod wpływem cyfryzacji,  przyszłość narzędzi komunikowania, prognozowanie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, kompresja przekazów językowych i multimedialnych, europejska polityka językowa. 

Umiejętności: 1/ edukacja, w tym kształcenie: głównie dorosłych – studentów i doktorantów, w grupach polskich, francuskich i międzynarodowych, w j polskim i francuskim; 2/ komunikowanie i praca z ludźmi, w tym kierowanie zespołami ludzkimi i  zarządzanie, 3/ praca w środowisku dwu- i wielokulturowym (kontekst międzynarodowy). 

Nagrody i odznaczenia: 2 nagrody Rektora UAM za osiągnięcia dydaktyczne (1986, 1991), nagroda naukowa Rektora UAM (1989), Medal Komisji Edukacji Narodowej (1994). 

Zainteresowania i hobby: historia kultury materialnej w Europie (architektura, szczeg. gotyk francuski, secesja, pruskie budownictwo z cegły), ceramika (w tym szczeg. stara porcelana), rozwój pisma (typografia i grafika), wystrój wnętrz (historia mebli, gobeliny), filmy on line, oglądane pod kątem środków gry aktorskiej (jako formy komunikacji niewerbalnej) i efektów (re)konstrukcji cyfrowej starych taśm filmowych.  Ulubiona forma relaksu: rower. 

Magister pedagogiki specjalnej, doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki (praca doktorska napisana pod kierunkiem prof. St. Dylaka poświęcona została edukacji integracyjnej), nauczyciel akademicki z wieloletnim stażem. Ukończyła studia podyplomowe „Psychosomatyka i somatopsychologia” na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. Laureatka nagród naukowych (m.in. Stowarzyszenia Otwartej Rzeczpospolitej w konkursie im. Jana Józefa Lipskiego oraz Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych pod patronatem Ministra Pracy i Polityki Społecznej za pracę magisterską) i fotograficznych (m.in. prestiżowej nagrody Dla Młodego Talentu w kategorii Dokument w Międzynarodowym Konkursie Fotograficznym Nikon Photo Contest International 2004-2005).

Autorka wielu indywidualnych wystaw fotograficznych poruszających problematykę osób niepełnosprawnych intelektualnie. Pomysłodawczyni i współorganizatorka krajowych i międzynarodowych plenerów fotograficznych dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Propagatorka metod wspierających terapię osób o zaburzonym rozwoju, takich jak animaloterapia, arteterapia, bajkoterapia. Zaangażowana w działania społeczne (m.in. autorka fotografii do kalendarza Młodych Amazonek 2009 w ramach ogólnopolskiego projektu Niejedna z jedną).  

Collegium Da Vinci jest otwarte na podejmowanie współpracy w ramach prowadzenia zajęć dydaktycznych. W związku z rozwojem oferty dydaktycznej Uczelnia poszukuje wykładowców z zakresu: Psychologii, Pedagogiki, Coachingu, Marketingu i PR, Zarządzania, Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Mediaworkingu, Social Media, Reklamy, Grafiki, Informatyki, Matematyki.

Jeśli jesteś praktykiem i chciałbyś dzielić się swoją wiedzą ze studentami lub jesteś dydaktykiem z pasją i jesteś zainteresowany podjęciem współpracy, prosimy o przesłanie CV wraz z załącznikami (szablon CV), na adres praca.dydaktyka@cdv.pl