edukacja.jpg

Jak stworzyć efektywny projekt zaangażowania społecznego

DLA KOGO?
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację i dialog społeczny w firmie, organizacji czy instytucji.

  • Specjaliści ds. CSR, PR, Marketingu, HR, komunikacji wewnętrznej.

  • Menedżerowie oraz przedsiębiorcy decydujący o budowie zaangażowania zespołów.

  • Osoby zainteresowane rozszerzeniem wiedzy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • Zdobyć wiedzę o tym jak zarzadzać projektem zaangażowania społecznego w praktyce .
  • Skutecznie identyfikować szanse i zagrożenia płynace z prowadzenia i komunikacji projektu zaangażowania społecznego.       
  • Dowiedzieć się od czego zacząć, aby projekt społeczny okazał się sukcesem.
  • Swobodnie odróżniać i rozumieć pojęcia takie jak projekt społeczny, projekt zaangażowania społecznego, kampania spóleczna, inwestycja społeczna.
  • poznać możliwości płynące z integracji projektów zaangażowania społecznego z profilem działania Twojej firmy, organizacji czy instytucji.
  • Nabyć praktycznych umiejętności budowy projektu zaangażowania społecznego w odniesieniu do własnych organizacji.
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
Nowe terminy szkoleń są w trakcie opracowywania.
CZAS TRWANIA: 14h/2 DNI
CENA: 750 zł brutto

1. ABC projektów społecznych i zaangażowania społecznego

  • Projekty zaangażowania społecznego - od czego zacząć?
  • Fakty i mity na temat projekt ow zaangażowania społecznego.
  • Po co nam projekt zaangażowania społecznego - szanse i zagrożenia.
  • Korzyści płynące z efektywnego zarządzania projektem zaangażowania społecznego.
2. Projekty społeczne w praktyce
  • Analiza uznanych programów zaangażowania społecznego w Polsce i na świecie.
  • Opracowanie planu wdrożenia projektu zaangażowania społecznego.
  • Rola lidera projektu zaangażowania społecznego.
  • Key influencer  - przyjaciel czy wróg?
  • Jak angażować ludzi do projektów społecznych?
  • Najczęstsze błędy i złe praktyki  - krytyczna analiza.
  • Jak mierzyć projekty zaangażowania społecznego.
  • Korzyści płynące z efektywnego zarzadzania projektem zaangażowania społecznego.
3. Komunikacja projektów społecznych
  • Coaching komunikacji projektów społecznych.
  • Komunikacja wielokanałowa  - jak ja okiełzać?
  • Kryzys komunikacyjny  - jak nim zarzadzać?
  • Nowe pokolenia  - nowe sposoby komunikacji projektów zaangażowania społecznego.
  • Monitoring medialny.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY

e-mail: rekrutacja@cdv.pl
tel. 61 27 11 100