edukacja_1.jpg

Jak optymalnie podatkowo wspierać sprzedaż

DLA KOGO?
  • Głowni księgowi
  • Dyrektorzy Finansowi
  • Dyrektorzy Handlowi
  • Pracownicy działów handlowych
  • Pracownicy działów marketingu
  • Pracownicy działów księgowych 
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • poznać skutki podatkowe róznych działań wspierających sprzedaż
  • przygotować efektywne podatkowo regulaminy akcji promocyjnych
  • zawierać bezpiecznie podatkowo umowy z agencjami marketingowymi
  • odróżnić wydatki na reklamę od wydatków na reprezentację, a tym samym zwiększyć zakres wydatków uznawanych za koszty uzyskania przychodu
  • odróżnić sponsoring od darowizny 
  • zrozumieć i pogodzić interesy działu marketingu i księgowości

 

 

MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 19.12.2016r.
  • 26.01.2017r.
  • 23.02.2017r.
  • 27.03.2017r.
CZAS TRWANIA: 8h/1  DZIEŃ
CENA: 540 zł brutto

1. Akcje promocyjne ( sprzedaż premiowa a sprzedaż promocyjna, konkursy dla klientów, konkursy dla handlowców i   pracowników, loterie, premie pieniężne programy lojalnościowe) skutki na gruncie PIT, CIT, VAT.
2. Obowiązki dokumentacyjne (PIT 8C, PIT 8AR).
3. Umowy z agencjami marketingowymi.
4. Targi i konferencje.
5. Reklama.
6. Reprezentacja(imprezy, szkolenia, spotkania, wyjazdy, prezenty, gadżety firmowe).
7. Sponsoring.
8. Działania CSR.
WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749