grafika.png

Grafika
Studia I stopnia, stacjonarne i niestacjonarne

DLA KOGO SĄ STUDIA NA KIERUNKU GRAFIKA ?

Dla osób z predyspozycjami artystycznymi, które lubią rysować lub projektować – zarówno w sposób tradycyjny, jak i komputerowo.

DLACZEGO WARTO STUDIOWAĆ GRAFIKĘ WŁAŚNIE W COLLEGIUM DA VINCI?

Grafika w CDV w umiejętny sposób łączy posługiwanie się nowoczesnymi programami graficznymi podczas projektowania z tradycyjnymi kompetencjami plastycznymi (malarstwo, rysunek, rzeźba) oraz artystycznym spojrzeniem na świat.

JAKĄ SPECJALIZACJĘ POWINIENEŚ WYBRAĆ:

Animacja i grafika interaktywna
Film animowany / publikacje multimedialne / animacja graficzna / fotografia dokumentalna / animacja w reklamie i sztuce

Grafika wydawniczo - reklamowa
Projektowanie graficzne w  reklamie / identyfikacja wizualna / komunikacja wizualna / fotografia reklamowa / grafika wydawnicza

Zobacz, jak wyglądają warsztaty z produkcji dżwięku w CDV!

CIEKAWA W CDV

marta"Jestem osobą kreatywną, pełną pomysłów i energii. Niestety pierwsze studia na innej uczelni były nudne i nie potrafiłam znaleźć pomysłu na przyszłość po nich. Grafikę poleciła mi przyjaciółka, opowiedziała mi o przyjemnej atmosferze oraz możliwościach, jakie ta uczelnia daje. Spróbowałam, jestem tutaj i bardzo się cieszę".

Marta Nowak

studentka grafiki

CalypsenCosplay

Przeczytaj cały wywiad z Martą.

 

JAK ZORGANIZOWANA JEST NAUKA I KTO BĘDZIE CIĘ UCZYŁ?
  • 80% zajęć ma charakter czysto praktyczny.
  • Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów, ćwiczeń, praktyk i plenerów.
  • W ramach projektów odpowiadasz na realne potrzeby firm i instytucji, z którymi na co dzień współpracuje nasza uczelnia – nie projektujesz tylko „do szuflady”.
  • Masz do dyspozycji pracownie rysunku i rzeźby oraz laboratoria komputerowe z najnowszym oprogramowaniem graficznym.
  • Będą Cię uczyć uznani artyści, dydaktycy z bogatym dorobkiem artystycznym (m.in. wykładowcy Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i praktycy z branży kreatywnej).
  • W ramach tzw. pracowni wizytujących będziesz mógł wziąć udział w zajęciach prowadzonych przez znanych artystów, designerów, grafików i wykładowców niezwiązanych na co dzień z naszą uczelnią.
  • Jako student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet najnowszego oprogramowania Microsoft Office.
  • Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami dostępnymi w Collegium Da Vinci, m.in. informatyką, mediaworkingiem, doradztwem i coachingiem, edukacją prorozwojową.
Zobacz Show Real z pracami studentów przygotowanymi w pracowni animacji graficznej pod okiem dr hab. Wojciecha A. Hoffmanna.


Dołącz do nas na FB i bądż na bieżąco z organizowanymi wydarzeniami
www.facebook.com/grafikacdv 

MIEJSCA PRACY

Będąc absolwentem kierunku grafika, możesz podjąć pracę w:

  • agencjach interaktywnych i wydawniczych,
  • studiach projektowych,
  • instytucjach i ośrodkach kultury (muzea, teatry, galerie sztuki),
  • agencjach artystycznych,
  • działach graficznych przedsiębiorstw i urzędów,
  • firmach IT oraz firmach zajmujących się projektowaniem gier komputerowych,
  • działach marketingu (jako ilustrator, grafik, czy brand manager).

zapisz się

Po ukończeniu grafiki w CDV będziesz mógł znaleźć zatrudnienie, jako:

  • Grafik kreatywny
  • Specjalista ds. komunikacji wizualnej
  • Designer 3D
  • Specjalista ds. DTP
  • Art director
  • Web designer
  • Specjalista ds. animacji
  • Ilustrator
  • Projektant gier komputerowych
 

Przeciętne zarobki brutto projektanta graficznego wynoszą 6000 zł, natomiast Senior Art Directora 11000 zł!
Źródło: businessinsider.com , raport Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

PARTNERZY KIERUNKU
B2 net
3R studio
Natalii - dukarnia etykiet
Studio 68
WTK
vmg
arsenał
Morski Studio
European Media Group
Sousou Studio
MARTA NOWAK - studentka grafiki, CalypsenCosplay

nowakCo Cię ciekawi i pasjonuje?

Moja pasja, a także po części praca to cosplay, czyli własnoręczne tworzenie kostiumów z komiksów, filmów czy gier. Projektuję, szyję, buduję zbroje i bronie. Później występuję w takim stroju na rożnych wydarzeniach, na które jestem zapraszana. Mam okazję dzielenia się swoim doświadczeniem z innymi twórcami. Na zagranicznych konwentach jako członek jury oceniam uczestników konkursów. Współpracuję również z wydawcami gier, tworząc kostiumy w ramach promocji danego tytułu.

Dlaczego wybrałaś grafikę w Collegium Da Vinci?

Jestem osobą kreatywną, pełną pomysłów i energii. Niestety pierwsze studia na innej uczelni były nudne i nie potrafiłam znaleźć pomysłu na przyszłość po nich. Grafikę poleciła mi przyjaciółka, opowiedziała mi o przyjemnej atmosferze oraz możliwościach, jakie ta uczelnia daje. Spróbowałam, jestem tutaj i bardzo się cieszę.

W jaki sposób studia w CDV pomagają Ci realizować Twoje pasje i cele życiowe?

Programów graficznych używałam wcześniej, natomiast już po miesiącu na uczelni poznałam więcej możliwości ich wykorzystania, które od razu starałam się zastosować. Zaprojektowałam swoje wizytówki, tworzę różne grafiki w Photoshopie, które później używam w swoich social mediach. W Adobe Illustratorze tworzę projekty broni lub wykroje, które później drukuję jako szablony w skali 1:1. To bardzo pomaga mi w wykonaniu kostiumów i rekwizytów.

Czym chciałabyś się zajmować w przyszłości?

Interesuje mnie druk 3D i wiem, że na grafice w CDV nauczę się projektować różne przedmioty przestrzenne. Nie wiem, co przyniesie przyszłość, ale chciałabym otworzyć własny warsztat, być może dołączyć do innego zespołu twórców, takich jak Alliance Studio czy Weta Workshop (Weta projektowali stroje np. do „Władcy Pierścieni”).

Co Cię kręci poza grafiką i cosplayem?

Podróże i nowe jedzenie. Dzięki swojej pasji jestem zapraszana na wydarzenia w całej Europie i mogę poznawać nowych ludzi, ich kulturę i upodobania kulinarne.

Co najbardziej lubisz na naszej uczelni?

Przyjazną atmosferę, praktyczność zajęć, zdrowe jedzenie w bufecie.

Przemysław Matejko - wykładowca na kierunku grafika

matejkoCo jest dla Ciebie najważniejsze w nauczaniu? Czego najbardziej chciałbyś ich nauczyć, co zaszczepić, co przekazać, czym się podzielić? 

Najważniejsi w nauczaniu są uczniowie, można się od nich wiele nauczyć.

Staram się pracować na zasadzie partnerskiej żeby nie działało to tylko w jedna stronę. To niszczy kreatywność. Młodych ludzi należy nie uczyć tylko inspirować, pobudzać do działania, czasem trzeba dać wolną rękę żeby się odblokowali. Zresztą proces uczenia można wykonać tylko na samym sobie a nie na kimś. Bez chęci i współpracy nic nie jesteśmy w stanie zrobić co najwyżej zniechęcić. Dlatego trzeba mieć dystans do siebie i tego co się robi, nie traktować tego jak by się na tym świat kończył, ktoś może nie mieć do tego aż takiego serca i nie możemy tego brać personalnie. Dla mnie istotne jest aby młody człowiek był świadom samego siebie i tego jak powinien się rozwijać do czego dążyć i jakich środków użyć. Aby był elastyczny. W dzisiejszym świecie, nie wiemy co będziemy robić za kilka lat. Myślę że jest to bardzo ważne, aby robić to zawsze w jakimś kontekście a nie skupiać się na samym narzędziu bo nie ono jest tutaj najważniejsze. Najistotniejsza jest sama umiejętność uczenia się, dostrzegania analogii i wykorzystywania doświadczeń z wielu dziedzin. Samo dzielenie się wiedzą i jako takim doświadczeniem jest budujące bo jaki sens ma wiedza której nie przekazuje się dalej.

Co Ciebie w życiu i sztuce oraz w pracy ciekawi? Co cię kręci?

Zacytuję Stanisława Lema - „ Interesuje mnie to co będzie za sto miliardów lat a to co będzie za miliard lat to już mniej „ ;)

Dziedzina którą się zajmuje (Grafika 3D) jest niezwykle szeroka i interdyscyplinarna. Trzeba być otwartym i często poznawać bardzo rożne dziedziny nauki i sztuki. 

Jak spędzasz wolny czas?

Z rodziną i przyjaciółmi!

Na czym polega Twoje zainteresowanie fizyką teoretyczną, filozofią i religioznawstwem?

To fascynacja światem (światem...wszechświatem w skali mikro i makro) i ludźmi którzy się tym zajmują, ich różnorodnym tokiem myślenia, otwartością, wieczną ciekawością świata która jest niezwykle istotna. Nie jestem matematykiem żeby zadowalająco zgłębiać np. astronomie czy mechanikę kwantową ale niemniej jest to fascynujące jak działa otaczający nas świat. Niezwykli są ludzie którzy te teorie tworzą ich dociekliwość i niezwykła wyobraźnia i swoboda myślenia. To wszystko uczy pokory która jest bardzo ważnym elementem zwłaszcza u pedagoga – pokora wobec wiedzy. Spojrzenie od czasu do czasu przez teleskop (o ile jest czas żeby go skręcić;) ) w gwiazdy i na księżyc pokazuje jacy jesteśmy mali.

Z czego czerpiesz inspirację?

Z google.com…. to oczywiście żart.

Inspirację można czerpać zewsząd, otoczenie, ludzie, własna fantazja, obrazy, muzyka... nie mam konkretnego źródła inspiracji chyba najlepiej poszukać w sobie. Jesteśmy tak zalewani wszelkimi treściami że ważniejsze jest aby to umieć filtrować i zachować siebie bo może się okazać ze zaczynamy mówić czyimiś słowami lub powielamy pewne obrazy a co gorsza zachowania. 

Co jest Twoim sensem życia, co sprawia, że chce Ci się rano wstać z łóżka?

Mój ukochany synek Stasiu który przychodzi o 7 rano i mówi tatusiu zrób mi kakao :)

Do czego dążysz, o czym marzysz?

Marzę o stworzeniu miejsca w którym można pracować i tworzyć niezależnie od rynku komercyjnego, aby się nie ograniczać, miejsce które było by otwarte dla młodych ludzi w którym mogli by się rozwijać.

*Poniższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.


Studia stacjonarne


Semestr Igodziny
Moduł ogólny I 20
Moduł wychowanie fizyczne I 20
Psychofizjologia widzenia 25
Warsztaty artystyczne malarstwo i rysunek I 100
Warsztaty artystyczne rzeźba i struktury wizualne I 50
Warsztaty graficzne I 100
Podstawy kompozycji i infografiki I 100
Semestr IIgodziny
Moduł wychowanie fizyczne II 20
Moduł językowy I 40
Moduł technologiczny I 15
Warsztaty artystyczne malarstwo i rysunek II 100
Warsztaty artystyczne rzeźba i struktury wizualne II 100
Warsztaty graficzne II 50
Podstawy kompozycji i infografiki II 50
Semestr IIIgodziny
Moduł językowy II 40
Moduł technologiczny II 15
Warsztaty fotograficzne I 50
Historia sztuki 50
Filozofia i estetyka 50
Narzędzia projektowania graficznego I 50
Moduł specjalizacyjny 50
Moduł specjalizacyjny 50
Semestr IVgodziny
Moduł językowy III 40
Moduł do wyboru I (lato) 50
Warsztaty fotograficzne II 50
Historia grafiki i designu 50
Narzędzia projektowania graficznego II 50
Moduł specjalizacyjny 50
Moduł specjalizacyjny 50
Semestr Vgodziny
Moduł specjalizacyjny 50
Moduł specjalizacyjny 50
Moduł do wyboru II (zima) 50
Semiotyka i socjologia reklamy 50
Podstawy ekonomii i wiedza prawna w działalności artystycznej 50
Pracownia wizytująca 50
Seminarium dyplomowe I 10
Semestr VIgodziny
Moduł specjalizacyjny 50
Moduł specjalizacyjny 50
Moduł do wyboru III (lato) 50
Praktyki zawodowe 360
Seminarium dyplomowe II 10
Grafika wydawniczo-reklamowagodziny
Plakat, ilustracja wydawnicza i identyfikacja wizualna I 50
Typografia i liternictwo I 50
Plakat, ilustracja wydawnicza i identyfikacja wizualna II 50
Typografia i liternictwo II 50
Plakat, ilustracja wydawnicza i identyfikacja wizualna III 50
Typografia i liternictwo III 50
Plakat, ilustracja wydawnicza i identyfikacja wizualna IV 50
Typografia i liternictwo IV 50
Pracownia wizytująca 50
Animacja i grafika interaktywnagodziny
Film animowany i animacja graficzna I 50
Publikacje multimedialne i animacja interaktywna I 50
Film animowany i animacja graficzna II 50
Publikacje multimedialne i animacja interaktywna II 50
Film animowany i animacja graficzna III 50
Publikacje multimedialne i animacja interaktywna III 50
Film animowany i animacja graficzna IV 50
Publikacje multimedialne i animacja interaktywna IV 50
Pracownia wizytująca  50

Studia niestacjonarne


Semestr Igodziny
Moduł ogólny I 20
Psychofizjologia widzenia 23
Warsztaty artystyczne malarstwo i rysunek I 60
Warsztaty artystyczne rzeźba i struktury wizualne I 30
Warsztaty graficzne I 60
Podstawy kompozycji i infografiki I 60
Semestr IIgodziny
Moduł wychowanie fizyczne 10
Moduł językowy I 30
Moduł technologiczny I 15
Warsztaty artystyczne malarstwo i rysunek II 60
Warsztaty artystyczne rzeźba i struktury wizualne II 60
Warsztaty graficzne II 30
Podstawy kompozycji i infografiki II 30
Semestr IIIgodziny
Moduł językowy II 30
Moduł technologiczny II 15
Warsztaty fotograficzne I 30
Historia sztuki 30
Filozofia i estetyka 30
Narzędzia projektowania graficznego I 30
Moduł specjalizacyjny 30
Moduł specjalizacyjny 30
Semestr IVgodziny
Moduł językowy III 30
Moduł do wyboru I (lato) 30
Warsztaty fotograficzne II 30
Historia grafiki i designu 30
Narzędzia projektowania graficznego II 30
Moduł specjalizacyjny 30
Moduł specjalizacyjny 30
Semestr Vgodziny
Moduł specjalizacyjny 30
Moduł specjalizacyjny 30
Moduł do wyboru II (zima) 30
Semiotyka i socjologia reklamy 30
Podstawy ekonomii i wiedza prawna w działalności artystycznej 30
Pracownia wizytująca 30
Seminarium dyplomowe I 10
Semestr VIgodziny
Moduł specjalizacyjny 30
Moduł specjalizacyjny 30
Moduł do wyboru III (lato) 30
Praktyki zawodowe 360
Seminarium dyplomowe II 10
Grafika wydawniczo-reklamowagodziny
Plakat, ilustracja wydawnicza i identyfikacja wizualna I 30
Typografia i liternictwo I 30
Plakat, ilustracja wydawnicza i identyfikacja wizualna II 30
Typografia i liternictwo II 30
Plakat, ilustracja wydawnicza i identyfikacja wizualna III 30
Typografia i liternictwo III 30
Plakat, ilustracja wydawnicza i identyfikacja wizualna IV 30
Typografia i liternictwo IV 30
Pracownia wizytująca 30
Animacja i grafika interaktywnagodziny
Film animowany i animacja graficzna I 30
Publikacje multimedialne i animacja interaktywna I 30
Film animowany i animacja graficzna II 30
Publikacje multimedialne i animacja interaktywna II 30
Film animowany i animacja graficzna III 30
Publikacje multimedialne i animacja interaktywna III 30
Film animowany i animacja graficzna IV 30
Publikacje multimedialne i animacja interaktywna IV 30
Pracownia wizytująca 30
 

Prof. dr hab. Mirosław Adamczyk
Pełnomocnik rektora ds. grafiki

„Dynamiczny rozwój cywilizacyjny, a wraz z nim nieustanny potok informacji stwarza nieograniczone zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie komunikacji wizualnej. Umiejętność formułowania i artykułowania treści komunikatu oraz tworzenia przejrzystej i uporządkowanej multimedialnej struktury informacji wizualnej w różnych obszarach ludzkiej działalności – to wizytówka naszych absolwentów”.

Bartosz Choryan
Absolwent grafiki, ilustrator 

„Swoją przyszłość wiążę z zawodem grafika kreatywnego. Dlatego też bardzo cenię sobie zajęcia w różnych pracowniach, tym bardziej że zawsze możemy liczyć na wsparcie naszych wykładowców w procesie projektowania i wskazanie nam nowych rozwiązań. Wszechstronne przygotowanie otwiera przed nami szerokie perspektywy na rynku pracy”.

Dr Wojciech Janicki
Wykładowca CDV, pracownia identyfikacji wizualnej

„Studenci grafiki mają szansę obcowania z kulturą wizualną poznając istotę różnych dziedzin sztuki, by następnie rozwijać myślenie projektowe w zaawansowanych realizacjach grafiki użytkowej. Podstawowy zakres umiejętności zdobytych podczas studiów na kierunku grafika to opanowanie warsztatu pracy, poczynając od tradycji akademickiej (rysunek, malarstwo, rzeźba) aż po profesjonalne oprogramowanie komputerowe (pakiet Adobe). Zdobyte doświadczenie pozwala na kształtowanie autorskich rozwiązań i przygotowanie do samodzielnej pracy.”

Zuzanna Głownia
studentka II roku Grafiki

„Grafika to wspaniały kierunek na CDV nie tylko ze względu na zajęcia, które pozwalają rozwijać umiejętności ale ze względu na to jak wiele jako człowiek się na nich nauczyłam. Wykładowcy są tu naprawdę wyjątkowi, najlepsi z najlepszych, niektórzy z nich stali się bardzo ważnymi postaciami w moim życiu, moimi autorytetami. Chciałabym kiedyś być tak odważna jak prof. Gustowska czy tak utalentowana jak prof. Skupniewicz, mieć choć połowę umiejętności mgr. Markowskiego czy wiedzy prof. Kuraka, być tak pomocna jak prof. Nowicki czy mgr Matejko.”

Prof. dr hab. Izabella Gustowska
Jedna z najwybitniejszych polskich artystek, wykładowca grafiki w CDV

„W pracy z naszymi studentami stawiam na dialog i partnerskie relacje. Taka postawa w sposób wyjątkowy sprzyja twórczej pracy. Staram się pomagać, dzielić doświadczeniem oraz inspirować studentów do podejmowania własnej artystycznej drogi, pełnej wyzwań i odważnych projektów. Wspólnie organizujemy wystawy i rozmawiamy o pracach. Moja misja to dobre przygotowanie studentów do życia w ciągle zmieniającym się obszarze sztuki i nowych technologii”.

Adrianna Matuszczak
studentka I roku Grafik

Studia na kierunku grafika w CDV są dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Zajęcia odbywają się z praktykami, którzy pracują w branży, w której nauczają danego przedmiotu, co jest dla nas studentów bardzo ważne, ponieważ, znają wszystkie nowości i trendy w danej dziedzinie. Zajęcia odbywają się w bardzo przyjemnej atmosferze, która sprawia, że aż chce się przychodzić na zajęcia. W każdej chwili wykładowca oferuje pomoc zarówno osobistą jak i mailową. Uczelnia organizuje szereg spotkań, kursów czy wykładów, dzięki którym możemy rozwijać swoje umiejętności. Studiowanie grafiki w CDV  umożliwia zdobycie cennego doświadczenia, by po zakończeniu studiów znaleźć dobrze płatną pracę. W ramach Naukowego Koła Grafików, pogłębiamy nasze pasje związane z grafiką, poznajemy tajniki fotografii, animacji czy organizowania wystaw.

REKRUTACJA NA KIERUNEK GRAFIKA W TRYBIE STACJONARNYM I NIESTACJONARNYM ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE DWUETAPOWO:
    • Etap I – termin składania dokumentów: 19.07.2017 roku – 01.09.2017 roku;
    • Etap II – rozmowa kwalifikacyjna z autoprezentacją swojego portfolio w terminach 12 i 13 i 14.09.2017 od godziny 9.00 do 17.00

      Do II etapu rekrutacji przyjęte zostaną osoby, które do 07.07.2017 roku zarejestrują się na stronie www.cdv.pl wypełniając internetowy formularz rekrutacyjny oraz dostarczą do Biura Rekrutacji CDV dokumenty zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 3.

    • Etpa III Ogłoszenie wyników 15.09.2017 o godzinie 16.00

Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać swoje portfolio. Wymagana zawartość teczki to: rysunek, malarstwo, projekty graficzne, od 7 do 10 prac w preferowanym formacie: B2 (70/50cm). Prace nie mogą przekraczać formatu B1 (100x70cm). Rozmowa kwalifikacyjna ma na celu poznanie motywacji i inspiracji kandydata oraz polega na autoprezentacji prac rysunkowych, malarskich i graficznych. Przy ocenie II etapu rekrutacji będą brane pod uwagę następujące kryteria: artystyczny poziom przedstawionych prac, kreatywność oraz wiedza ogólna. Dopuszczenie do egzaminu odbędzie się na podstawie okazania dowodu osobistego oraz pisemnego oświadczenia, że przedstawione prace są wyłącznego autorstwa kandydata i nie naruszają praw osób trzecich.

Kandydaci, którzy nie będą mieli ze sobą portfolio nie będą mogli podejść do rozmowy kwalifikacyjnej.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość wybrania mniejszej liczby osób w przypadku, gdy poziom prac będzie niezadowalający oraz do przeprowadzenia dodatkowej tury rekrutacji.

Zobacz filmik, w którym Zuza studentka Grafiki wyjaśnia na czym polega rozmowa kwalifikacyjna.

zapisz się

REKRUTACJA KROK PO KROKU

KROK 1

Przygotuj potrzebne dokumenty:

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne
  • zdjęcie w wersji cyfrowej

KROK 2

Wypełnij formularz rekrutacyjny. Po wypełnieniu formularza, w KROKU 2, otrzymasz dostęp do wszystkich wymaganych dokumentów.

KROK 3

Dostarcz komplet dokumentów do CENTRUM ORGANIZACJI DYDAKTYKI pokój R039, parter Rotunda:

A) osobiście

Wówczas wszystkie formularze i umowa o kształceniu zostaną wydrukowane przez pracownika biura.

Pamiętaj zabierz ze sobą:  

  • dowód osobisty
  • kserokopię świadectwa dojrzałości oraz oryginał lub oryginalny odpis świadectwa dojrzałości do wglądu
  • kserokopię dowodu wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 17175010190000000013034303)

B) przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem biuro rekrutacji)

UWAGA! Decyduje data wpłynięcia dokumentów. Pamiętaj aby podpisać dokumenty!


Sprawdź, czy skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopia dowodu osobistego
  • kserokopia świadectwa dojrzałości (UWAGA! oryginał lub oryginalny odpis wydawany przez szkołę średnią musisz dostarczyć do wglądu lub przesłać pocztą. Oryginały dokumentów są zwracane przez biuro rekrutacji.)
  • podpisane podanie do Rektora – do pobrania w formularzu rekrutacyjnym
  • podpisaną ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów) - do pobrania w formularzu rekrutacyjnym
  • kserokopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 17175010190000000013034303)
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie wraz z załącznikami podpisane na każdej stronie - do pobrania w formularzu rekrutacyjnym

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ LUB NAPISZ!

tel.: 61 27 11 100/101/102
rekrutacja@cdv.pl

Ceny studiów obowiązujące w roku akademickim 2017/2018
KierunekForma studiówCzas trwania w latachTrybCzesne płatne za rok z góryCzesne płatne za semestrCzesne płatne w 12 ratach
GRAFIKA Studia I stopnia 3 Stacjonarny/
Niestacjonarny
7500 3750 625
Zapisując się wcześniej oszczędzasz!

do 31 lipca wpisowe 300 zł 0 zł

1- 31 sierpnia wpisowe 300 zł  100 zł

1- 30 września wpisowe 300 zł   150 zł

zapisz się

Za co płacisz:
  • artystyczne i techniczne przygotowanie do pracy jako grafik
  • rozwój zdolności manualnych i percepcji z wykorzystaniem tradycyjnych technik plastycznych
  • zajęcia prowadzone przez uznanych artystów, profesorów oraz cenionych profesjonalistów
  • udział oraz wsparcie Uczelni w organizacji i promocji wystaw indywidualnych i zbiorowych
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy
  • nowoczesne oprogramowanie graficzne w pracowniach komputerowych

 

 grafika o stypendiach