01_podyplomowe_1.png

Fashion Marketing Manager

Dlaczego warto? 

Fashion Marketing Manager to propozycja międzyobszarowych, praktycznych studiów podyplomowych, integrujących obszar e-marketingu, nowych mediów, technologii cyfrowych, a także obejmujących analizy i prognozowania trendów w dynamicznie rozwijającej się branży modowej. 
To unikatowa oferta edukacyjna skierowana do osób zainteresowanych rozwijaniem swojej marki modowej oraz kompetencji w obszarach zarówno marketingu jak i e-commerce. To jedyny kierunek w Polsce łączący nowoczesne podejście do komunikacji w branży Fashion z praktyczną wiedzą z zakresu nowych technologii. Przy tworzeniu programu studiów pracowali najlepsi w Polsce, doświadczeni eksperci, co pozwoliło stworzyć propozycję idealnie odpowiadającą potrzebom rozwijającej się w dynamicznym tempie branży. 


Katarzyna Sekścińska,
Fashion Manager, Stylista i Dyrektor kreatywny
Wiedza i umiejętności
Celem studiów jest zdobycie przez słuchaczy kompetencji merytorycznych oraz praktycznych z zakresu:  
  • nowych sposobów funkcjonowania, zarządzania i budowania pozycji marki modowej na rynku polskim oraz zagranicznym,
  • funkcjonowania nowych mediów, obsługi narzędzi analitycznych i platform e-commerce, a także technologii cyfrowych oraz ich efektywnego zastosowania w fashion marketingu.
Absolwenci kierunku będą  potrafili wykorzystywać dostępne technologie, media, narzędzia komunikacyjne, platformy, social media, aplikacje do skutecznej promocji marki modowej oraz działań handlowych na rynku tradycyjnym i w sektorze e-commerce. 

 

 

zapisz się

Dla kogo?

Studia Fashion Marketing Manager  skierowane są do:

  • absolwentów studiów licencjackich i magisterskich kierunków humanistycznych i społecznych, którzy chcą podjąć pracę w agencjach modowych, agencjach interaktywnych i PR oraz portalach modowych,
  • blogerów, vlogerów i dziennikarzy modowych, menadżerów, visual merchandiserów z branży retail,
  • praktyków, na co dzień działających w branży modowej lub public relations, które chcą poszerzyć swoje kompetencje, a także zdobyć aktualną wiedzę z tego obszaru,
  • osób, które pragną założyć, a następnie skutecznie zarządzać sklepem internetowym.
Perspektywy zawodowe
  • Fashion Promoter/Trendwatcher
  • Fashion Marketing Manager
  • Content Manager
  • Event Manager
  • Social media Manager
  • Specjalista ds. PR i brandingu
  • Creative Director w agencjach brandingowych i marketingowych ukierunkowanych na branżę fashion
Partnerzy kierunku
Allani
quiosque.pl
solar
Verseo
Yes
Program

MODUŁ I – Fashion communication, journalism and PR  (66 godz.)

  • Fashion PR
  • Branding w branży fashion
  • Storytelling i storyselling
  • Organizacja i promocja wydarzeń modowych (event management)
  • Produkcja i realizacja sesji wizerunkowych
  • Social media & Content marketing

MODUŁ II – Digital technology & marketing research (42 godz.)

  • Big data w branży fashion
  • Innowacje technologiczne (video i fotografia 360, media mobilne, VR, rzeczywistość rozszerzona, druk 3D)
  • Badania marketingowe (Marketing Research and the Fashion Consumer)
  • e-Marketing (narzędzia analityczne, SEM i SEO)

 MODUŁ III -E-commerce  (36h)

  • Komunikacja sprzedażowa
  • Platformy i oprogramowanie e-commerce
  • Rozwiązania e-commerce dla Retailu
  • Prawo nowych technologii

MODUŁ IV – Fashion trends (36 godz.)

  • Trendsetting, coolhunting i trendwatching
  • Podstawy design thinking
  • Human Centered Design
  • Product design
Organizacja nauki

Studia podyplomowe trwa 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 9-10 zjazdów i trwają od piątku (od godz. 16.00) do niedzieli (do godz. 16.00). Spotkania odbywają się średnio raz w miesiącu w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.

Czas trwania: 2 semestry, 180 godzin

Warunki zaliczenia

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest przedstawienie projektu zespołowego lub indywidualnego


zapisz się

Zięty

dr Anna Zięty   

Kierownik  merytoryczny kierunku 

Doktor nauk społecznych, pedagog i medioznawca, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Nauczyciel akademicki, certyfikowany tutor, trener, a także metodyk szkoleń technologicznych.

Współautorka projektów badawczych, organizatorka seminariów, konferencji naukowych, eventów kulturalnych oraz edukacyjnych. Sekretarz czasopisma naukowego Forum Oświatowe, członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Polskiego Towarzystwa Technologii i Mediów Edukacyjnych. Były Kierownik Zakładu Edukacyjnych Zastosowań Mediów DSW. Specjalizuje się w problematyce edukacji medialnej, psychologii mediów, social media, e-PR, a marketingu internetowego. 

 

Kuźmicz

dr Krzysztof Kuźmicz  

Doktor nauk społecznych, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Nauczyciel akademicki, certyfikowany tutor, trener, medioznawca, dziennikarz radiowy, animator kultury, członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Polskiego Towarzystwa Technologii i Mediów Edukacyjnych. Jego zainteresowania badawcze obejmują psychologię i pedagogikę mediów, media i komunikację społeczną, kulturę popularną, nowe media, reklamę i marketing, PR i kreowanie wizerunku, organizację i zarządzanie mediami, media interaktywne i społecznościowe.

Sekścińska

mgr Katarzyna Sekścińska    

Absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej (PR i Corporate Identity), Uniwersytetu Wrocławskiego (Public Relations) Wyższej Szkoły Handlowej (Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami coachingu).

Od ponad 10 lat związana z branżą Fashion jako manager, VM, stylista i dyrektor kreatywny. Pracowała dla marek takich jak: Tommy Hilfiger, Pepe Jeans London, Footlocker, Universal Music Polska czy Mystyle BOX. Jako event manager współpracowała m.in. Stowarzyszeniem ulicy Świdnickiej, a jako wykładowca akademicki m.in. z Dolnośląską Szkołą Wyższą. Jej portfolio uzupełnia realizacja projektów i autorskich szkoleń m.in. dla firmy Attestor, Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, Concept Storu Fu- Ku i agencji kreatywnych. Współpracując z zespołem najlepszych grafików, fotografów, reżyserów i wizażystów, współtworzy profesjonalne sesje zdjęciowe, lookbooki, brand booki, teledyski oraz eventy. 

Parys

mgr Linda Parys    

Fotograf i stylistka, właścicielka i współzałożycielka Fu-Ku Concept Store & Studio Fotograficzne we Wrocławiu- pierwszego we Wrocławiu miejsca zrzeszającego polskie marki modowe.

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu na kierunku Fotografia i Multimedia oraz Sztuka Mediów, Międzynarodowego Forum Fotografii Kwadrat, Akademii Wizażu i Stylizacji we Wrocławiu oraz Filologii Francuskiej na Uniwersytecie Wrocławskim.

Zajmuje się fotografią inscenizowaną oraz modową, współtworząc m.in kampanie polskich projektantów.

Wystawy indywidualne oraz zbiorowe, m.in. w BWA Awangarda we Wrocławiu, Muzeum Miejskie we Wrocławiu, BWA Jelenia Góra, Muzeum Fotografii w Goerlitz, Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku, Forum Fotografii w Łodzi. Publikacje m.in. w FORMAT - Pismo Artystyczne, Dyskurs- Pismo Naukowo- Artystyczne.

Sikowrski

Szymon Sikorski     

Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Dyrektor ds. Komunikacji społecznej Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, w zarządzie członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia. Członek Rady Etyki Public Relations.  Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl), promującej rewolucje jaka dokonuje się dzięki nowym mediom. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Ekspert i trener w programie Markowa Gmina. Trener w projekcie "Strategicznie dla rozwoju" Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, sektora publicznego, gmin i samorządów. W 2012 roku nagrodzony Złotym Spinaczem za projekt w kategorii Public Affairs & Lobbying. Wraz z zespołem laureat 5 Złotych Spinaczy. W 2014 roku nagrodzony wraz z zespołem za projekt w kategorii Community Relations w międzynarodowej nagrodzie Ragan's PR Daily Awards.  Nominowany do SABRE Awards EMEA. Finalista Protonów 2014.

Sylwia Zdrowak

Sylwia Zdrowak

Absolwentka Ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Socjologii na AGH. Od 6 lat związana z branżą marketingu online, w szczególności z performance marketingiem. 

Doświadczenie w digital marketingu zdobywała pracując po stronie agencji, prowadząc kampanie SEM dla klientów polskich i zagranicznych. Obecnie Digital Marketing Manager w Allani będącym częścią grupy WP. W Allani koordynuje oraz optymalizuje działania w obszarze kampanii e-marketingowych (AdWords, Facebook, rozwiązania display performance marketing, mobile marketing).

Zajmuje się także analityką webową w kontekście optymalizacji działań marketingowych/ konwersji oraz samego serwisu. Prywatnie miłośniczka podróży, festiwali muzycznych i oddany fan serialu "Przyjaciele".

Kopka

Kamil Kopka

Client Relationship Director w Domodi.pl (Allani), były kierownik działu sprzedaży on-line w Burdzie, były szef działu sprzedaży w internetowym serwisie o modzie Lamode.info.

Swoje doświadczenie zdobywał również jako pracownik biura reklamy TVN Media.

    

Warunki rekrutacji

Nabór na studia podyplomowe rozpocznie się 18 kwietnia 2017 roku i będzie trwał do momentu wyczerpania limitu miejsc. Przyjęcie kandydatów na studia następuje na podstawie kolejności zgłoszeń.

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA!

Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy wypełnić internetowy formularz rekrutacyjny oraz  złożyć następujące dokumenty:

  • podanie do JM Rektora CDV (wydrukowane z formularza rekrutacyjnego),
  • ankietę osobową (wydrukowaną z formularza rekrutacyjnego),
  • dwie podpisane kserokopie umowy (wydrukowane z formularza rekrutacyjnego),
  • dyplom ukończenia uczelni wyższej,
  • jedno zdjęcie,
  • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej 300 zł.
Sposób składania dokumentów

Komplet dokumentów należy złożyć w Biurze Rekrutacji, ul. gen. T. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań (parter, pokój 034) najpóźniej w terminie 14 dni od momentu wypełnienia formularza rekrutacyjnego – osobiście, przez osoby trzecie lub wysłać pocztą.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń.

 

zapisz się

Opłata za studia składa się z jednokrotnej, bezzwrotnej opłaty rekrutacyjnej oraz czesnego. Czesne za studia można wpłacać jednorazowo oraz w 2 lub 10 ratach.

Opłaty rekrutacyjne:

  • do 31.07.2017 - 0 zł.
  • do 31.08.2017 - 100 zł.
  • do 20.10.2017 - 150 zł.

Absolwenci CDV:

  • zostają zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej,
  • otrzymują zniżkę w czesnym (wielkość pierwszej z dziesięciu rat).

Opłatę rekrutacyjną należy wnosić na konto:
Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
91 1750 1019 0000 0000 1284 1493
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

Wpłaty czesnego każdy słuchacz będzie dokonywał na indywidualne subkonto.
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informację dotyczącą pierwszego zjazdu oraz indywidualnego numeru subkonta do wpłat czesnego.

Opłaty za studia w roku akademickim 2017/2018
Nazwa kierunku1 rata2 raty10 rat
Fashion Marketing Manager 5 400  zł 2 700  zł 540  zł

 


zapisz się

Biuro Rekrutacji

Parter, pokój R034
tel.: 61 27 11 100/101/102
fax: 61 27 11 199
rekrutacja@cdv.pl

poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00
sobota 9:00 - 14:00

Wypełnij formularz i zagwarantuj sobie miejsce na studiach!

 

zapisz się