edukacja.jpg

E-Marketing w praktyce

DLA KOGO?
  • Pracowników działów marketingu, właścicieli firm, właścicieli sklepów internetowych, osób chcących rozwijać się zawodowo w branży marketingu internetowego

JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • tworzyć strategię działań reklamowych w sieci dla swojej marki
  • dobierać właściwe kanały dopasowane do wizerunku i potrzeb marki
  • wyznaczać i osiągać cele kampanii
  • monitorować i mierzyć efekty działań reklamowych w sieci
  • reagować i wprowadzać niezbędne zmiany w kampanii
 
 
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 08-09.03.2016r.
  • 19-20.04.2016r.
  • 9-10.05.2016r.
  • 14-15.06.2016r.
  • 21-22.06.2016r.
  • 18-19.07.2016r.
  • 24-25.08.2016r.
  • 18-19.10.2016r.
     
CZAS TRWANIA: 16h/2 DNI
CENA: 650 zł brutto


 1. Idea marketingu internetowego

  • Określanie celów marketingowych w oparciu o współczynniki ekonomiczne takie jak konwersja i ROI
  • Budowa strategii marketingowej
  • Dywersyfikacja źródeł pozyskiwania ruchu

Czas trwania: 2 godziny (w tym warsztatowe tworzenie strategii)


2.  Optymalizacja i pozycjonowanie 

  •  Zaawansowane zalecenia optymalizacyjne dotyczące stron internetowych
  • Ratowanie zafiltrowanych stron, czyli jak pozbyć się kary od Google’a
  • Long tail, czyli niedoceniona siła długiego ogona
  • Google Webmaster Tools jako obowiązkowe narzędzie w rękach każdego właściciela strony

Czas trwania: 2 godziny (w tym warsztaty dotyczące optymalizacji stron)

3. Social Media 

  •  Facebook jako najpotężniejsze i najważniejsze medium
  • Aplikacje i narzędzia dodatkowe dedykowane właścicielom kont na Facebooku
  • Zaawansowane kampanie reklamowe w tym remarketing dynamiczny
  • Inne, ważne i popularne w Polsce portale społecznościowe

Czas trwania: 4 godziny (w tym warsztaty dotyczące tworzenia konta, prowadzenia oraz reklamowania)

 

4. Inne formy reklamowe udostępnione przez Google’a i nie tylko 

  • Zaawansowane możłiwości wykorzystywania form reklamowych udostępnianych przez Google’a
  • Reklamy udostępniane przez inne platformy reklamowe
  • RTB (Real Time Bidding) jako nowa forma reklamowa

Czas trwania: 3  godziny (w tym warsztaty dotyczące tworzenia kampanii)

5. Marketing mobilny 

  • Narzędzia reklamowe dedykowane reklamie mobilnej
  • Specyficzne wykorzystanie ogólnodostępnych narzędzi dla reklamy mobilnej

Czas trwania: 1 godzina

6. Content Marketing 

  • Przyszłość marketingu, czyli promowanie przez treść
  • Ekspercka postawa kluczem do sukcesu w internecie
  • Wykorzystanie blogosfery w celu promocji własnej firmy
  • Tworzenie treści reklamowej i eksperckiej
  • Dostępne narzędzia wspierające wykorzystywanie content marketingu

Czas trwania: 2 godziny (w tym warsztaty dotyczące wykorzystania i tworzenia content marketingu)

7. Analityka internetowa 

  • Rozpoznawanie i ocenianie źródeł ruchu oraz sprzedaży
  • Rozpoznawanie cech osób odwiedzających strony www
  • Zaawansowane możliwości Google Analytics takie jak np. ścieżki wielokanałowe
  • Universal Analytics

Czas trwania: 2 godziny (w tym warsztaty dotyczące analityki internetowej)


WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749