edukacja.jpg

Dobre doświadczenie klienta to dobra sprzedaż

DLA KOGO?
  • Sprzedawców, Handlowców.
  • Doradców Klienta.
  • Koordynatorów sprzedaży 
  • Osób, które przygotowują się do pracy w sprzedaży.
  • Pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z klientem.
     
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • komunikować się z klientem z pozycji profesjonalnego doradcy,
  • poznać zasady efektywnego merchandisingu i umieć je zastosować przy planowaniu półki.
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY: 
  • 22.06.2017r.
  • 11.07.2017r.
  • 7.08.2017r.
  • 11.09.2017r.
CZAS TRWANIA: 8h/1 Dzień
CENA: 420 zł brutto


1. Jak pozytywnie zaskoczyć klienta?

2. Idealny sprzedawca w oczach klienta.

3. Jak zdiagnozować potrzeby klienta: doradca czy sprzedawca-pakowacz? Pytać czy czekać na pytanie?

4. Błędy w obsłudze – jak ich unikać?

5. Reklamacje to szansa, nie problem.

6. Dobre odpowiedzi na trudne pytania: przygotowanie listy pytań i odpowiedzi, cross-sellig, up-selling, pytania pogłębiające.

7. Dobre i złe praktyki w budowaniu ekspozycji; Mniej znaczy więcej (budowanie ekspozycji).

8. Podstawy merchandisingu na przykładach z różnych branż (case study).

9. Tworzenie profesjonalnego planogramu zgodnie z zasadami nowoczesnego merchandisingu i psychofizjologią postrzegania.

 

 

 

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749