edukacja.jpg

Dialog z interesariuszami - wykorzystaj potencjał partnerskich relacji

DLA KOGO?
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację i dialog społeczny w firmie, organizacji czy instytucji.

  • Specjaliści ds. CSR, PR, Marketingu, HR, komunikacji wewnętrznej.

  • Menedżerowie oraz przedsiębiorcy decydujący o budowie zaangażowania zespołów.

  • Osoby zainteresowane rozszerzeniem wiedzy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • poznać w praktyce najpopularniejsze techniki prowadzenia sesji dialogowych  interesariuszami,
  • nabyć praktycznych umiejętności identyfikacji i mapowania interesariuszy w odniesieniu do własnej organizacji,
  • rozumieć siłę różnorodności interesariuszy i ich wpływu na firmę, organizację czy instytucję,
  • nabyć praktycznych umiejętności identyfikacji oraz kluczowych zagadnień, tematów do poruszania w trakcie sesji dialogowych,
  • poznać sprawdzone techniki sprzedaży sesji dialogowych jako długofalowego projektu w firmie, organizacji i instytucji,
  • znać i rozumieć najpopularniejsze standardy i wytyczne w obszarze dialogu społecznego.


MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
Nowe terminy szkoleń są w trakcie opracowywania.
CZAS TRWANIA: 14h/2 DNI
CENA: 750 zł brutto

 

  1. Wprowadzenie do dialogu z interesariuszami
  • Po co nam dialog?
  • Dialog z interesariuszami - od czego zacząć?
  • Modele i sposoby komunikacji z interesariuszami.
  • Korzyści biznesowe płynące z prowadzenia dialogu z interesariuszami.

      2.     Sesje dialogowe w praktyce

  • Analiza istniejących już form komunikacji z wybranymi na sesje dialogowe interesariuszami.
  • Opracowanie planu zaangażowania interesariuszy.
  • Identyfikacja i mapowanie interesariuszy.
  • Ocena wpływu i nastawienia interesariuszy do firmy, organizacji czy instytucji.
  • Wybór form prowadzenia dialogu.

         3.     Narzędzia

  • Omówienie standardu AA1000 w praktyce wraz z analizą case study.
  • Pogłębione jakościowe wywiady wraz z analizą case study.
  • Sesje 1:1 wraz z analizą case study.
  • Sesje w formule okrągłego stołu wraz z analizą case study.
  • Dialog w duchu nowych technologii wraz z analizą case study.

      4. Zarządzanie relacjami z interesariuszami

  • Kryzys w relacjach - kiedy się pojawia.
  • Zagrożenia wynikające z niewłaściwego lub braku dialogu.
  • Monitoring działań i oczekiwań interesariuszy.
  • Konstruowanie komunikacji do interesariuszy.
WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY

e-mail: rekrutacja@cdv.pl
tel. 61 27 11 100