edukacja.jpg

Budowanie ścieżki zakupowej klienta w punkcie sprzedaży

DLA KOGO?
  • Sprzedawców, Handlowców.
  • Koordynatorów sprzedaży.
  • Pracowników działów obsługi klienta. 
  • Osób, które przygotowują się do pracy w sprzedaży.
  • Pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z klientem.
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • zdiagnozować kluczowe dla klienta etapy procesu zakupowego  potrzeb i oczekiwań współczesnego klienta digitalnego,
  • samodzielnie opracować plan wdrożenia.
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:

Nowe terminy szkoleń są w trakcie opracowywania.

 

CZAS TRWANIA: 8h/1 DNI
CENA: 420 zł brutto

Klient w centrum uwagi


1. Customer journey jako nowy sposób diagnozowania procesu zakupowego klienta.

2. Mapa doświadczeń klienta i analiza procesu zakupowego ze wskazaniem jego kluczowych elementów.

3. Bariery zakupowe – jak je zdiagnozować i zlikwidować?

4. Praktyczne projektowanie ścieżki zakupowej klienta w punkcie sprzedaży.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY

e-mail: rekrutacja@cdv.pl
tel. 61 27 11 100