edukacja_1.jpg

Budowanie ścieżki zakupowej klienta w punkcie sprzedaży

DLA KOGO?
  • Sprzedawców, Handlowców
  • Koordynatorów sprzedaży
  • Pracowników działów obsługi klienta 
  • Osób, które przygotowują się do pracy w sprzedaży
  • Pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z klientem
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • zdiagnozować kluczowe dla klienta etapy procesu zakupowego  potrzeb i oczekiwań współczesnego klienta digitalnego
  • samodzielnie opracować plan wdrożenia
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 23.11.2016r.
  • 19.12.2016r.
  • 17.01.2017r.
  • 8.02.2017r.
  • 6.03.2017r.
CZAS TRWANIA: 8h/1 DNI
CENA: 420 zł brutto

Klient w centrum uwagi


1. Customer journey jako nowy sposób diagnozowania procesu zakupowego klienta.

2. Mapa doświadczeń klienta i analiza procesu zakupowego ze wskazaniem jego kluczowych elementów.

3. Bariery zakupowe – jak je zdiagnozować i zlikwidować?

4. Praktyczne projektowanie ścieżki zakupowej klienta w punkcie sprzedaży.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749