edukacja.jpg

Budowanie ścieżki zakupowej klienta w punkcie sprzedaży

DLA KOGO?
  • Sprzedawców, Handlowców.
  • Koordynatorów sprzedaży.
  • Pracowników działów obsługi klienta. 
  • Osób, które przygotowują się do pracy w sprzedaży.
  • Pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z klientem.
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI NABĘDZIE UCZESTNIK?

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

  • zdiagnozować kluczowe dla klienta etapy procesu zakupowego  potrzeb i oczekiwań współczesnego klienta digitalnego,
  • samodzielnie opracować plan wdrożenia.
MIEJSCE: COLLEGIUM DA VINCI, POZNAŃ
TERMINY:
  • 6.03.2017r.
  • 24.04.2017r.
  • 24.05.2017r.
  • 19.06.2017r.
CZAS TRWANIA: 8h/1 DNI
CENA: 420 zł brutto

Klient w centrum uwagi


1. Customer journey jako nowy sposób diagnozowania procesu zakupowego klienta.

2. Mapa doświadczeń klienta i analiza procesu zakupowego ze wskazaniem jego kluczowych elementów.

3. Bariery zakupowe – jak je zdiagnozować i zlikwidować?

4. Praktyczne projektowanie ścieżki zakupowej klienta w punkcie sprzedaży.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY
Artur Szymański
Manager ds. sprzedaży
tel. 61 2711037/ kom. 697 690 749