ATW4.jpg

Tai chi

Korzyści, jakie daje uprawianie tai chi są ogromne:

  • Prawdziwy, głęboki spokój wewnętrzny.
  • Relaks.
  • Poprawa koordynacji ruchowej i pewności siebie.
  • Ćwiczenia przeciwdziałają wadom postawy, problemom z koncentracją czy nadpobudliwością.
  • Likwidują zatory energetyczne, regulują ciśnienie krwi, regulują i pogłębiają oddychanie. Efektem jest ogólna poprawa naszego zdrowia.
  • Lepiej śpimy.
  • Mniej chorujemy.
  • Nasza witalność wzrasta i co niebagatelne, wzrasta także radość życia. I pewnie także jego jakość.

Nigdy nie przekonasz się jak to działa, jeżeli nie spróbujesz!

Prowadzący: mgr Jacek Krajewski

Na zajeciach poznają Państwo między innymi:

  1. Zasady prawidłowej postawy i poruszania się. Ćwiczenia chi kung (praca z energią chi - oddychanie, relaks, koncentracja). Podstawowe ćwiczenia koordynacyjne.
  2. "Formy Małego Kręgu".
  3. System chi kung "Osiem kawałków Brokatu".
  4. "Formę Pekińską"
Podczas zajęć nadal doskonalone są umiejętności nabyte wcześniej.