Marketing i Technologia 2013 – Collegium Da Vinci Poznań

Marketing i Technologia 2013

Wydarzenie ogłaszamy cyklicznym!

Marketing i Technologia 2013

Data

27.11.2013 - 28.11.2013

Godzina

09:30 - 15:30

Miejsce

WSNHiD (obecnie CDV)

Bilety

Bezpłatne

Podziel się

O wydarzeniu

Technologie rozwijają się i nieustannie zmieniają naszą rzeczywistość. Mają też duży wpływ na marketing i sposób, w jaki marki komunikują się z klientami. Jak wykorzystywać nowoczesne technologie w marketingu? Co czeka marketing i technologię w 2014 roku? Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas II edycji konferencji Marketing i Technologia, która odbędzie się 27 i 28 listopada 2013 roku w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa.

Po pozytywnym przyjęciu ubiegłorocznej konferencji Marketing i Technologia postanowiliśmy ją powtórzyć, a tym samym zamienić w cykliczne, coroczne wydarzenie, dla osób związanym z marketingiem i szeroko pojętą komunikacją. Takie wydarzenie, które zapewni łyk inspiracji i garść przydatnych wskazówek, w jaki sposób korzystać z najnowszych technologii w codziennej pracy.

Do grona prelegentów konferencji Marketing i Technologia 2013 zaprosiliśmy znanych i cenionych ekspertów, którzy zgodzili się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem. Do udziału w konferencji zapraszamy głównie te osoby, które na co dzień odpowiadają za marketing i komunikację marek. Zapraszamy pasjonatów technologii oraz tych, którzy lubią uczyć się od najlepszych.

Konferencja jest bezpłatna.

Prelegenci

Natalia Hatalska

Autorka bloga hatalska.com

Chief Inspiration Officer Universal McCann

W branży mediowo-reklamowej funkcjonuje od 2000 roku. Specjalizuje się przede wszystkim w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej (głównie ambient media, szeroko pojęty internet oraz wykorzystanie nowych technologii w komunikacji). Doświadczenie zawodowe zdobywała w Young Digital Planet, NIVEA Polska (jako menedżer ds. PR) oraz w Wirtualnej Polsce, gdzie w latach 2005-2009 byłam szefem działu komunikacji. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer przy projektach z zakresu niestandardowych form komunikacji marketingowej (ambient, mobile, internet). Autorka uznanego w branży i wydawanego cyklicznie TrendBooka – publikacji na temat najważniejszych trendów w danym roku.

dr Karolina Janiszewska

Wykładowca w Katedrze Handlu i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing na Wydziale Zarządzania, pracownik Katedry Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współautorka książek: „Zarządzanie marką”, „Wiedza o reklamie”, „Strategia reklamowa”, „Marketing w działalności gospodarczej” i artykułów naukowych polsko i anglojęzycznych dotyczących zastosowania brandingu w różnych typach przedsiębiorstw oraz w instytucjach non-profit i  w jednostkach terytorialnych. Specjalizuje się w: zarządzaniu marką, metodach i strategiach pozycjonowania marek, projektowaniu tożsamości marek, architekturze marki, zachowaniach nabywców oraz strategiach reklamowych. Wieloletni pracownik i współpracownik agencji reklamowych: JUST oraz MEN AT WORK

Piotr Biegun

Założyciel Whalla Labs

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego na kierunku Informatyka i Ekonometria na Wydziale Informatyki i Gospodarki Elektronicznej. Swoją przygodę z budowaniem produktów internetowych zaczął od Siepomaga.pl – największej polskiej platformy wspierającej charytatywność w Polsce, w której odpowiadał za rozwój biznesowy i technologiczny. Ponad półtora roku temu dołączył do akceleratora biznesowego Huge Thing, gdzie zafascynował się startupami. Obecnie prowadzi Whalla Labs – mobile software house specjalizujący się w budowaniu aplikacji mobilnych na platformy Windows Phone i Windows 8. W wolnym czasie zapalony żeglarz oraz fan psychologi i jej wykorzystania w budowaniu usług i produktów związanych z technologią.

Wojtek Hołysz

CEO Filmpoint, Co-Founder Whalla

W roku 2006 zaczął swoją przygodę z rynkiem e-commerce, w którym w 2009 postanowił testować skuteczność różnych form treści video w angażowaniu klienta w markę oraz wspieraniu sprzedaży sklepu. Od 2010 roku współprowadzi Filmpoint Videomarketing, firmę specjalizującą się w interaktywnych i multimedialnych narzędziach wykorzystywanych do budowania wizerunku i poprawiania wyników sprzedaży takim markom jak Google, VOX czy Stary Browar. Pasjonat i praktyk otwartej edukacji i wykorzystania jej w PR i marketingu. Aktywny działacz poznańskiego środowiska startupowego.

dr Wojciech Janicki

Wykładowca w katedrze grafiki WSMHiD

Specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej firm i produktów. Jest autorem wielu znaków i opracowań corporate / brand identity w Polsce i za granicą. Laureat nagród i wyróżnień w krajowych i międzynarodowych konkursach grafiki użytkowej. Działa w obszarze projektów komercyjnych – kreowania marki, konsultacji wizerunkowej, a także badań na rzecz nowatorskich rozwiązań w dziedzinie komunikacji wizualnej. Prowadzi interdyscyplinarne studio projektowe Brandhills.

Romek Łoziński

Head of Business Innovation K2

Od 2010 roku związany ze Strategią K2, gdzie zawodowo zajmuje się myśleniem out of the box. Stojąc w rozkroku między światem nowych technologii a psychologią, sieje zamęt i innowacje. Idealista gawędziarz, wirtuoz flip charta i minister PowerPointa. W wolnych chwilach myśli nad rzeczami, na które nie szkoda czasu tylko dzieciom i wariatom.

Sławomir Rajch

srajch.pl

Powszechnie znany jako srajchpeel. Historyk literatury średniowiecza. Uzależniony od e-commerce ambasador zakupów w Sieci. Współtworzył strategię edukacyjną Grupy Allegro. Prowadzi szkolenia dla największych firm internetowych w kraju. Ma już ponad 20000 „wychowanków”. W wolnych chwilach zajmuje się poprawianiem tekstów reklamowych i funkcjonalnością ofert sprzedaży w Internecie. Prywatnie eukariota w podtypie skorupiaka. Fan Alicji Majewskiej i wielbiciel średniowiecznych kazań łacińskich. W hotelach spędza 250 dni w roku, nadal narzeka, marudzi i zrzędzi. Wymaga jeszcze więcej, niż wymagał. I o tym także opowiada na szkoleniach.

Wojciech Rutkowski

Partnership Manager iTraff Technology

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, od 3 lat związany z iTraff Technology wspiera sprzedaż i wszystkie działania marketingowe firmy niosąc w świat informacje o technologii rozpoznawania obrazu i jej zastosowaniach. Działając w startupie dostosował się do ciągłych zmian i poszukiwania swojego miejsca na rynku.

dr inż. Robert J. Tomczak

Dziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

Jego zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia związane z sztuczną inteligencją, sieciami neuronowymi i ich praktycznym wykorzystaniem oraz efektywnym wykorzystaniem nowoczesnych technik informacyjnych. Poza nauką, zajmuje się wdrażaniem systemów bezpieczeństwa oraz zarządzaniem systemami i sieciami komputerowymi. Fascynat Wolnego Oprogramowania i twórczości na otwartych licencjach. Wolne chwile poświęca fotografii, mechanice pojazdowej i analizom bezpieczeństwa sieci i systemów sieciowych.

Mariusz Wesołowski

Ekspert i doradca e-commerce

Współautor „Małej encyklopedii obciachu”, a także „Tomów kultury” (lata 70. & 80.). Przez pięć lat pracował w Grupie Allegro, między wieloma innymi sprawami (prowadzeniem samochodu, roznoszeniem mleka, przekładaniem kartonów, prostowaniem spinaczy), zajmując się strategią edukacyjną. Powołał do życia projekt Edukacyjnych Spotkań Allegro. Jako wyrodny ojciec porzucił i projekt, i serwis. Zdarza mu się wykładać e-marketing oraz e-biznes w ramach studiów podyplomowych na kilku wyższych uczelniach w Polsce. Dorobił się swojej kolumny w Proseed Magazynie, z czego jest niesłychanie dumny. Pisuje regularnie w natemat.pl. Na co dzień prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą, aktywnie poszukując nowych rozwiązań biznesowych dla swoich klientów.

Adam Kośny

IKEA Poznań

Od 8 lat aktywny w marketingu, pracował dla agencji reklamowej TLS, Opoczno S.A., Drzwi i podłogi VOX.
Od blisko roku odpowiedzialny za marketing IKEA Poznań. Wyglądający na studenta ojciec 2 dzieci w wieku szkolnym. Nowoczesny człowiek renesansu – tysiące zainteresowań każdego dnia. Uzależniony od smartfona. Największy koszmar to rozładowany akumulator.

Krzysztof Kwacz

Partner Zarządzający Get More Social

Partner zarządzający w Agencji Get More Social. Spędził ponad pięć lat w strukturach Grupy Allegro gdzie odpowiedzialny był za strategię i rozwój wszystkich kanałów Social Media. Współorganizator Konferencji Internet Trends 2008/2009 oraz Konferencji E-nnovation 2010/2011/2012. Mentor Startup Weekend, DemoCamp i Startup Sprint. Fan alternatywnej muzyki elektronicznej.

Dominik Wartecki

dotPR

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 10 lat stale związany z branżą public relations. Doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi firmami jak Centra SA, Press-Service Monitoring Mediów, Agencja Reklamowa FRESH, czy Janmedia Interactive, gdzie odpowiadał za stworzenie działu e-PR. Jego specjalnością jest kreowanie szeroko rozumianego wizerunku w Internecie. Współorganizator cyklu seminariów „Rewolucja w Komunikacji”, a także autor wielu szkoleń i publikacji z zakresu internetowego PR. Obecnie jest współwłaścicielem agencji PR – www.dotPR.pl oraz wykładowcą na Politechnice Gdańskiej i WSE w Krakowie. Od początku 2012 roku współtworzy także agencję zajmującą się komunikacją w mediach społecznościowych www.getmoresocial.pl. Pracował lub pracuje dla takich marek jak: HBO, Amica, Orange, Inea, John Deere, Grupa Żywiec, ING Bank, Google.

Judyta Adamczak

Insys

Pasjonatka nowych mediów i wielokanałowej komunikacji. Wierzy w siłę internetowego video i potencjał „connected world”. W Insys zajmuje się strategią, e-marketingiem i działaniami public relations. Jako brand manager, rozwija platformę video InsysPlay, dzięki której video trafia na każdy ekran. Po godzinach tańczy zumbę.

Artur Brzyski

Insys

Projektant modeli biznesowych i strategii marketingowych. Od 8 lat prowadzi projekty na styku mediów, marketingu i nowych technologii. Zwolennik idei Big Data, SOA i Design Management. Opowie o tym, jak przestać marnować pieniądze w nietrafione kampanie na facebooku, dlaczego youtube to nie social media oraz kiedy aplikacja mobilna spełni cele z briefu.

Program

Dzień pierwszy:
  • 27 listopada 2013
    • Rejestracja uczestników

      09:30 – 10:00

    • Dlaczego innowacja nie jeździ na wakacje?

      Romek Łoziński

      10:10 – 10:50

       

    • Zrób zdjęcie i... kup to, co widzisz. Rozpoznawanie zdjęć w marketingu.

      Wojciech Rutkowski

      10:50 – 11:30

    • Social Media - Zabawa czy Biznes?

      Krzysztof Kwacz

      11:30 – 12:10

    • przerwa

      12:10 – 12:40

    • Pryzmat projektu. O różnicach intencji, oczekiwań i wyobrażeń.

      Mariusz Wesołowski

      12:40 – 13:30

    • The rise of the mobile born - o czym warto pamiętać w trakcie projektowania aplikacji mobilnych?

      Piotr Biegun

      13:30 – 14:10

    • Strategia marketingu wielokanałowego, czyli jak dobierać technologię do marki?

      Judyta Adamczak i Artur Brzyski

      14:10 – 14:40

Program

Dzień drugi:
  • 28 listopada 2013
    • Rejestracja uczestników

      9:30 – 10.00

    • Tożsamość w świecie kontrastów - identyfikacja marki/konsumenta w obliczu postępu technologicznego i zmian obyczajowych.

      dr Wojciech Janicki

      10:10 – 10:50

    • Siła marki, siła zmysłów - o koncepcji brand sense i brand experience we współczesnych działaniach marketingowych.

      dr Karolina Janiszewska

      10:50 – 11.30

    • Obraz zysku - dlaczego reklama w YouTube jest lepsza niż w telewizji i jak to wykorzystać?

      Wojtek Hołysz

      11.30 – 12.10

    • przerwa

      12:10 – 12:40

    • Trendy 2014

      Natalia Hatalska

      12.40 – 13.30

    • IKEA w ekosystemie digital

      Adam Kośny

      13:30 – 14:10

    • Odbiorca kontra reklamodawca - walka technologiczna o przyzwyczajenia.

      dr inż. Robert J. Tomczak

      14:10 – 14:40

Warsztaty

Drugiej edycji konferencji Marketing i Technologia towarzyszy cykl warsztatów, do prowadzenia których zaprosiliśmy specjalistów z branży IT, mobilnych technologii, marketingu internetowego i PR, a także cenionych na rynku szkoleniowym coachów.

26 - 28 listopada 2013 r.

  • Coachingowy styl zarządzania zespołem

    Termin: 26 listopada 2013 r. godz. 10:00 – 14:00

    Korzyści dla uczestników:
    – poznanie nowego trendu w zakresie zarządzania ludźmi
    – poznanie idei coachingowego stylu zarządzania oraz korzyści dla organizacji i jednostki (m.in. wykorzystywanie potencjału pracowników, większa identyfikacja z firmą, wzrost motywacji pracowników, wzrost kreatywności)
    – poznanie i przećwiczenie narzędzi stosowanych w coachingowym stylu zarządzania

    W programie:
    – ja jako menadżer czyli diagnoza własnych preferencji w zakresie zarządzania; omówienie mocnych stron i obszarów rozwojowych w ujęciu Analizy Transakcyjnej
    – omówienie coachingowego stylu zarządzania i korzyści z perspektywy pracownika, menadżera i organizacji
    – omówienie narzędzi wykorzystywanych w coachingowym stylu zarządzania i przećwiczenie ich zastosowania w konkretnych sytuacjach zarządczych

    Czas trwania: 4 godziny

    Prowadząca: Kinga Mann
    Trener, coach, konsultant w organizacjach oraz wykładowca akademicki. Twórca wielu autorskich programów szkoleniowych i rozwojowych. Wykorzystuje różnorodne formy przekazu wiedzy i ćwiczenia umiejętności, aby warsztaty przez nią prowadzone były ciekawą podróżą w głąb siebie. Absolwentka psychologii na UAM w Poznaniu, podyplomowych studiów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania w firmie i studium trenerskiego. Certyfikowany Trener Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Przez ostatnich kilka lat poszerza swoją wiedzę i profesjonalny warsztat pod okiem coachów, trenerów i konsultantów, m.in. z Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Francji w nurcie Organizacyjnej Rozwojowej Analizy Transakcyjnej. Posiada doświadczenie jako HR Business Partner oraz menadżer. W swojej pracy wykorzystuje głównie teoretyczne założenia Analizy Transakcyjnej w celu systemowej diagnozy procesów zachodzących na poziomie organizacji i jednostki. Od prawie 8 lat specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, m.in. z zakresu psychologii sprzedaży i zarządzania, HRM, rozwoju umiejętności osobistych oraz coachingiem dla kadry menadżerskiej, coachingiem sprzedażowym, coachingiem kariery. Zajmuje się również budowaniem strategii HR w organizacjach, a w tym procesami związanymi m.in. z: rekrutacją i selekcją, Assessment Centre/Development Centre, tworzeniem: profili kompetencyjnych, SOOP, standardów obsługi klienta, etc. Pasjonuje się tematyką przywództwa, wprowadzania zmiany w organizacjach i neuronauką.

    Koszt: 95 zł

  • Tworzenie aplikacji mobilnych Windows Phone 8

    Termin: 26 listopada 2013 r. godz. 13:15 – 17:15

    Korzyści dla uczestnika:
    Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami programowania urządzeń mobilnych działających pod kontrolą systemu Windows Phone 8. Zakres szkolenia obejmuje zarówno prezentację platformy Windows Phone 8 jak i podstawy tworzenia aplikacji w technologii Microsoft Silverlight. Szkolenie ma charakter warsztatowy, co pozwala uczestnikom nie tylko posiąść niezbędną wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim nabyć wstępne umiejętności praktyczne związane z tworzeniem nowoczesnych aplikacji mobilnych.

    W programie:
    – wprowadzenie do platformy Windows Phone 8
    – modern UI
    – wstęp do programowania Windows Phone 8
    – zdarzenia, interakcja z użytkownikiem

    Czas trwania: 4 godziny

    Prowadzący:
    Dr inż. Adam Czajka: absolwent kierunku Informatyka na Politechnice Poznańskiej, który ukończył z wyróżnieniem w 1997 roku. Doktorat z dziedziny „Systemy Czasu Rzeczywistego” obronił w roku 2000. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz amerykańskiego Association for Computer Machinery. Obszar jego zainteresowań jest szeroki i obejmuje przede wszystkim system operacyjny Windows 8, platformę Microsoft .NET, język C#, ASP.NET MVC oraz programowanie urządzeń mobilnych działających pod kontrolą systemu Windows Phone 8. Brał udział w tworzeniu systemu rejestracji ruchu oka człowieka szwedzkiej firmy Permobil Meditech AB oraz systemu badania oglądalności wytworzonego przez niemiecką firmę MediaScore GmbH. Jest twórcą aplikacji do produkcji biometrycznych zdjęć paszportowych oraz zaawansowanego systemu przetwarzania zdjęć w fotokioskach niemieckiej firmy di Support GmbH. W WSNHiD pracuje od 2003 roku; prowadzi wykłady z Programowania Obiektowego oraz Programowania Urządzeń Mobilnych.

    Koszt: 95 zł

  • Photoshop w 3 godziny

    Termin: 27 listopada 2013 r., początek godz. 15:30

    Korzyści dla uczestnika: poznanie najważniejszych funkcji Photoshopa, które pozwolą w pełni wykorzystać moc programu.

    Czas trwania: 3 godziny lekcyjne

    Prowadzący:
    Piotr Walkowiak – posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu wewnętrznych szkoleń dla pracowników agencji reklamowej GPD w Poznaniu oraz w prowadzeniu szkoleń dla klientów agencji (Kompania Piwowarska, Beiersdorf, Jutrzenka, BP, Delecta).

    Koszt: 95 zł

  • Alternatywne sposoby rozwiązywania sporów

    Termin:

    Korzyści dla uczestnika: zdobycie wiedzy w zakresie na czym polega rola mediatora i jak przygotować się do rozwiązywania konfliktów poprzez mediację.

    Czas trwania: 3 godziny lekcyjne

    Prowadzący:
    Jolanta Graczyk-Őgdem – pedagog, I stopień Brief Solution Focussed Teraphy (Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniu), certyfikowany trener Aggression Replacement Training (Trening Zastępowania Agresji), certyfikowany mediator rodzinny, członek SMRu, Trener „Przyjaciół Zippego”, uczestnik Zimowej Szkoły Uzależnień; szkolenia własne w zakresie podstawowych procedur psychologicznych, ukończony kurs – „Program Wspierania Rodziny”, socjoterapii dzieci z rodzin uzależnionych PTP, diagnoza dzieci-ofiar przemocy fizycznej oraz emocjonalnej; uczestnik szkoleń na temat przemocy emocjonalnej, seksualnej wobec dzieci i młodzieży, profilaktyki uzależnień, komunikacji, asertywności; twórca programów profilaktycznych oraz warsztatów dotyczących krzywdzenia dzieci. Prowadzi warsztaty dla dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych, współpracuje z UAM. W TKOPD zajmuje się diagnozą, terapią oraz opiniowaniem w sprawach rodzinnych, prowadzi mediacje rodzinne. Wiceprzewodnicząca TKOPD w Poznaniu.

    Koszt: 95 zł

  • Jak polubić dziennikarza? - czyli wszystko, co chcielibyście wiedzieć o mediach, a baliście się zapytać

    Termin: 27 listopada 2013 r. początek godz. 15:30

    Korzyści dla uczestnika:
    – zapoznanie się z praktycznymi sposobami dotarcia z informacją do mediów
    – umiejętność kontaktu z mediami w sytuacjach kryzysowych
    – poznanie typów, rodzajów i zadań rzeczników prasowych

    W programie:
    część 1 – praktyczne sposoby dotarcia z informacją do mediów – praca w podgrupach
    – kreowanie komunikatów prasowych
    – treść, język, forma
    – komunikat prasowy, konferencja prasowa, wywiad

    część 2 – kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych – praca w podgrupach
    – pewna jawność czy skrytość?
    – narzędzia rzecznika prasowego w sytuacji kryzysowej
    – asertywność rzecznika

    część 3 – podsumowanie na podstawie dotychczasowych ćwiczeń w podgrupach
    – typy, rodzaje i zadania rzeczników prasowych

    Czas trwania: 3 godziny

    Prowadząca:
    Beata Oryl-Stroińska – wydawca, prezenterka, dziennikarka redakcji sportowych TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Sport. Jedyna w Polsce kobieta-reporter podczas meczów UEFA EURO 2012, prowadząca serwisy olimpijskie podczas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Dziennikarka z bogatym doświadczeniem marketingowym (firmy w branży turystycznej i sportowo-rekreacyjnej). Uczestniczyła w projektach związanych z komunikacją z mediami.

    Koszt: 95 zł

  • Marketing Internetowy - marketing przyszłości

    Termin: 28 listopada 2013 r., początek godz. 15:30

    Korzyści dla uczestnika:
    Warsztat jest skierowany do wszystkich, którzy są zainteresowani możliwościami tworzenia i rozwijania biznesu w dobie Internetu. Uczestnicy warsztatu zdobędą praktyczną wiedzę na temat narzędzi i możliwości marketingu internetowego. W czasie zajęć poruszone zostaną zagadnienia związane z najnowszymi trendami i zmianami na rynku.

    W programie:
    1. Wpływ Internetu na zmianę modelu biznesowego.
    – gdzie są nasi klienci i jak do nich dotrzeć?
    2. Modele biznesu on-line
    – jak i na czym zarabia się w Internecie?
    3. Być widocznym – czyli jak dotrzeć ze swoją ofertą do klienta?
    – czym jest SEO a czym SEM??
    – jakie inne narzędzia oferuje online marketing??
    4. Mierzenie skuteczności działań
    – czy wiem, jak trafia do mnie klient?
    – co klient robi na mojej stronie i dlaczego nie kupuje??!

    Czas trwania: 3 godziny lekcyjne

    Prowadzący:
    Grzegorz Asman – współzałożyciel spółki Go Online S.A specjalizującej się w marketingu internetowym dla branży hotelarskiej. Od 7 lat doradza hotelom oraz obiektom konferencyjnym w skutecznej promocji. Obok marketingu internetowego specjalizuje się w negocjacjach handlowych i budowaniu relacji z klientem.

    Paweł Brandys – współzałożyciel spółki Go Online S.A. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingu internetowego. Zajmuje się utrzymywaniem relacji z kluczowymi klientami spółki oraz zagadnieniami z zakresu SEO i SEM.

    Koszt: 95 zł

Podsumowanie 2014

Organizatorzy

Organizatorzy

Partnerzy

Partnerzy

Inne ciekawe wydarzenia