Aktualności

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w CDV

Najbardziej inspirujący tydzień w roku kolejny raz w CDV. 16-17 listopada zapraszamy na bezpłatne warsztaty, wykłady, seminaria!

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to międzynarodowy projekt promujący świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw. Organizowany od 2008 roku, w 160 krajach. Ogólnopolskim koordynatorem ŚTP w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, która dąży do stworzenia jak najszerszej koalicji organizacji, instytucji i osób, które zaangażują się w organizację tego przedsięwzięcia i popularyzację idei, jakie mu przyświecają.

Collegium Da Vinci dołączyło do grona partnerów Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości i z tej okazji zapraszamy na cykl bezpłatnych warsztatów.

Turniej chłopskiej szkoły biznesu

16 listopada, godz. 14:00 – 16:00, sala N204A

Uczestnicy gry wcielają się w role historycznych przedsiębiorców z Andrychowa (piekarza, kowala, tkacza), wytwarzają towary (chleby, bryki, płótna), handlują ze sobą i organizują wyprawy handlowe do miast Europy. Wygrywa gracz lub grupa graczy, którym uda się zgromadzić największy kapitał. 

Dla każdego z uczestników będzie to chwila relaksu, a także czas przyjemnej nauki! W trakcie turnieju zdobędziesz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności w zakresie:

  • Assessment i Development Center w praktyce
  • prowadzenia negocjacji
  • umiejętności nawiązywania kontaktów handlowych
  • umiejętności podejmowania ryzyka
  • odkryjesz własne predyspozycje zawodowe
  • doświadczysz zadań jakich używają pracodawcy podczas rekrutacji
  • poznasz ciekawych ludzi
  • będziesz się świetnie bawić.

Zalety gry (najczęściej podkreślane przez użytkowników):

  • Możesz odkryć swoje predyspozycje.
  • Przećwiczysz możliwość prowadzenia negocjacji, podejmowania ryzyka, współpracy w grupie, umiejętności nawiązywania kontaktów handlowych czy samodzielności w działaniu.
  • Rozwiniesz własną kreatywność, innowacyjność w działaniu, chęć podejmowania inicjatyw.

Prowadząca

Magdalena Jarosz

Doradca zawodowy i akredytowany coach na poziomie ACC International Coaching Federation. W branży konsultingowej pracuje od kilkunastu lat. Uważa, że warto znaleźć pracę, w której wykorzystamy nasze silne strony i naturalne predyspozycje. Prowadzi indywidualne konsultacje i coaching dotyczący rozwoju kariery zawodowej. Testuje i wprowadza narzędzia diagnostyczne (na przykładzie Kotwic Kariery Lechaa). Współpracowała z coachami i konsultantami w kraju i za granicą (np. z Finlandii oraz Wielkiej Brytanii). Jest absolwentką socjologii, studium podyplomowego z doradztwa kariery, szeregu szkoleń uzupełniających oraz wykwalifikowanym Masterem Profili Motywacyjnych Reissa. Przeprowadziła ponad 1500 godzin konsultingu i coachingu kariery.


Budowanie marki firmy i produktu

16 listopada, godz. 16:30 – 18:00, sala N204b

Zapraszamy na warsztat prowadzony przez przedstawiciela  InfoPraca.plo praktycznym podejściu do brandingu. W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się, czym naprawdę jest marka, co dają nam marki i jak skutecznie i bez 1 mln zł budować marki.

Warsztat przeznaczony jest dla każdego, kto świadomie chce budować i zarządzać swoją marką osobistą lub firmową i czerpać z tego wymierne korzyści.

Prowadzący:

Mateusz Sikorowicz

Marketer z 10-letnim doświadczeniem w bankowości, nieruchomościach, e-commerce, branży HR. Pracuje i pracował między innymi dla: InfoPraca.pl, Morizon.pl, Noble Bank, Dom Kredytowy Notus, Getin Bank, Home Broker / Open Finance, Speed Cash Polska, Noble Funds. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Aarhus University w Danii, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Szkoły Strategii Marki przy SAR w Warszawie.

Uwaga! Brak wolnych miejsc!


FRIS jako narzędzie budowania samoświadomości biznesowej i osobistej

17 listopada, godz. 9:00 – 14:00, sala 002

Każdy z nas jest inny, ale w wielu sytuacjach znajdujemy pewne podobieństwa. Co zyskam wiedząc więcej o moim rozmówcy, kliencie, partnerze, czy pracowniku? O ile prościej będzie mi zrozumieć, dlaczego druga osoba właśnie w taki sposób się komunikuje i zachowuje?

FRIS to proste i praktyczne narzędzie, które pozwoli Ci na:

  • Poznanie i wykorzystanie swoich naturalnych predyspozycji
  • Świadome kreowanie profesjonalnego wizerunku
  • Lepsze zrozumienie innych i nawiązywanie dobrych relacji
  • Zwiększenie skuteczności działania
  • Zwiększenie świadomości komunikowania się
  • Zbudowanie efektywnie działającego zespołu
  • Identyfikację zasobów organizacji i sprawne zarządzanie nimi

Dla kogo?

  • Osoby działające projektowo (Start-up, Freelancerzy)
  • Kadra zarządzająca (dyrektorzy, menadżerowie, liderzy, kierownicy)
  • Przedsiębiorcy, Właściciele własnych biznesów
  • Osoby związane na co dzień z pracą ludźmi (HR, trenerzy, coachowie, nauczyciele dydaktyczni)
  • Każdy zainteresowany własnym rozwojem osobistym i zawodowym

Podczas wydarzenia uczestnicy poznają proste i skuteczne narzędzie FRIS. Dzięki niemu będą mieli szansę nie tylko zwiększyć samoświadomość własnych stylów myślenia, ale także dostrzec ich różnorodność i wpływ na funkcjonowanie w biznesie. Specjalnie zaprojektowane zadania pozwolą zaangażować wszystkich do aktywnego networkingu i nawiązywania bliższych relacji.

Dodatkowo w trakcie wydarzenie, na szczęśliwców będą czekały 3 Indywidualne Raporty FRIS – bogate, ponad 20 stronicowe raporty, które precyzyjne i dokładnie określają Styl Myślenia i Styl Działania.

Prowadzący:

Adam Pluciński - Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center, Trener Biznesu, Ekspert Call i Contact Center, Certyfikowany Trener FRIS, Praktyk HR.

Edyta Plucińska - Trener Biznesu, Ekspert w zakresie współtworzenia i wdrażania strategii długookresowych relacji firmy z pracownikami, zarządzania relacjami w firmie oraz komunikacją w procesie strategicznych zmian w organizacji.

Marcin Chłodnicki - Członek Service Design Network (SDN), European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska. Autor kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek. Inicjator projektu Global Service Jam w Polsce.


 

Mobile & enterprise networks of tomorrow - selected aspects

17 listopada, godz. 13:00 – 16:00, sala R331

Zapraszamy na spotkanie z przedstawicielami Grandmetric, firmy  konsultingowej z branży nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych, działającej w obszarach: telekomunikacji mobilnej (5G, LTE, LTE-Advanced), sieci IP, bezpieczeństwa i IoT.

Spotkanie będzie poświęcone sieciom mobilnym, procesom wdrożeniowym, a przede wszystkim bezpieczeństwu wrażliwych danych. Zapraszamy zarówno specjalistów sieciowych, jak i studentów, szukających rozwiązań pozwalających pracować zdalnie.

  • Część I / Ewolucja sieci mobilnych oraz praktyczne aspekty pracy we wdrażaniu nowych systemów
  • Część II / Jak opublikować zarobki zarządu? Czyli bezpieczeństwo tematem numer jeden jutra
  • Część III / Otwarty panel dyskusyjny

„Ewolucja sieci mobilnych oraz praktyczne aspekty pracy we wdrażaniu nowych systemów”

  • Jak zbudowana jest sieć bezprzewodowa?
  • Co to właściwie jest  „G”?
  • Jak wygląda proces wdrożenia nowej generacji sieci i kto w nim uczestniczy?
  • Jaki jest plan dla Piątej Generacji (5G)?
  • Prace badawczo-rozwojowe – przykłady typów pracy w tym obszarze?

Marcin Dryjański

Principal Consultant | Board Member, Grandmetric

Współzałożyciel firmy Grandmetric, odpowiedzialny za definiowanie najnowszych sieci bezprzewodowych. Jest również konsultantem ds. R&D w Szwedzkim oddziale Huawei’a, oraz trenerem technicznym w 5G-Courses. Marcin jest współautorem książki „From LTE to LTE-Advanced Pro and 5G" wydanej przez Artech House we wrześniu 2017, autorem wielu artykułów i publikacji oraz doświadczonym trenerem z zakresu sieci bezprzewodowych.

„Jak opublikować zarobki zarządu? Czyli bezpieczeństwo tematem numer jeden jutra”

  • Jak skompromitować sieć i wyciągnąć z niej wrażliwe dane?
  • Dlaczego proste mechanizmy są wciąż skuteczne?
  • Zapobieganie zagrożeniom na poziomie sieci
  • Wybór drogi "bezpiecznika", czyli gdzie i jak znaleźć ciekawą pracę

Marcin Biały

Advisory Architect | Board Member, Grandmetric

Współzałożyciel Grandmetric odpowiedzialny za budowanie strategii firmy oraz prowadzenie prac badawczo-rozwojowych i wdrożeniowych w obszarach IP Networks & Security. Jest inżynierem sieciowym, trenerem i autorem workbook’ów szkoleniowych. Marcin specjalizuje się w obszarach Network Security, Routing & Switching i posiada certyfikaty branżowe takie jak CCSI#35269, CCNP, CCNA, a także był jednym z pierwszych w Polsce uzyskując certyfikat FCNSP#7207 (dzisiejsza ścieżka NSE).


Neuromarketing. Podróż do mózgu klienta

17 listopada, godz. 14:15 - 16:00, sala 001

Czy większość podejmowanych przez nas decyzji opiera się na racjonalnych przesłankach? Czy mamy niezaprzeczalnie wolną wolę i decydujemy o sobie dokładnie w tej chwili, gdy uświadamiamy sobie daną potrzebę? Czy świat naszego mózgu pozostaje niedostępny dla specjalistów od reklamy, którzy chętnie zajrzeliby w jego głąb, by poznać nasze preferencje? Odpowiedź na wszystkie te pytania brzmi: NIE.  A kwestie te znajdują się wśród zagadnień szczególnie istotnych dla neuromarketingu. 

Zapraszamy na wykład, na którym dr Adam Zemełka opowie o połączeniu najnowszej wiedzy o mózgu człowieka z działaniami sprzedażowo-reklamowymi. Uczestnicy dowiedzą się, jak współczesna aparatura badawcza połączona z wiedzą neurobiologiczną, psychologiczną i komunikacyjną umożliwia podróż do mózgu klienta. Ku uciesze marketerów. I przerażeniu klientów.

Prowadzący:

Dr Adam Zemełka

Kognitywista, absolwent Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Specjalista w zakresie psychologii i pedagogiki społecznej. Autor książek i artykułów poświęconych neuronauce. Adiunkt w katedrze coachingu i zarządzania Collegium Da Vinci. Więcej na: www.adamzemelka.pl

Uwaga! Brak wolnych miejsc!

 





Strony: 1 

Powrót do listy