Aktualności

Studenci CDV podejmują wyzwanie firmy Colian

Zespół studentów zaprojektuje sklep pełny słodyczy. Dołącz do nich!

Największy polski producent słodyczy – Colian, zaprosił studentów CDV do udziału w konkursie i zaprojektowania przestrzeni sklepowej dla właściciela polskich marek wyrobów cukierniczych. Wyjątkowego miejsca, w którym doświadczanie wszystkimi zmysłami jest tak samo ważne jak eksponowanie produktu i pobudzanie do kupowania. Studenci postanowili połączyć siły i stworzyć interdyscyplinarne zespoły składające się z przedstawicieli różnych kierunków. Opiekunem projektu został dr Marcin Chłodnicki, który wspiera ekipę CDV.

W ramach konkursu, zespół może wybrać jeden z trzech obszarów lub podejść do zadania kompleksowo:

OBSZAR  1 – zagospodarowanie  przestrzeni  sklepowo-kawiarnianej  w  układzie  modułowym,  umożliwiającym uniwersalne dopasowanie konceptu do różnej formy obiektu:

  • układ/przenikanie sklepu i kawiarni
  • rozmieszczenie/proporcje stref
  • ścieżki komunikacji
  • punkty interakcji z klientem
  • zagospodarowanie wejścia

OBSZAR 2 – estetyka konceptu sklepo-kawiarni, czyli stworzenie rozpoznawalnego miejsca pod względem:

  • kodów kolorystycznych
  • stylistyki architektonicznej
  • nuty przewodniej scalającej poszczególne detale w spójną i harmonijną całość
  • połączenia designu i funkcjonalności
  • doborze surowców i materiałów synchronizowanych z wybranym konceptem 

OBSZAR 3 -wizerunek i komunikacja z konsumentem, czyli stworzenie sytemu identyfikacji wizualnej

  • propozycja nazwy i logotypu
  • projekt szyldu
  • zagospodarowanie okna wystawowego (sezonowość: okolicznościowa, pory roku, istotne święta)
  • formy opakowań (torby zakupowe i prezentowe)
  • propozycja grafiki menu
  • projekt cenówki itp.

Organizator przewiduje nagrody za najlepsze projekty:

  • trzy  nagrody  pieniężne za  zajęcie  pierwszego  miejsca  za każdy  z  wymienionych  obszarów - 3000 zł netto,
  • trzy  nagrody  pieniężne  za  wyróżnienia  w  zakresie  za  kompleksowego  rozwiązania  koncepcyjnego lub/i   interesującego   detalu  - 1000   zł   netto ,
  • rekompensatę  dla  trzech  zwycięzców  i  trzech  wyróżnionych  za  koszty  poniesione  przy  realizacji projektu, w kwocie nieprzekraczającej 1000 zł netto

Dodatkowo uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający udział w konkursie, a zwycięzcy będą mieli możliwość udziału we wdrożeniu projektu.

Życzymy powodzenia i trzymamy kciuki za zwycięstwo!

Jeśli chcesz dołączyć do zespołu CDV lub masz dodatkowe pytania skontaktuj się z dr Edytą Wojtylą – edyta.wojtyla@cdv.pl





Strony: 1 

Powrót do listy