Aktualności

Reklama to miłość, nienawiść i strach. Wszystko inne to marketing

Było o walce. Walce o zaangażowanie. Konferencja Marketing i Technologia za nami.

W piątek 24 listopada w Auli Artis odbyła się konferencja Marketing i Technologia, organizowana już po raz szósty przez Collegium Da Vinci i SpeedUp Venture Capital Group. Wydarzenie zgromadziło wielu pasjonatów i specjalistów z branży marketingu i nowych technologii, którzy z przyjemnością wysłuchali inspirujących wystąpień. W tym roku w gronie prelegentów znaleźli się Aleksandra Przegalińska (Akademia Leona Koźmińskiego), Karolina Kałużna (Saatchi&Saatchi IS), Dawid Papież (Google Poland), Tomasz Włodarczyk (emotionsLAB, Collegium Da Vinci), Anna Kuropatwa (Havas Media Group), Tytus Klepacz (Ogilvy&Mather), Amalia Agathou (Havas Media UK), Roman Łoziński (Think ECO), Marek Broda (SALESmanago), Agnieszka Stelmaszczyk (FENO).

Prelegenci mówili między innymi o trendach, ale także ciemnej stronie nowych technologii, zastanawiali się nad przyszłością reklamy i relacjami konsument – marka. Przybliżyli uczestnikom techniki używane w badaniach User Experience. Znalazło się miejsce na YouTube i trendy w reklamach internetowych. W tym roku jednym z tematów były również dzieci, a dokładnie umiejętność ich angażowania i sztuka opowiadania i mówienia do młodych o problemach dorosłych. Zwrócono także uwagę na fakt, że obecnie rządzi nami tempo poruszania się palca po klawiaturze. Mamy coraz mniej czasu na opowiadanie naszej historii, zaledwie 3 sekundy.

Jedno jest pewne. Technologia dla samej siebie nie jest rozwiązaniem. Należy lubić ludzi i być ich ciekawym, bo tylko wtedy dochodzi do życzliwej komunikacji, która właśnie taka powinna być. I pamiętaj: Cokolwiek robisz, pilnuj czy się jara - Karolina Kałużna.

Dziękujemy prelegentom za inspirujące wystąpienia. Partnerom za zaangażowanie i pomoc w organizacji konferencji, a przede wszystkim Wam drodzy uczestnicy. Bez Was nie mielibyśmy motywacji do planowania kolejnej edycji.

Materiały z konferencji zostaną udostępnione na YT. Będziemy na bieżąco informować. My na pewno powrócimy do niektórych prelekcji. Was również zachęcamy, nie tylko do oglądania, ale także do udziału w konferencji MiT2018, której daty i tematu jeszcze nie znamy. Jeśli jesteście entuzjastami marketingu lub nowych technologii, bez wątpienia znajdziecie tam coś dla siebie.

Podsumowując słowami Romka Łozińskiego: „Reklama to miłość, nienawiść i strach. Wszystko inne to marketing”.

Do zobaczenia za rok!

 

 





Strony: 1 

Powrót do listy