Aktualności

Neuromarketing. Podróż do mózgu klienta.

Przypominamy wykład dr. Adama Zemełki o połączeniu najnowszej wiedzy o mózgu człowieka z działaniami sprzedażowo-reklamowymi. 

Czy większość podejmowanych przez nas decyzji opiera się na racjonalnych przesłankach? Czy mamy niezaprzeczalnie wolną wolę i decydujemy o sobie dokładnie w tej chwili, gdy uświadamiamy sobie daną potrzebę? Czy świat naszego mózgu pozostaje niedostępny dla specjalistów od reklamy, którzy chętnie zajrzeliby w jego głąb, by poznać nasze preferencje? Odpowiedź na wszystkie te pytania brzmi: NIE.  A kwestie te znajdują się wśród zagadnień szczególnie istotnych dla neuromarketingu. 

Zachęcamy do obejrzenia wykładu dr. Adama Zemełki, który podzielił się swoją wiedzą z uczestnikami Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości organizowanego w Collegium Da Vinci. 





Strony: 1 

Powrót do listy