Aktualności

Learning Forum

O kliencie, który nie brał odpowiedzialności za swój proces coachingowi. Zapraszamy na spotkanie z ICF!

Jeśli chcesz doskonalić swój warsztat, znasz swoje mocne strony, ale zastanawiasz się, dlaczego nie zawsze efekty pracy z klientem są takie, jak byście tego wspólnie oczekiwali, zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach cyklu Learning Forum.

Zapraszamy na 3 akredytowane godziny warsztatu, na którym:

  • dowiesz się, z czego wynika to, że Klient nie przyjmuje odpowiedzialności za swój rozwój i jaki jest w tym Twój udział,
  • poznasz metody i zasady, których warto się trzymać, aby klient czuł się odpowiedzialny za swój rozwój w procesie coachingowym i podejmowanie działań rozwojowych na rzecz swojego celu,
  • dowiesz się jak reagować w sytuacji, gdy zobaczysz, że klient unika odpowiedzialności.

Zapraszamy 23 lutego, w godzinach 18:00 - 21:00 do Collegium Da Vinci, sala A313. Aby wziąć udział w spotkaniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Spotkanie jest bezpłatne dla członków ICF, dla pozostałych uczestników koszt wynosi 150 zł. Uwaga! Dla studentów Collegium Da Vinci opłata wynosi 30 zł!

Płatność prosimy uregulować przelewem na Konto ICF Polska: Polskie Stowarzyszenie Trenerów Rozwoju Osobistego, Oddział ICF Bank Pekao S.A. IV O. w Warszawie, nr konta: 54 1240 1053 1111 0010 0863 5274, tytułem: LF/LUTY 2017/POZNAŃ, imię, nazwisko. Potwierdzenia przelewu należy przesłać przed spotkaniem, na adres: icfpoznan@gmail.com

Prowadząca

Joanna Rajang

Do coachingu zaprasza każdego, kto chce poznać moc technik wspierania w rozwoju i osiągania w życiu więcej. Inspiruje do zmian i dzieli się doświadczeniem, jakie od 19 lat zbiera w biznesie. Współpracuje z małymi, średnimi i dużymi przedsiębiorstwami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Od 13 lat prowadzi procesy coachingu dla pracowników wyższej kadry menadżerskiej. Na swoim koncie ma zakontraktowanych ponad 2000h pracy coachingowej. Jej efektywność przy prowadzeniu coachingu ma swoje źródło zarówno w doświadczeniu biznesowym, jak i coachingowym i jest potwierdzone międzynarodowymi certyfikatami największej organizacji coachingowej na świecie International Coach Federation (akredytacja na poziomie PCC). Wierzy tylko w te działania rozwojowe, które przynoszą efekt i skutkują realną zmianą na poziomie działań i przekonań. Ma doświadczenie pracy z pracownikami różnych branży i sektorów rynku. Jej klienci to pracownicy firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Zna specyfikę różnych branży na rynku polskim, takich jak: telekomunikacyjną, bankową, FMCG, budowlana, finansową, biurową, meblarską, energetyczną, motoryzacyjną, chemiczną. Prywatnie szuka sposobów na rozciągnięcie czasu, zmaga się z rzeczywistością dialogu z nastoletnim synem, inspiruje do sięgania w życiu po więcej, z pełnym zrozumieniem, że dla każdego „więcej” oznacza coś innego.

 

 





Strony: 1 

Powrót do listy