Aktualności

Biznes kreatywnie #4

21 czerwca zapraszamy na warsztaty strategiczne pt. „Klient w centrum?”

Dużo mówi się ostatnio o „customer centered design". Czy to jest to samo, co stare „Klient ma zawsze rację"? Czy to znaczy, że trzeba prowadzić szczegółowe badania klienta? A co z tym Henrym Fordem, który powiedział, że gdyby pytał klientów czego potrzebują, to usłyszałby, że szybszych koni? Jeśli macie swoje opinie na ten temat, serdecznie zapraszamy do podzielenia się nimi na forum. Co dla Was znaczy „Klient w centrum?"


Projektowanie drogi, czy ścieżki klienta to inny sposób na myślenie o własnym produkcie, czy usłudze. Wiąże się z przestawieniem myślenia firmy na inne tory. Jak w każdym procesie, ludzie są najważniejsi. Łatwiej zmienić technologię, trudniej nawyki i przyzwyczajenia. 21 czerwca o godz. 16:00 wspólnie z Design Thinking Poznan zapraszamy do Collegium Da Vinci na kolejne warsztaty z cyklu Biznes kreatywnie. Warsztat pt. „Klient w centrum?"

Porozmawiamy o tym, dlaczego panu Andrzejowi (właścicielowi firmy zajmującej się zaawansowaną obróbką szkła) tak trudno zaakceptować, że „wracamy do pisma obrazkowego". Czyli będzie o różnicach w języku komunikacji oraz o potrzebach klientów. Na bazie przykładów z życia dotkniemy tematów z następujących obszarów: 

- specjalizacja usług dla konkretnego klienta, czy warto?

- ścieżka klienta, doświadczenie klienta,

- komunikacja z klientami.

Podczas części warsztatowej popracujemy nad „Ścieżką Klienta". Na konkretnych przykładach, może na Waszych firmach, popracujemy w grupach nad tym, jak ulepszać tę „ścieżkę". Jak przejść od pracy nad produktem do pracy nad doświadczeniem klienta. Wstęp na warsztaty jest bezpłatny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

BIZNES KREATYWNIE #4 Klient w centrum?
21 czerwca | 16:00 - 18:30

PROWADZĄCA:


Iwona Gasinska-Mulczyńska

Twórca i właścicielka firmy Design Thinking Poznań, projektantka, specjalistka budowania wizerunku firm. Buduje strategie komunikacji i designu. Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie oraz w pracy w międzynarodowym środowisku. Studia na kierunku graphic design ukończyła na Academy of Art University w San Francisco, ze specjalizacją corporate identity. Wiedzę o biznesie pogłębiała na studiach Executive MBA na Aalto University w Helsinkach. Od 1994 zaangażowana była w tworzenie skutecznych wizerunków firm w pracowniach designu w USA i Polsce. 

"Wyznawca" praktycznego aspektu designu w biznesie. Wierzy w rolę projektanta jako pośrednika/tłumacza między przedsiębiorstwem a klientem, dlatego duży nacisk kładzie na zrozumienie procesów gospodarczych i strategii firm, z którymi pracuje. Ważna dla niej jest forma współpracy z klientem, stawia na współtworzenie i praktyczne wykorzystanie doświadczeń. Doradza właścicielom firm w tworzeniu planów rozwoju organizacji. Obecnie pasjonuje ją projektowanie struktur i systemów biznesowych.


 





Strony: 1 

Powrót do listy